Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perkeleen sisko!

Vierailija
17.03.2015 |

Tänään kolahti jälleen miehen siskon pojan synttärikutsu postilaatikkoon. Se oli kohdistettu vain miehelleni ja meidän tytölle. "Kutsumme teidät Kasper & Petra Sakun syntymäpäiville..." Olemme olleet 10 vuotta yhdessä mutta silti avokin sisko jättää mut ulkopuolelle. Miksi???? :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko miehesi perkele?

Vierailija
2/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo ei näemmä... Aina olen ollut ystävällinen, vahtinut hänen lastaan jne ja silti saan kylmää kyytiä.

Vierailija
4/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole naimisissa, siksi.

Vierailija
5/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, 2 vuotta ollaan oltu naimisissa.

Vierailija
6/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:49"]

Ei tykkää sinusta.

[/quote]

Tai kenties on joku sukulainen, joka täytyy kutsua, jonka kanssa ap ei tule toimeen?

Vierailija
7/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:53"]Sorry, 2 vuotta ollaan oltu naimisissa.
[/quote]
Miksi sitten avauksessa puhut avokista? Se sana tarkoittaa AVOpuolisoa.

Vierailija
8/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun kaikkien kanssa toimeen. Joukunakin katsoo nenänvarttaan pitkin. Liekö kateellinen kun olen itse hoikka ja hän on todella ylipainoinen.

Vierailija
9/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä nyt meet kuitenkin. Mä menisin ilman kutsuakin.

Vierailija
10/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkasuus. Vähän ohi mutta.. Meillä menee niin, että vaikka miehelläni on paljon naisia kavereina, minulla ei saisi olla miehiä. Tai siis saisi, mutta niistä on ollut helppo keksiä härkkäämistä. Sisko kyttää ketä tapaan ja ilmoittelee sitten näistä "epäilyksistä" miehelleni. Kuulin äskettäin, että oli tehnyt samaa myös mieheni edellisen naisystävän kohdalla ja ollutkin omalta osaltaan iso apu erossa. Että keski-ikäistä miestä pitää suojella naisilta.. Tosin kaikessa muussakin kuvittelee tietävänsä mikä miehelleni on parhaaksi.

Vierailija
11/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:53"]Sorry, 2 vuotta ollaan oltu naimisissa.
[/quote]
Miksi sitten avauksessa puhut avokista? Se sana tarkoittaa AVOpuolisoa.
[/quote] oho sori. Aviopuolisoa tarkoitin.

Vierailija
12/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:51"]

Ette ole naimisissa, siksi.

[/quote]

Onko tämä joku yleinen uskovaisten tapa syrjiä avoliittolaisia?

Vierailija
13/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:58"]

Mä tuun kaikkien kanssa toimeen. Joukunakin katsoo nenänvarttaan pitkin. Liekö kateellinen kun olen itse hoikka ja hän on todella ylipainoinen.

[/quote]

Ja tässä viestissähän se syy löytyikin. Ap on ihana ja täydellinen, miehen sisko kateellinen läski.

Vierailija
14/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:58"]Kai sä nyt meet kuitenkin. Mä menisin ilman kutsuakin.
[/quote] mieli tekis, mutta en halua tuppautua väkisin :(

Vierailija
15/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:58"]

[/quote]

Ja tässä viestissähän se syy löytyikin. Ap on ihana ja täydellinen, miehen sisko kateellinen läski.
[/quote]
Miks pitää olla kateellinen. Laihdutin parissa vuodessa 50kg eli olen ollut vastaavassa tilanteessa. Sisko vieläpä tietää tämän, laihdutin 4 vuotta sitten.

Vierailija
16/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:58"]Mä tuun kaikkien kanssa toimeen. Joukunakin katsoo nenänvarttaan pitkin. Liekö kateellinen kun olen itse hoikka ja hän on todella ylipainoinen.
[/quote]
Tää kommentti kertoi kyllä tarpeeksi... :D

Vierailija
17/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perkeleellä muita sisaruksia?

Vierailija
18/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:58"] Mä tuun kaikkien kanssa toimeen. Joukunakin katsoo nenänvarttaan pitkin. Liekö kateellinen kun olen itse hoikka ja hän on todella ylipainoinen. [/quote] Ja tässä viestissähän se syy löytyikin. Ap on ihana ja täydellinen, miehen sisko kateellinen läski. [/quote] Miks pitää olla kateellinen. Laihdutin parissa vuodessa 50kg eli olen ollut vastaavassa tilanteessa. Sisko vieläpä tietää tämän, laihdutin 4 vuotta sitten.

[/quote]

Niin, katsos sisko näkee sinussa sen mahtavan onnistujan ja dynaamisen ihmissielun, joka olet, ja se muistuttaa häntä siitä, miten hän on elämänsä hukkaan heittänyt ikuinen luuseri.

Haluaisitko sinä, että lapsesi juhlaan tulisi muistutus omasta huonoudestasi ja kaikista epäonnistumisista?

Vierailija
19/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kutsu veljeni vaimoa koska aina se nainen alkaa riidellä jonkun kanssa. Se on niin pahansuopa ja väkivaltainenkin.

Siskoni teki viimeksi niin, että kutsui Veljen koko perheen rppijuhliin, mutta eri aikaan.. Siellä se akka sitten oli kiukutellut, kun ei seura kelpaa. Istunut kuistilla palelemassa ja mököttänyt.

Juhlakalulla mennyt hermot ja haukkunut naisen pystyyn ja käskenyt lopettamaan kakaramaisen kiukuttelun. Sitten meni "tädillä" hermot myös huusi, kirku ja räyhäs, lopulta läppäs rippilasta. täti raapii, huusi ja sylki. Miehet ehätti väliin repimään naisen irti.

Poistuivat paikalta. Veli nolona anteeksipyydellen ja muija huutanut pitkin pihoja, ettei ikinä astu jalallakaan hullun suvun ällöttäviin Lääviin. Heidän lapsetkaan ei ikinä enää näe sukuaan. Jne

Sellainen kullanmuru. tämä ei ole eka kerta, mutta ennen ajattelin alkoholin tekevän kepposet.. kerran se mäjäytti bilismailalla meidän tupareissa kaveria. Oikeuteen meni ja mehän oltiin hulluja, kun ei tätä naista puolustettu. Hän ei näe itsessään mitään ongelmaa. vanhempansa pitävät tytärtää pikkasen pippurisena tapauksena. Hullu se on.

Vierailija
20/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti omasta vapaa-ajastasi sillä aikaa! Minä valitsisin riemusta kiljuen oman ajan verrattuna joihinkin helvetillisiin sukulaiskersan synttärikemuihin.. Ihan luksus-tilannehan tuo sulla on ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän