Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin darra menee ohi?

Vierailija
11.12.2021 |

Tuli eilen juotua kovimmat kännit ikinä ja olo on sen mukainen.
Oksensin yöllä pitkin vessan lattiaa (ei voinut pönttöön yrjötä kun istuin siinä) ja aamulla oli ripulia. Ja huono olo, on koko aamun tuntunut siltä että oksennus tulee vaikka ei tule.
Milloin tämä menee ohi? Tekisi mieli yrittää syödä jotain mutta en tiedä uskallanko.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ottaa darraan opamox?

Otatteko koskaan rauhoittavia krapulaan?

Itseäni pelottaa ja ahdistaa.

Vierailija
2/11 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi merkki siitä, ettei ole enää niin nuori.

Koko yö mennyt pilalle. Vieläkin velloo mahassa ja oksettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies makaa krapulassa. Äsken kävi yrjöllä. Hih hih...kolistelen tahallaan...

Vierailija
4/11 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies makaa krapulassa. Äsken kävi yrjöllä. Hih hih...kolistelen tahallaan...

rupeen aina imuroimaan aamusta jos meillä mies on rapuloissaan:) ja pesee pyykkiä yms mahdollisimman kova äänisiä kotitöitä

Vierailija
5/11 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rupeen aina imuroimaan aamusta jos meillä mies on rapuloissaan:) ja pesee pyykkiä yms mahdollisimman kova äänisiä kotitöitä

Jos mies alkaisi imuroida meillä aina kun minä olen huonovointinen edellis-illan juhlinnasta, tulisi ero.

Tämä on hyvä esimerkki suomalaisen naisen luonteesta. Ollaan mahdollisimman inhottavia kostoksi siitä, että jollain muulla on ollut hauskaa. Kieltäkää kokonaan juhlinta miehiltänne niin pääsette heistä eroon vielä nopeammin!

Todella lapsellista ja alhaista toimintaa. Normaali ihminen veisi jaffaa ja kysyisi voiko auttaa jotenkin.

Vierailija
6/11 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä ei ole tapana joka viikonloppu vetää perseitä, niin on vähän epäreilua.

Jos mä oon ollut ulkona niin tasan haluan maata aamulla rauhassa pitkään. Ja joo saatan vapista ja oksentaakin joskus :)

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
7/11 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllästyin darroihin jo yhdeksän vuotta sitten. Pistin korkin kiinni enkä ole sen jälkeen avannut. Enkä varsinkaan ole katunut kertaakaan. Ei ole ikävä kännejä eikä varsinkaan darroja. Kännit on nähty ja koettu. Ei niistä mitään uutta enää saisi. Darrat vaan pahenevat iän karttuessa.

Mutta kukin tyylillään. Jokaisen on omat darransa kannettava - onneksi.

Vierailija
8/11 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi merkki siitä, ettei ole enää niin nuori.

Ikävuosien karttumisella pitäisi päinvastoin olla kaksikin positiivista seurausta.

- Ryyppäämisestä menee uutuudenviehätys.

- Oppii että jos ottaa liikaa, seuraavana päivänä on paha olo. Ei siis kannata ottaa liikaa.

Vierailija
9/11 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä ja omasta sietokyvystä. Olen 35 ja darra kestää vuorokauden. Ja siis niin ettei sen vuorokauden aikana pysty tekemään yhtään mitään. Eipä juu enää kiinnosta kunnolla ryypätä.

Vierailija
10/11 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darran oksennusvaihe menee yleensä ohi vuorokaudessa. Henkiset oireet kuten univaikeudet voi kestää jopa neljä päivää. Alkoholi on huono päihde mutta ainoa laillinen. Se on aika sairasta.

Vierailija
11/11 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join viime pe-la liikaa ja vieläkin on omituinen olo. Pää tuntuu höttöiseltä ja on vaikea keskittyä mihinkään. Tuhosinko aivoni lopullisesti tai jotain...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan