Lue keskustelun säännöt.
Perkeleen sisko!
17.03.2015 |
Tänään kolahti jälleen miehen siskon pojan synttärikutsu postilaatikkoon. Se oli kohdistettu vain miehelleni ja meidän tytölle. "Kutsumme teidät Kasper & Petra Sakun syntymäpäiville..." Olemme olleet 10 vuotta yhdessä mutta silti avokin sisko jättää mut ulkopuolelle. Miksi???? :(
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:18"]Nauti omasta vapaa-ajastasi sillä aikaa! Minä valitsisin riemusta kiljuen oman ajan verrattuna joihinkin helvetillisiin sukulaiskersan synttärikemuihin.. Ihan luksus-tilannehan tuo sulla on ;)
[/quote] Siis kyllä vapaa-ajasta nautinkin, mutta inhottaa jäädä ulkopuolelle :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
M[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:13"]Mä en kutsu veljeni vaimoa koska aina se nainen alkaa riidellä jonkun kanssa. Se on niin pahansuopa ja väkivaltainenkin.
Siskoni teki viimeksi niin, että kutsui Veljen koko perheen rppijuhliin, mutta eri aikaan.. Siellä se akka sitten oli kiukutellut, kun ei seura kelpaa. Istunut kuistilla palelemassa ja mököttänyt.
Juhlakalulla mennyt hermot ja haukkunut naisen pystyyn ja käskenyt lopettamaan kakaramaisen kiukuttelun. Sitten meni "tädillä" hermot myös huusi, kirku ja räyhäs, lopulta läppäs rippilasta. täti raapii, huusi ja sylki. Miehet ehätti väliin repimään naisen irti.
Poistuivat paikalta. Veli nolona anteeksipyydellen ja muija huutanut pitkin pihoja, ettei ikinä astu jalallakaan hullun suvun ällöttäviin Lääviin. Heidän lapsetkaan ei ikinä enää näe sukuaan. Jne
Sellainen kullanmuru. tämä ei ole eka kerta, mutta ennen ajattelin alkoholin tekevän kepposet.. kerran se mäjäytti bilismailalla meidän tupareissa kaveria. Oikeuteen meni ja mehän oltiin hulluja, kun ei tätä naista puolustettu. Hän ei näe itsessään mitään ongelmaa. vanhempansa pitävät tytärtää pikkasen pippurisena tapauksena. Hullu se on.
[/quote] no ei mulla ainakaan ole ollut mitään vihanhallintaongelmia. Ihan perus suomalainen äiti.
Kun tyttäremme syntyi, soitti sisko miehelleni että "Kai SINÄ nyt tulet näyttämään pienokaista tänne?" Mies vastasi että tulemme mielellämme näyttämään tytärtämme niin sisko rupesi perumaan ja keksi omituisia syitä kuten kävelylenkki tai on just laittamassa kynsiä tms.
Olen luonteeltani hieman ujohko, eli en todellakaan mikään ilkeä ja pahansuopa. Aika hiljakseen olen anopillakin.