TIEDOTE: Kyllä on mahtavaa kun ei ole allergioita
Kylään mennessä ei tarvitse kysellä onko asunnossa kissa, koira tai muu otus. Voi syödä kalaa, kanaa, pähkinöitä, kiiviä, banaania, mansikkaa, vadelmaa, mustikkaa, porkkanaa, suklaata, sitruunaa, mandariinia, appelsiinia, greippiä, vesimelonia...
Kommentit (8)
Varo kehuskelemasta. Sisäilmaongelmien vuoksi voi puhjeta allergiat. Ikinä ei voi tietää.
Tiedotteen nosto kansan kuultavaksi!
Mulla vähän samat fiilikset! Olen allerginen ainoastaan tuoreelle ananakselle. Mikä on harmi, koska se on todella hyvää.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 18:58"]Ok. Pitäis kiinnostaa miksi?
[/quote]
Turpa kiinni.
Minulla oli tuo tilanne siiheksi kunnes täytin 35 vuotta. Valitettavasti nämä iskevät myös myöhemmällä iällä.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:08"]Minulla oli tuo tilanne siiheksi kunnes täytin 35 vuotta. Valitettavasti nämä iskevät myös myöhemmällä iällä.
[/quote]
Voin olla yksi onnekkaista.
Mulle tuli koira-allergia aikuisena. Sitä ennen vain muutamalle lääkeaineelle eikä mitään allergioita perintötekijöissä pitäisi olla. Miehelle tuli siitepölyallergia nelikymppisenä, ja sitten tulikin tosi voimakkaana. Joten älä nuolaise...