Onko oralilla joku takuu?
28.10 paikattu hammas ja tänään tippui paikka! Joudunko maksamaan hampaan paikkauksen uudestaan?
Kommentit (11)
Soita ja kysy. Itse sai joskus ainakin "takuuseen" (ilmaisen korjauksen), mutta ilmeisesti vaihtelee lääkärin mukaan käytäntö? Olisi kyllä kiva että kaikkialla sama tapa toimia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo 28.10 tarkoittaa, hintaako?
Ei voi hinta olla, se ois 28,10. Päivämäärä ois 28.10., mutta tolle 28.10 en keksi mitä tarkottaa.
Yleensä (sama) hammaslääkäri laittaa uuden paikan ilmaiseksi, jos paikka on lähtenyt noin nopeasti. Soita Oraliin ja jätä soittopyyntö tälle hammaslääkärille.
Muovipaikat tippuilee. Minulle ehdotti hammaslääkäri, kemisti, että kun nää sun paikat ei pysy ja tälleen, niin otetaan nää kaikki muovipaikat pois ja vaihdetaan amalgaamiin. Sanoin, että tehdään niin, niin hän hämmästyi valtavasti ja sanoi ehdottaneensa samaa sadoille asiakkaille, mutta olin ensimmäinen, joka olin suostunut. Muovipaikoilla on erittäin heikko kestävyys, amalgaamipaikat kestävät kymmeniä vuosia. Vaikka niissä onkin elohopeaa, se ei ole sellaisessa muodossa, että ihmiskehossa imeytyisi, vaan sen pitää kiertää vaikkapa kalan kautta, että siitä olisi haittaa.
Valita ihmeessä, kai hammaspaikan pitää silti kauemmin kestää.
Siis paikka laitettu 28.10.2021. huoh. Vasta maanantaina pystyy soittamaan. Aion kyllä soittaa. Tähän loppuu kyllä oralilla käynti jos joudun paikkauksen uudestaan maksamaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi hinta olla, se ois 28,10. Päivämäärä ois 28.10., mutta tolle 28.10 en keksi mitä tarkottaa.
Ei voi keksiä yhtikäs mitään käyttämättä aivoja.
Oralilla :D Ei varmasti ole, saat vain uuden laskun, kun alat kysellä.
Muovipaikat ei pysy paljon paikatuissa hampaissa. Kannattaa pyytää laittaa posliinipaikka.
Vierailija kirjoitti:
Muovipaikat ei pysy paljon paikatuissa hampaissa. Kannattaa pyytää laittaa posliinipaikka.
Amalgaami pysyy.
t. muuten hampaaton mätisäkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi keksiä yhtikäs mitään käyttämättä aivoja.
Et sitten ymmärtänyt kommentin olevan satiiria toiseen kommenttiin. Voi teitä tosikoita.