Auttaako jos ottaa särkylääkettä ennen kulmakarvojen nyppimistä?
Mies kysyy :D nyppiminen tuntuu niin inhalta.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:39"]Mies kysyy :D nyppiminen tuntuu niin inhalta.
[/quote]
Et ole tosissasi! Eihän se tee muutakuin nipistää vähän. Miten sä selviät mistään oikeista kivuista?
Nyppii joka päivä pari karvaa tai ainakin useasti viikossa. Ei tee niin kipeää kuin kerralla. Iho kireällä ja oikea suunta.
Laita ensin jääpala viilentämään = puuduttamaan iho. Sitten vedä iho tiukalle ennen kuin nypit. Ei tunnu juuri lainkaan. TAI googleta "eye brow threading" ja opettele tekniikka.
HIrveetähän se on, mutta niin vaan se käydään läpi.
ei särkylääke turruta, mutta muutama viskypaukku sen sijaan tekee sen. ;)
Mä olen aikuinen nainen ja huono näissä nätteilyasioissa. Kauneusalaa opiskeleva siskontyttö nyppi vasta mun Breznevit nättiin kuntoon. Mutta voi perkele miten se sattu. Jääpaloja kipuun se oli parasta ja viinipullo sen jälkeen, enkä liikkunut muuten kahteen päivään yhtään mihinkään. Kulmat oli sen verran turvoksissa ja tulipunaiset.
Nyt on uusi ehompi ilme ja huomenna se tulee taas!
Mulla ainakin ammattilainen nyppi siistiksi kerran, eikä sattunut yhtään niin paljon kuin itse tehtynä. Oli kylmät kädet ja kiristi ihoa sormillaan kulmakarvojen ympäriltä. Ei turvottanutkaan, kuten itse tehtynä.