Oletko menettänyt ystävän vaimon/tyttöystävän vuoksi? Miksi?
Kommentit (11)
Minulla oli aikoinaan muka jotain sutinaa ystäväni kanssa tai ainakin näin tuo nainen kuvitteli. Oikeasti ystäväni oli kerran ehdottanut seurustelua, mutta vastasin kieltävästi ja homma jäi siihen. Siitä lähtien olimme vain ystäviä, kunnes tuo nainen tuli ja kielsi ystävyytemme.
mun miehellä oli useampi naispuolnen ystävä ja kun mä tulin tyttöystävänä kuvioihin niin nämä naispuoliset kaverit täysin feidas mun miehen... yhden kerran tapasin heidät ja kauheeta mulkoilua ja piikittelyä mua kohtaan. Tulipa selväksi ettei mies ja nainen voi vaan olla kavereita...
Mun mieheni on menettänyt kaverin, koska sen kaverin vaimo ei tykännyt musta. Eikä se tykännyt miehestänikään. Me ei oltu tarpeeksi sivistyneitä ja keskiluokkaisia sille, mun mies on duunari, meillä oli talo liian nuorina, lapsi liian nuorina ja ilmeisesti mun tohotoiopinnot oli viimeine pisara. Pitkäaikanen lapsuudedta nuoruudenm yli lähes kolmikymppisiksi kestänyt ystävyys loppui, mutta ilmeisesti kukaan ei jäänyt sitä suremaan.
Mun miehellä oli naispuolinen ystävä joka oli ok kunnes tunnusti rakkautensa miestä kohtaan. ... kolmesti. :D Siis annoin olla nuo pari ekaa koska ajattelin että kyllä se siitä toipuu(2 tunnustusta vuodessa ja kolmas 2 vuoden jälkeen), mutta se kolmas kerta oli liikaa ja sanoin että joko hän tai minä.
Olen menettänyt ystävän mieheni takia. On todella mustasukkainen, eikä hyväksynyt miestä, jonka kanssa olen ollut paras kaveri alakoulusta lähtien eli melkein 20 vuotta. Homma meni jo lopulta aika rumaksi, mies panetteli meidän kaverisuhdetta ystäväni vaimollekin, että saisi sen mukaan vaatimaan välirikkoa.
Sovittiin sitten, että harvennetaan yhteydenpitoa, että puolisot rauhottuu. Koko aikana meillä ei ollut mitään seksiä tai edes siihen viittaavaa, ihan vaan kaveruutta.
Vähän ajan kuluttua mulle tuli miehen kanssa ero, en jaksanut enää sitä hirveetä kyttäämistä ja kontrollia. Eron jälkeen ollaan oltu ystävän kanssa taas enempi tekemisissä.
Eli oikeestaan ystävyyssuhde eli pidempään!
Samanlaisia kokemuksia kuin nelosella. Omien ja kaveripiirin kokemusten perusteella mä väitän, että miehille on vaimon tai tyttöystävän miespuoliset kaverit paljon suurempi uhka kuin meille naisille miesten naispuoliset kaverit.
Osa miehistä kokee uhaksi naisensa naispuolisetkin ystävät. Vie naiselta liikaa aikaa ja energiaa, joka ilmeisesti pitäisi käyttää miehen passaamiseen ja miellyttämiseen :-((
En. Vaan olen menettänyt kaikki parhaat miespuoliset kaverini mieheni takia. Hän oli liian mustasukkainen ja vaati katkaisemaan välit. Noh, onnekseen mies saa pitää naispuoliset kaverinsa.
Olen 17-v tyttö ja pelaan paljon räiskintäpelejä. Mun steam-profiileissä yms ei ole mitään, vika viittaisi mun sukupuoleen, joten "huomiohuoraa" sillä, että olen muija ja pelaan, mutta...
Lisäsin tässä pari kk sitten yhden pelaajan, minua pari vuotta vanhemman pojan/miehen/miksi haluattekaan hänet luokitella mun skypeen, koska minulla on tapana pitää skypessä useammankin pelaajan kanssa ryhmäpuhelu auki pelaamisen aikana, koska se helpottaa tiimipelejä jne. Ja kaikilla ei ole Mumblea. Enivei.
Tämä pelaajakaveri kerkesi olla pari viikkoa mun skypelistalla (ja minä hänen) ennenkuin tän n.20v tyttöystävä sai tietää minusta. Että olen muija, pelaan tämän kanssa samoja räiskintäpelejä - ja omg me jutellaan pari kertaa viikossa _ryhmä_keskustelussa!!... Ja siis vaan näitä pelijuttui, "menkää E:lle, tartteen apua oon paikassa x, rakennukseen heitetään rpg, vittuun sieltä heti", jne. Ryhmäpuhelun takia nää kuitenkin tietävät mun olevan tyttö, koska kuulevat mun äänen.
Se riitti aloittamaan paskasodan. Tyttöystävä stalkkas meidän steam-viestit läpi, missä on pääasiassa vain pelipyyntöjä, aloitti murjotuksen ja käski jätkänsä valita joko minut, tai hänet. Niinkuin oikeasti. Pariin viikkoon ei pelikaverista kuulunut yhtään mitään, aloin jo huolestua, kunnes laitto yksi päivä viestiä ja pahoitteli, ettei voi enää pelata mun kanssa. Edes samaan aikaan samalla servulla. Koska tyttöystävä ei pidä minusta.
Ei sitten. Toivotin kaikkea hyvää ja tämä (vai tyttöystävänsä?) poisti mut skypestä ja steamista. Sen jälkeen en ole hänestä kuullut yhtään mitään.
Mitään ongelmaa ei tosiaan ollut ennenkuin tämän tyttöystävä sai mun olevan pelaajamuija. Just.
En ole. Sitähän ne akat on kovasti yrittäneet mutta jokainen niistä on itse jäänyt ystävyyden jalkoihin. Kavereitani en hylkää yhdenkään akan takia!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 07:37"]Minulla oli aikoinaan muka jotain sutinaa ystäväni kanssa tai ainakin näin tuo nainen kuvitteli. Oikeasti ystäväni oli kerran ehdottanut seurustelua, mutta vastasin kieltävästi ja homma jäi siihen. Siitä lähtien olimme vain ystäviä, kunnes tuo nainen tuli ja kielsi ystävyytemme.
[/quote]
Ystävä ja sutina, edes entinen, ei kuulu yhteen.