Persut vasta 4. suurin puolue!
Uusimman mittauksen mukaan kannatus 15,2%, Keskustaa, kokoomusta ja demareita jäljessä.
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:15"]Nyt varmaan syy on taas Sanoma Oy:n persusalaliitossa. Lisäksi persut varmaan toivovat lisää joukkoraiskauksia, että saisivat pitää älämölöä tälläkin palstalla. Ällöttää yhden ihmisen kärsimyksellä tehtävä "vaalityö".
[/quote]
Upsista saatana, annoin vahingossa yläpeukun.
Onko somalien vaalityö epäinnistunut, kun persut ei olekaan suurin kuten palstalla uhottu?
Valheellinen tutkimus valta mediasta. Oikea kannatus n. 30% sanoisin! !
Lähteeköhän rkp:lle sihteeriksi hallitukseen
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:11"]Valheellinen tutkimus valta mediasta. Oikea kannatus n. 30% sanoisin! !
[/quote]juuri näin jos mitä vittua tekisi kyselyn saataisiin aidot luvut.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:13"]no minä ainakin äänestän persuja, se on ihan varmaa.
Vihaan niin jumalattomasti noita somaleita, romanian romaneja ym apinoita. Joo, ja ihan vapaasti voitte hakkua rasistiksi, sellainen olen.
Työni puolesta olen noiden apinoiden kanssa tekemisissä päivittäin.
[/quote]Siinähän kuule äänestät.
Nyt varmaan syy on taas Sanoma Oy:n persusalaliitossa. Lisäksi persut varmaan toivovat lisää joukkoraiskauksia, että saisivat pitää älämölöä tälläkin palstalla. Ällöttää yhden ihmisen kärsimyksellä tehtävä "vaalityö".
Mamujenkin rikoksia sensuroiva valtamedia aina arvio alakanttiin perussuomalaisten kannatuksen.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:16"]Mamujenkin rikoksia sensuroiva valtamedia aina arvio alakanttiin perussuomalaisten kannatuksen.
[/quote]No ainakin ennen eurovaaleja ja pressanvaaleja oli ihan oikeansuuntaiset luvut. Suurinta osaa suomalaisista ei mamuasiat kiinnosta hevonvittua.
No nää tutkimukset tehdää aina helsinkiläisistä, joiden keskuudessa Persujen kannatus on aina ollut pieni...
Tuon mittauksen mukaan Keskusta on selvässä johdossa, muiden kolmen väliset erot mahtuvat virhemarginaaliin. Vaalien 2-4 paikoista käydään kova kisa.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:20"]No nää tutkimukset tehdää aina helsinkiläisistä, joiden keskuudessa Persujen kannatus on aina ollut pieni...
[/quote]tehty TNS-gallupin puhelinkyselyllä, koko Suomesta.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:15"]Nyt varmaan syy on taas Sanoma Oy:n persusalaliitossa. Lisäksi persut varmaan toivovat lisää joukkoraiskauksia, että saisivat pitää älämölöä tälläkin palstalla. Ällöttää yhden ihmisen kärsimyksellä tehtävä "vaalityö".
[/quote]
No kyllä se vaalityö alkoi ennen sitä raiskausta..
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:11"]Valheellinen tutkimus valta mediasta. Oikea kannatus n. 30% sanoisin! !
[/quote]Nooh... vaalipäivänä nähdään ;)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:20"]No nää tutkimukset tehdää aina helsinkiläisistä, joiden keskuudessa Persujen kannatus on aina ollut pieni...
[/quote]tehty TNS-gallupin puhelinkyselyllä, koko Suomesta.
[/quote]
No se selittääki, ei työssä käyvillä ihmisillä ole aikaa ja halua vastailla puhelimee kesken työpäivän ;)
Tällä palstalla yleensä persujen äänestämisen tulee ylä ja alapeukkuja yhtä paljon. Eli kannatus jopa 50%!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:13"]
no minä ainakin äänestän persuja, se on ihan varmaa. Vihaan niin jumalattomasti noita somaleita, romanian romaneja ym apinoita. Joo, ja ihan vapaasti voitte hakkua rasistiksi, sellainen olen. Työni puolesta olen noiden apinoiden kanssa tekemisissä päivittäin.
[/quote]Puolue varmaan arvostaa panostasi vaalityön eteen!
Up