Hmmm.. Miksi astianpesukoneen pesuainelokeroon ei voisi laittaa esim. Fairya?
Tulisi kai halvemmaksi, eikä olisi luonnolle niin haitallista. Oletteko kokeilleet?
Kommentit (27)
Kokeileppa ja tule meille kertomaan lopputulema.
Astianpesukone voi lakata toimimasta ja sitten pitää tilata huolto.
Se vaahtoaa aivan tolkuttomasti ja hajottaa koneen. En ole itse kokeillut mutta näin olen kuullut.
Senkus kokeilet itse mutta ei se ainakaan halvemmaksi tule...
ei voi käyttää koska vaahto tulee ulos koneesta
Fairy = erittäin myrkyllistä vesieliöille
Siitä vain kokeilemaan. Voi hyvää päivää. Oletko 90-vuotias?
Töissä joku laittoi Fairya tiskikoneeseen. Vaahtosi yli.
Kokeilin kakruna ja tulihan siitä kivat vaahdot koneeseen. En muista saatiinko ne jotenkin pois.
Etenkin jos keittiössä on laminaatti ja asut vuokralla, niin kannattaa tosiaan kokeilla. Tulee häätö vielä kaupanpäälle.
ei saa laittaa koneistoisiin ja pumppuhin vaahtoutuvia pesuaineita.
Mä jätin uunipellin fairyveteen likoamaan. Ukkokulta päätti avuliaana pyöräyttää sen tiskikoneen kautta, huuhtelematta sitä ensin.
Kone ei hajonnut, keittiöremontiltakin vältyttiin, mutta kesti useampi tunti siivoilla ja kuivailla paikat+tyhjentää kone vaahdosta.
Puhdistan pyykinpesukoneen vuosittain astianpesukoneen tabletilla. Toki se vaahtoaa pestessään niinkuin pitää, mutta ei sitä mistään ulos tursua.
Mulla oli jonkun purkin pohjalla hivenen fairia kun laitoin tiskikoneesees ja sekin vaahtosi
Vierailija kirjoitti:
Puhdistan pyykinpesukoneen vuosittain astianpesukoneen tabletilla. Toki se vaahtoaa pestessään niinkuin pitää, mutta ei sitä mistään ulos tursua.
Liittyikö tämä jotenkin alkuperäiseen kyselyyn?
Alzheimeria sairastava äitini laittoi, silloin kun vielä oli jotenkin tässä maailmassa, mutta jo kuitenkin sairaus diagnosoitu. En todellakaan suosittele kokeilemaan, sitä vaahtosotkua putsailtiin jokunen hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyikö tämä jotenkin alkuperäiseen kyselyyn?
Ei, mutta mitä se sinua persu haittaa?
No kokeile ihmeessä. Kerro miten sait vaahdot eteisestä pois.