Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on ollut sivusuhde jo yli viisi vuotta.

Vierailija
17.03.2015 |

Tajusin tämän vasta tänään, vaikka pieni epäilys kävi mielessäni jo vuosia sitten. Aion suhtautua asiaan rauhallisesti, koska meillä on lapsia ja olemme olleet jo 20 vuotta naimisissa. Nainen on myös varattu, kolmen lapsen äiti ja mieheni entinen kollega.

En olisi oikeastaan halunnut tietää koko asiasta.

Ei mulla muuta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen hiukan lisää aikaa sulatellakseni tätä asiaa ensin itselleni. Olen aavistellut jotain, mutten ole jaksanut kiinnittää kovin paljoa huomiota mieheni iltamenoihin, työmatkoihin ym. Olen yksinkertaisesti HALUNNUT luottaa häneen. -ap

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:48"]

Mitä tarkoitat tuolla että aiot suhtautua asiaan rauhallisesti? Aiot olla kuin et tietäisikään? Et aio mainita miehellesi mitään tuosta että sait tietoosi tällaisen pikkuseikan?

[/quote]

Vierailija
2/18 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:45"]Voiko joku nainen vajota niin alas että jää tuollaisen miehen kynnysmatoksi. Eikö hän ole jo tarpeeksi selvästi psoittanut missä mennään. Jos tämä on totta niin aloittaja on läheisriippuvainen, ainakin omaa erittäin huonon itsetunnon kun ei paremmasta tiedä eikä lähde.
[/quote]

Peesi.

Onnea ap:lle kultakimpaleesta! Elämäsi on ollut aika pitkälle valhetta, eikö se tunnu missään? No, ilmeisesti sovit miehesi mielestä arjen pyörittäjäksi ja lasten äidiksi, intohimon ja rakkauden kohde on jo löytynyt toisaalta. Melko kätevää! Olet ilmeisen kiltti ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia aloittajalle!

Minä sanon kuulla että mieheni on käynyt koko suhteemme ajan muualla, yhden illan juttuja pääsääntöisesti. Luulin että maailmaani hajoaa, mutta yhdessä olemme edelleen. Miehelläni kyseessä seksiaddiktio ja tunnehäitiä lapsuudesta (katolilainen koulu, kotona ei puhuttu seksistä, äidille mieheni ei riittänyt, sisko aina paras äidin mielestä).
Olemme keskustelleet asiasta (mieheni osaa todella hyvin kommunikoida) ja hän vastasi avoimesti kaikkiin kysymyksiini.
Olin luullut että hän on aseksuaali, ettei seksi tai minä sytytä häntä... Kärsin sillä minä haluan todella paljon miestäni fyysisesti, hän on edelleen mielestäni se seksikkäin ilmestys ja saa minut aivan vauhkoksi

Vierailija
4/18 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Millos sulla on kesäloma?

Vierailija
5/18 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait tietää?

Vierailija
6/18 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kesälomaa, kun nuorin on vasta vauva. ap

Vierailija
7/18 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! Älä päästä miestä helpolla

Vierailija
8/18 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sika mieheksi. Voimia.

Vierailija
9/18 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
10/18 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen sinä olet jos olet ollut yli 20 vuotta naimisissa ja sulla on pieni vauva?

Vierailija
11/18 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkään jo jatkunut.. selvästi mies on halunnut kuitenkin pitää perheensä kun ei ole jo eronnut. Vaikea tilanne.

Vierailija
12/18 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta. Mieheni sihteeri puhui työmatkaan liittyvistä asioista, joista tajusin mieheni valehdelleen minulle rajusti ja silmät kirkkaina.

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:16"]

Miten sait tietää?

[/quote]

Vierailija
13/18 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:24"]Minkä ikäinen sinä olet jos olet ollut yli 20 vuotta naimisissa ja sulla on pieni vauva?
[/quote]

Provo tais kosahtaa siinä

Vierailija
14/18 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

39v. kirjoitin huolimattomasti, eli yhdessä 20 v., vähän lyhyemmän aika naimisissa. Meillä on myös vanhempia lapsia.

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:24"]

Minkä ikäinen sinä olet jos olet ollut yli 20 vuotta naimisissa ja sulla on pieni vauva?

[/quote]

Vierailija
15/18 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, kuka on miehesi rakastajatar? Miksi olet jo aiemmin epäillyt asiaa, mitä merkkejä oli ilmassa? Aiotko ottaa asian puheeksi miehesi kanssa? Miten? Miten itse pärjäilet? Oli varmasti shokki?

Vierailija
16/18 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku nainen vajota niin alas että jää tuollaisen miehen kynnysmatoksi. Eikö hän ole jo tarpeeksi selvästi psoittanut missä mennään. Jos tämä on totta niin aloittaja on läheisriippuvainen, ainakin omaa erittäin huonon itsetunnon kun ei paremmasta tiedä eikä lähde.

Vierailija
17/18 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tulee taas provon huutelijoita... Millä perusteella tämä on provo? Valitettavasti nämä syrjähypyt ovat nykyään arkipäivää monelle parisuhteelle, en ymmärrä miksei tämäkin voisi olla totta.

Ap, voimahali sinulle ja jaksamisia. Jouduin itse kokemaan saman muutamia vuosia sitten ja tiedän miltä se tuntuu, ei sitä voi edes kuvailla kuinka tuhoutunut fiilis sen jälkeen oli. Saatteko puhuttua ja läpikäytyä asioita rauhallisesti miehesi kanssa? Minä olin shokissa, mutta koitin siitä huolimatta keskustella rauhalliseen sävyyn asiasta, huutaminen ja riitely eivät tee asiaa yhtään paremmaksi. Miehestä ei ollut keskustelemaan ongelmista kunnolla, joten päätin katkaista suhteen siihen paikkaan. Olisin ollut valmis selvittämään asian ja suhdetta oltaisiin voitu jatkaa, mutta keskustelutaidot ovat minulle miltei tärkeimmät ominaisuudet parisuhteessa, ja niitä ei tältä mieheltä löytynyt.

Kaikkea hyvää sinulle ap ja toivotan sinulle ihanaa ja aurinkoista kevättä. Toivon mukaan pääsette yhteisymmärrykseen siitä, mitä jatkossa tulee tapahtumaan.

Vierailija
18/18 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat tuolla että aiot suhtautua asiaan rauhallisesti? Aiot olla kuin et tietäisikään? Et aio mainita miehellesi mitään tuosta että sait tietoosi tällaisen pikkuseikan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi