Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 27 ja missään ei kysytä enää papereita!

Vierailija
18.03.2015 |

KRIISI! Aivan käsittämätön rupsahdus on ilmeisesti tapahtunut, sillä sen jälkeen, kun täytin 27, missään ei ole kertaakaan kysytty henkkareita. Viime vuonna kysyttiin melkein aina ainakin alkossa ja baarissa. Nyt ei kysytä enää missään. Ei Lidlissä, ei K-kaupassa, ei missään! Olen todella häkeltynyt. Minkä näköisiltä, myyjät, kysytte yleensä henkkarit? Johtuukohan se vaatetuksestani. Käyn entistä useammin kaupassa lenkkivaatteissa ilman meikkiä. En tosin kyllä muutenkaan hirveästi meikkaa tai vaatteilla koreile...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtanut ilmiselvästi...perseenpullistusleikkaukseen ja Botoxia naamaan, ettei tissijen paino venytä naamanahkaa pussille..

Vierailija
2/3 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä (32v) oli kerran kaikkien viiden lapseni kanssa kaupassa ja ostin samalla miehelleni askin röökiä. Lapset tais olla jo vähän tympääntyneitä ja joka suunnalta kuului että äääiti ääiti..

Tää kassatäti katto vähän lapsiani kun siinä kitisivät ja sit ku hihnalle tuli tupakkiaski ni kysy multa henkkareita..
Mä olin vähän että öö juu tottakai..
Oli vissiin vähän pysäkillä tää kassatäti..juu, oon 13 vuotiaana pukannu eka lapsen ja 17 vuotiaanan tän viidennen..

Mieheltäni kysytään aina kun hällä on pipo päässä..vaikka naamataulu on niin karvanen että tuskin monella alaikäsellä on. Sit kun ei oo lakkia niin ohimokaljut näyttää et on jo reippaasti yli 30. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytin 33 ja naisten katseet loppuivat. Olin toiveikas neitsyt tähän asti.