Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin aika, mitä olet ryypännyt putkeen?

Vierailija
17.03.2015 |

Mikä on pisin aika, mitä olet ryypännyt putkeen?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan yhtä iltaa enempää.

Ilta tosin voi venyä joskus sunnuntaille, jopa tiistaille.

Vierailija
22/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaksi vuotta join päivittäin hiprakkaan tai humalaan. Joitakin päiviä oli välissä juomatta, mutta eipä nekään periaatteessa ollut selviä päiviä silti. Kävin koko ajan fyysisessä työssä, sekä urheilin, mutta vasta nyt ymmärrän miten nurkan takana olis ihan hyvin voinut olla sydänkohtaus tai vastaavaa. Onneksi olin nuori. Ja lapseton.

En edelleenkään oikein osaa kohtuukäyttää, joten olen mielummin ilman ja otan sitten harvemmin jos on kunnon bileet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomilla tulee se viikko-pari tissuteltua päivittäin..Tyyliin pullo punkkua per päivä. Nuorempana festareilla aamusta iltaan tuli juotua 3 päivää lähes yöunitta. Karseinta on aloittaa dokaaminen heti aamusta, iskee väsymys ennen iltaseiskaa.

Vierailija
24/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissaperjantaista asti juonut kaljaa vähintään kymmenen illassa, useimmiten 15-20. Tasan yksi välipäivä, jolloin kippasin vain kolme kaljaa.

Aikaisemmin join pitkiä putkia viinalla, mutta en kyllä enää siihen ala. Kaljanjuonti tulee panttien myötä ensinnäkin halvemmaksi ja sen lisäksi kalja ei aiheuta lähelläkään yhtä hirveitä psyykksiä vieroitusoireita kuin viina aiheuttaa.

Vierailija
25/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tunti, silloinkin kevyesti niin että omat jalat kantaa helposti vielä.

Vierailija
26/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:35"]

Karseinta on aloittaa dokaaminen heti aamusta, iskee väsymys ennen iltaseiskaa.

[/quote]

Mä otan aina "välikuolemat" tossa puolenpäivän aikaan tai vähän sen jälkeen niin jaksaa.

Vierailija
27/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 päivää. Niistä kolme päivää festareilla ja neäljäs kavereiden kanssa festareiden jälkeen. Selvän kautta kylläkin aina, etten ihan aamusta aloittanut vaan vasta iltapäivällä tai alkuillasta.

Vierailija
28/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan päivää fuksiwappuna.

Vierailija
29/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi on hyvä ylläpito huume. Sitä voi käyttää useita päiviä putkeen, kunhan annostelee oikein niin pääsee hetkessä samoihin olotiloihin. Sitä voi mennä vuosi tai parikin alkoholin seurassa helposti.

Vierailija
30/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 tuntia :)

Vierailija
31/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus opiskeluaikoina meni yks vappu silleen että aloitti vappuaattona klo 11 ja lopetti 2.5. aamuyöstä. Toki välillä vettä, limsaa yms. Ei taida kelvata? No olen ihan tyytyväinen, ettei tuon laajempaa kokemusta ole siltä saralta. Nykyään lähes täysraitis (vuodessa menee ehkä kolme alkoholiannosta).

Vierailija
32/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä vuonna 1985 aloitin eikä vielä ole loppua näkyvissä.

Vierailija
33/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako luostarimusiikin sijasta heittaa thrilleriä jumppasalille taustaksi?

Vierailija
34/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalpenee teidän viikoille ja kuukausille, vain 4 vai 5 päivää ryyppäsin ja olin siitä jo psyykkisesti ihan paskana. Tosin olin juonut lähiajat (vuodet) viikoittain. Monesti join 2 päivää, sitten päivä tai pari taukoa ja uudestaan juomaan että saatoin juoda viikossa 2-4 päivää, näin meni joitain vuosia. Teki pahasti hallaa työlle, opiskelulle ja parisuhteelle. Mutta sitä ei nyt tässä kysytty. Lopetin juomisen kokonaan kun psyyke ei kestänyt enää.

Vierailija
35/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivää...opiskelijan vappu. Toki tuossa on nukuttukin välissä.

Eka ilta menee kivasti, toisena ei niin maistu, sitten menee ihan huomaamatta seuraavat päivät.

3 päivää 90-luvun dbtl, pilasivat koko festarin siirtämällä sen heinäkuulle, toki itselläkin vuosi vuodelta ikää enemmän, ettei enää olla ihan kohderyhmää.

Vierailija
36/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:56"]

Syksyllä vuonna 1985 aloitin eikä vielä ole loppua näkyvissä.

[/quote]

Ihan keskinkertainen maksa jo. Vaimoni veli kuoli maksakirrosiin jo 7 vuoden putkesta, tosin tiedän tyyppejä jotka on juoneet 40 vuotta ja vielä henki pihisee.

Vierailija
37/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin yhtenäinen putki oli 5 tai 6 päivää jolloin join joka päivä itseni sammuksiin.
Muuten kosteina kausina menee 3-4 laatikkoa keskikaljaa viikossa ja kosteet kaudet saattaa kestää useamman kuukauden.

Vierailija
38/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kolme viikkoa. Viinaa tai itse asiassa kaljaa aamuvarhaisesta iltaan asti, joka päivä. Kaikki mahdolliset vieroitusoireet on koettu, mutta viinakramppi ei tullut onneksi koskaan.

Nyttemmin olen ollut täysin tipattomana lähes pari vuotta.

Vierailija
39/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin 4 päivää eli opiskelijan vappu. Ekana päivänä ehkä eniten humalassa ja sen jälkeen tasaisessa pöhnässä. Kolmantena ja neljäntenä päivänä pelkästään mietoja niin ei ne enää sitten nouse juurikaan päähän, vaikka promilleja tietysti varmaan saattoi ollakin suhteellisen paljon.

Vierailija
40/41 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää festareilla tai joskus opiskeluaikoina ns pitkä viikonloppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi