Lahjavinkkejä, kiitos
Kertokaapas ideaköyhälle kivoja lahjavinkkejä.
Yhdestä ketjusta tuli ilmi, että alkoholi ei ole hyvä lahja. Samaten suklaa ei välttämättä ole hyvä idea myöskään.
Haluaisin kuitenkin jotenkin muistaa niitä jokseenkin etäisiä, mutta rakkaita sukulaisia. Heitä, joita näen juurikin jouluna ja juhlissa sekä hautajaisissa.
Olen kuitenkin aina ajatellut, että ajatus/muistaminen on tärkeintä.
Kommentit (7)
Tää maa on lahjakorttimahdollisuuksia täynnä! Jalkahoito, kynsihoito, hieronta, elokuva, teatteri, konsertti, veneajelu, kiipeilypuisto, revintola, huvipuisto, ja satoja muita! Missä sun ongelma?????
Vierailija kirjoitti:
Tää maa on lahjakorttimahdollisuuksia täynnä! Jalkahoito, kynsihoito, hieronta, elokuva, teatteri, konsertti, veneajelu, kiipeilypuisto, revintola, huvipuisto, ja satoja muita! Missä sun ongelma?????
Aika moni noista maksaa enemmän kuin viinipullo tai suklaarasia.
Kaikki eivät myöskään asu isommissa kaupungeissa, missä on tuollaisia mahdollisuuksia.
Osta jalkahoito pienelle paikkakunnalle ja se hoitaja onkin juuri se lahjan saajan "vihamies", eli ei ainakaan tuota kenellekään iloa. Pienen kunnan ongelma on juuri se, kun ei tiedä kuka voi kenekin kanssa asioida (varsinkin jos itse ei asu siellä)
Itse tehtyjä leivonnaisia, fiinimpi konvehtirasia, pähkinöitä & glögiä, lahjakortti esim. S-ryhmän kauppaan, viherkasvi, joulukukka tai joulukoristeita.
Valokuvista saa tehtyä kivoja lahjoja, jos teillä on joku yhteinen "juttu" ja sinulla siitä kuvia. Esim. maisemakuva sukumökin rannasta tai yhteisestä mummolasta, mummon ja vaarin nuoruuskuvia, serkkukuva... mitä ikinä. Valokuvausliikkeiden sivulta löytyy monia ideoita millaisia kuvia/kortteja/tauluja voi teettää. Edullisimmat lähtee parista eurosta.
Jättimäisiä dildoja ja anaalitappeja.
Alkoholi ja suklaa ovat kyllä sellaisia muistamisia, jotka jäävät vuosiksi kaappiin pölyttymään. Mielummin hyvää alkoholitonta glögiä, jota voi ottaa lasillisen vaikka joka ilta kuin alkoholillista glögiä.
Jouluvierailulla hyvä lahja on esimerkiksi joulukukka maljakkoon. Kestää ehkä sen viikon ja voi sitten hyvällä omallatunnolla heittää pois. Etäisemmältä sukulaiselta ilahduttaa eniten joulukortti, johon on ehkä nähty hieman vaivaa esimerkiksi kirjoittamalla muutakin kuin oma nimi valmistekstin alle.