Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies29 pohtii: hyväntekeväisyys gynekologi.

Vierailija
17.03.2015 |

Ajattelin alkaa hyväntekeväisyys gynekologiksi kun monilla naisillakin on nykyään taloudellisesti tiukkaa. Varsinaista muodollista pätevyyttä minulla ei ole mutta olen netissä ja kirjoja lukemalla tutustunut aiheeseen. Mistä löytäisin potentiaalisia asiakkaita? -mies29 -

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisiä lääkkeitä en voisi virallisesti määrätä mutta valtaosaan vaivoista on toimivia hoitoja luontaistuotteilla. Mitään vaativampia leikkauksia en myöskään tekisi. Toimimalla naisten apuna voisin paremmin luoda heihin ystävyyssuhteita. -mies29 -

Vierailija
2/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodeilla tapaa olla pulaa gynekologeista, kun 8-9-kymppiset eivät jaksa enää lääkärille lähteä. Gynekologinen tutkimus olisi kuitenkin heidänkin iässään syytä tehdä aina silloin tällöin, joten olisiko sinusta siihen hommaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:42"]

Vanhainkodeilla tapaa olla pulaa gynekologeista, kun 8-9-kymppiset eivät jaksa enää lääkärille lähteä. Gynekologinen tutkimus olisi kuitenkin heidänkin iässään syytä tehdä aina silloin tällöin, joten olisiko sinusta siihen hommaan?

[/quote]

ajattelin tarjota palveluitani esim. lukioissa ja korkeakouluissa, joiden budjetit tuntuvat olevan aika koetuksella nykyisin.

-mies29-

Vierailija
4/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole aito mies29.

Vierailija
5/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan on tämä julkinen terveydenhuolto jota kautta vähävaraiset saavat käyttää ihan koulutettujen ja ammattitaitoisten gynekologien palveluita. Miksi ihmeessä kukaan sinun ronkittavaksi lähtisi kun oikealle naistentautien erikoislääkärillekin pääsee tarvittaessa maksutta?

Vierailija
6/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minkä takia jotkut esittää tota ällötystä? Ap, ei mee läpi. Huomaatlo ite virhees?

Vierailija
7/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:42"]

[/quote]

ajattelin tarjota palveluitani esim. lukioissa ja korkeakouluissa, joiden budjetit tuntuvat olevan aika koetuksella nykyisin.

-mies29-
[/quote]

Yths tarjoaa nuo palvelut ilmaiseksi.

Vierailija
8/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää idea mua huvitti, vaikka tekstistä näkee, että feikki asialla.

Vierailija
9/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tuo aloittajaällö voisi keksiä itselleen ihan ikioman nimimerkin.

tai pysyä poissa.

Vierailija
10/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:53"]Suomessahan on tämä julkinen terveydenhuolto jota kautta vähävaraiset saavat käyttää ihan koulutettujen ja ammattitaitoisten gynekologien palveluita. Miksi ihmeessä kukaan sinun ronkittavaksi lähtisi kun oikealle naistentautien erikoislääkärillekin pääsee tarvittaessa maksutta?
[/quote]
Monin paikoin on pitkät jonot ja joutuu siitä käynnistä aina jonkin verran maksamaan. Olen tehnyt lähikaupan pihalla kojussa rintasyöpä seulontaa tunnustelemalla. Viikon aikana ainoastaan kaksi naista kävi tutustumassa palveluihin vaikka minulla oli isot mainokset.
-mies29 -

Vierailija
11/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:53"]

Suomessahan on tämä julkinen terveydenhuolto jota kautta vähävaraiset saavat käyttää ihan koulutettujen ja ammattitaitoisten gynekologien palveluita. Miksi ihmeessä kukaan sinun ronkittavaksi lähtisi kun oikealle naistentautien erikoislääkärillekin pääsee tarvittaessa maksutta?

