Uskotteko te joka helvatan provon tällä palstalla
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Teen usein itse provo aloituksia. Jos saan 100 vastausta, olen tyytyväinen. Harvoin edes epäillään provoksi.
Voin kertoa, että kyllä epäillään. Jos on täällä ollut viikkoa kauemmin, tietää tasan, että suurin osa aloituksista on ihan höpöhöpöä. En usko lähtökohtaisesti mitään, enkä taatusti ole ainoa.
Provoilu on urbaani legenda. Kaikki on oikeasti täyttä totta.
Vierailija kirjoitti:
Teen usein itse provo aloituksia. Jos saan 100 vastausta, olen tyytyväinen. Harvoin edes epäillään provoksi.
Ne, jotka huutelee provoksi ovat jotenkin lapsellisia; kuvittelevat olevansa ekoja, jotka bongaa provon. Mä ainakin lähden keskusteluihin itsekin vähän ehdolle pannen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on naisvaltainen palsta. Noille menee kaikki läpi. Muutama kaunis sana ja ovat jo kuin tulossa kalasta.
mies53v
Oli joskus naisvaltainen palsta, mutta ei ole enää. Persuja enimmäkseen.
Ja sinun juttuihisi ei kukaan ole uskonut missään vaiheessa.
Kyllä uskon ihan kaiken olen uskovainen. 🤪
Taas meitä porvoolaisia pilkataan. Ai etteikö muka sisko nussinut naapurin Penttiä? No ihan varmana!
Ei sentään, mutta epäiletkö sinä provoksi niitäkin, jotka ei ole?
Tämä palsta on sekoitus ihan fiksua ja ihan pimeetä. Jotkut vastaa asiallisesti ja jotku tarkoituksella ymmärtäa väärin ja hakevan konfliktia.
Säälittäviä nämä jotka eivät osaa yhtään edes olla erimieltä rakentavasti vaan turvaudutaan ota lääkkeesi, olet rasisti tai vastaaviin vastauksiin.
No onhan vauva av nyt paljon luotettavampi kuin esimerkiksi Wikipedia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on naisvaltainen palsta. Noille menee kaikki läpi. Muutama kaunis sana ja ovat jo kuin tulossa kalasta.
mies53v
Puhu vain omasta puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Puhu vain omasta puolestasi.
Puhun kaikkien niiden puolesta jotka epäonnisesti ovat joutuneet juttujasi lukemaan.
En sanaakaan. Hukkaan valuu trollien hikikarpalot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko sinä että me uskomme? Toope.
Siltä se vaikuttaa.
Mistä niin päättelet? Minä vastaan ilmiselviinkin provoihin siksi, että ehkä joku samassa tilanteessa oleva saa siitä apua.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostavat keskustelut. On täysin yksi ja sama, onko jonkun randomtyypin aloitus totta vai ei. Ei minun elämääni vaikuta mitenkään se, pettikö Pera oikeasti aloittajan siskon kanssa vai ovatko sekä Pera että sisko vain mielikuvituksen tuotetta.
Ompas typerä suhtautumistapa.
Ilmankos täällä on niin paljon sontaa.
Minä olen kumminkin aina oikeassa ja muut vänkää. Siis minä, jos mulle sattunut niin kaikille. Vain minä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
mies53v
No aivan, siksi jokainen sinun tekemä aloitus poistuu :D.
mies53v