Uskotteko te joka helvatan provon tällä palstalla
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Uskotko sinä että me uskomme? Toope.
Siltä se vaikuttaa.
Ei provo toimi niin, että joku saisi herätyksen, että "no niinhän asia onkin".
Idea on herättää pikku hiljaa epäluuloa yhteiskuntaa kohtaan. Niin se vesikin kaivertaa kiveä tippuessaan. Hitaasti.
Minua kiinnostavat keskustelut. On täysin yksi ja sama, onko jonkun randomtyypin aloitus totta vai ei. Ei minun elämääni vaikuta mitenkään se, pettikö Pera oikeasti aloittajan siskon kanssa vai ovatko sekä Pera että sisko vain mielikuvituksen tuotetta.
Totta kai. Opin juuri, että koronarokotteet ovat so last season. Käsien pesu ja D-vitamiini riittävät :D
En tietenkään. Mitä väliä sillä onko joku aloitus provo, jos siitä seuraa mehukas ajatusten vaihto? Itse asiassa ne parhaat keskustelut syntyy juuri provoista ja lähden niihin mieluusti mukaan vaikka tiedostankin aloituksen olevan provo. Valitettavasti ne on kuitenkin niitä, jotka myös poistuvat nopeasti, joten pitää olla nopea.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostavat keskustelut. On täysin yksi ja sama, onko jonkun randomtyypin aloitus totta vai ei. Ei minun elämääni vaikuta mitenkään se, pettikö Pera oikeasti aloittajan siskon kanssa vai ovatko sekä Pera että sisko vain mielikuvituksen tuotetta.
No miksi sitten vastaat provoihin, joiden ei ole tarkoituskaan mitään keskustelua luoda?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ikinä kuulleet miksi trolleja ei pidä ruokkia?
Olen ja en noudata sitä(kään) sääntöä. Sitä varten on meidän uutterat modet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten vastaat provoihin, joiden ei ole tarkoituskaan mitään keskustelua luoda?
Mä vastaan keskusteluprovoihin, missä aapee esittelee jonkun poskettoman tilanteen, mikä on muka hänelle sattunut ja muut ällistelee ja spekuloi. Musta semmoinen on viihdyttävää.
Noihin pölhöjen pääministe ri ja kor onajankutuksiin en tietty lähde mukaan.
Sen olen tältämpalstalta oppinut että kenenkään ei voi luottaa ja kaikki valehtelee sekä oma etu on ainoa mitä kaikki hakee
Teen usein itse provo aloituksia. Jos saan 100 vastausta, olen tyytyväinen. Harvoin edes epäillään provoksi.
Vierailija kirjoitti:
Sen olen tältämpalstalta oppinut että kenenkään ei voi luottaa ja kaikki valehtelee sekä oma etu on ainoa mitä kaikki hakee
Ehkä opit vielä joskus senkin, että kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti, vaan joskus jutuissa on kyse vaan mukavasta ajanvietteestä ja yhdessä höpöttelystä.
Uskotko sinä että me uskomme? Toope.