[/quote]

Väärin. Maksutta ei pääse erikoislääkärille ellei sitten satu olla maksukatto täynnä jo. Poliklinikkamaksun verran kustantaa se hupi. Eikä kyllä pääse yleislääkärillekään ilmaiseksi, siitäkin laskutetaan terveyskeskusmaksu. Ehkäisyneuvolan (tai äitiys-) kautta on ainoa ilmainen tapa päästä lääkäriin :)

Vierailija
12/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda gynekologihaaveet ja ryhdy mieluummin urologiksi. Urologeista on pulaa, joten teet yhteiskunnalle palveluksen, jos aloitat miesten eturauhastutkimukset.

Vierailija
13/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:53"]

[/quote]

Väärin. Maksutta ei pääse erikoislääkärille ellei sitten satu olla maksukatto täynnä jo. Poliklinikkamaksun verran kustantaa se hupi. Eikä kyllä pääse yleislääkärillekään ilmaiseksi, siitäkin laskutetaan terveyskeskusmaksu. Ehkäisyneuvolan (tai äitiys-) kautta on ainoa ilmainen tapa päästä lääkäriin :)

[/quote]

Sanoinko että aina ja kuka tahansa pääsee erikoislääkärille maksutta? Aivan, en sanonut. Maksutta sellaiselle pääsee jos on niin vähävarainen ettei maksuun ole varaa ja oikea tarve erikoislääkärille on. Tällöin potilas taatusti mieluummin valitsee oikean lääkärin kuin kouluttamattoman valesellaisen, jolla on perverssit tarkoitusperät "hyväntekeväisyydelleen". Toisaalta poliklinikkamaksukin on sen verran pieni, että sen kai mielellään maksaa siitä että saa ammattimaista hoitoa jonkun pervon hiplailujen asemesta?

Vierailija
14/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:53"]Suomessahan on tämä julkinen terveydenhuolto jota kautta vähävaraiset saavat käyttää ihan koulutettujen ja ammattitaitoisten gynekologien palveluita. Miksi ihmeessä kukaan sinun ronkittavaksi lähtisi kun oikealle naistentautien erikoislääkärillekin pääsee tarvittaessa maksutta? [/quote] Monin paikoin on pitkät jonot ja joutuu siitä käynnistä aina jonkin verran maksamaan. Olen tehnyt lähikaupan pihalla kojussa rintasyöpä seulontaa tunnustelemalla. Viikon aikana ainoastaan kaksi naista kävi tutustumassa palveluihin vaikka minulla oli isot mainokset. -mies29 -

[/quote]

Miksi kukaan tulisi sinun luoksesi "rintasyöpäseulontaan" kun sen voisi yhtäläisellä ammattitaidolla tehdä itse itselleenkin?? Asiantuntevampihan nainen kuitenkin omien rintojensa suhteen on kuin sinä.

Vierailija
15/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa, kun miehet ajattelevat, että gynekologikäynnit olisivat pelkkää pillun kopelointia. 

Vierailija
16/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kirurgisessa operaatiossa, jossa penikseni irroitettiin ja kiinnitettiin otsaani. Virtsa taas ohjattiin tulemaan ulos takapuolesta. Se on tehokkaampaa kun kaikki hädät voi hoitaa kerralla. Otsapenis taas houkuttelee naisia.
-Mies29v-

Vierailija
17/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 16:44"]

Hupaisaa, kun miehet ajattelevat, että gynekologikäynnit olisivat pelkkää pillun kopelointia. 

[/quote]

Älähän nyt yleistä. Jos minä olisin gynekologi, kopeloisin myös tissejä ja persettä. Niin.

T: mies

Vierailija
18/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla puuttuu nyt tästä pari perustavanlatuista argymenttia. Ensinnäkin jokin yleistys "kaikki naiset" ja toiseksi absurdi päättelyketju, joka johtaa siihen, että gynen palvelut ovat naisten imartelua ja tasa-arvo-ongelma.

Vierailija
19/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:42"]

[/quote]

-mies29-

[/quote]

Vierailija
20/23 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet perinteisen gynekologikoulutuksen läpikäyneet eivät esimerkiksi osaa diagnosoida hajun perusteella. Itse olen netissä opiskellut kiinalaista hajudiagnostiikkaa. Myös se etten käytä kumihanskoja on monien mielestä ollut miellyttävämmän tuntoista. -mies29 -