Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään halusin vaan jäädä sänkyyn. Yhtäkkiä tajusin jotain ja pääsin ylös

Vierailija
17.03.2015 |

Tosiaan olen siis ihan terve ja tasapainoinen ihminen, mutta tänään masensi ihan hirveästi ja tuntui hirveän yksinäiseltä. Tää ei oo siis mikään vinkki oikean masennuksen hoitoon, vaan juttu joka sai mut repäisemään itseni hetkellisestä itsesäälistä ja laiskuudesta ylös. Oli iltapäivä ja mulla oli hirveästi tehtäviä ja deadlineja (opiskelen yliopistossa). Ahdistuin, vedin verhot kiinni ja menin sänkyyn makaamaan. Laitoin silmät kiinni. Ahdistuin lisää muistaessani kaikki hoidettavat hommat ja tuntui että kaikki kaatuu päälle.

Yhtäkkiä mun mieleen tuli Putous-hahmo Kissi ja hänen mantransa: "Jaksaa jaksaa, painaa painaa, elämä on lainaa ja kohta oot vainaa."

Tajusin miten totta toi on. Haluanko kusta oman elämäni laiskuuden ja ahdistuksen takia, vai painaa sisulla läpi paskat hetket, jotta voin taas nauttia elämästä sen jälkeen. En usko kuolemanjälkeiseen elämään, miksi siis tuhlaisin ainoan elämäni laiskottelemalla, kun todellisuudessa haluan edetä ja saavuttaa asioita. Yritän muistaa ton mantran jatkossakin vastaavina hetkinä, etten anna itseni alisuoriutua. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme