Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V###n menetin hermot!!!!!

Vierailija
17.03.2015 |

Vaikka yleensä olen kuin viilipytty, hermot menee todella harvoin, niin nyt nasahti ja pahasti!! 

Täällä meidän pikkukunnassa lähellä Helsinkiä (n. 40km pk:kiin) asuu kourallinen mustalaisia. Ennen ovat käyttäytyneet ihan "siivosti" ja olleet aikalailla huomamattomia katukuvassa. Toissapäivänä olivat sitten päättäneet näyttää mistä ovat oikein kotoisin, eli rälläsivät ilman kypärää (saatikka korttia/ikää) mopolla ympäri kylänraitteja, välillä keskellä tietä ja välillä kävelytiellä, ajoivat melkein yhden koiran kanveesiin ja lapsiakin oli pyöräilemässä joten todellinen vaaratilanne. Tätä jatkui ensin noin tunnin verran, hetki taukoa ja taas jatkoivat. Jokunen auto tööttäsi, niin keskarit vaan viuhu ja näyttivät uhkaavia käsimerkkejä, plus vielä hivottelivat autoa mopolla. Poliisi kävi kääntymässä, puhutteli ja poistui paikalta.

Muutama tunti myöhemmin alkoivat metelöidä rivitaloalueellamme (siis omistusasuntoja, mustalaiset asuvat kerrostalossa n. 1km  päässä tätä aluetta). Hengailivat rivarialueen puistossa (joka siis ihan pihapiirissä), huuusivat yms. Naapurimme kävi kerran sanomassa heille jotain, samantien yks kaivoi puukon esiin ja naapuri poistui kädet "ylhääällä" takaisin asuntoonsa. Poliisit kävivät taas häätämässä pois, ja loppuillan touhuista en tiedä. Tänään taas sama kokoonpano aiheutti levottomuutta kaupanpihalla, kun kävelin vauvani kanssa ohi sain kuulla olevani huora ja lapseni on äpärä, ja kuulemma mulla on myös HIV ja AIDS sekä kuppa ja olen saastainen. Tämä siis täysin, _täysin_, tuntemattomilta ihmisiltä!

Pelotti lapsen takia, yritin kävellä rauhallisesti noteeraamatta ohitse, kun olin mennyt niin olin ihan varma että heittävät jollain kivillä tms takaapäin. :/

Helvetti sanon vaan, asuntomme on kiva, kunta on kiva, täällä asuu vanhempani, miehen vanhemmat n.20 km päässä, meillä on täällä ystäviä, miehellä lyhyt työmatka jne. Positiivisia puolia on paljon, en todellakaan halua joutua muuttamaan pois sen takia, että kourallinen mustalaisia alkaa pelottaa minua. 

hshshshs, kihisen kiukkua ja pelkoa. Tähän tämä on nyt mennyt, ja suunta vahvasti alaspäin. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla