Isänä hoitovapaalla
Lasten kanssa on mukavaa, mutta tulen hulluksi koska koen olevani täysin yksin.
En tunne ketään joka olisi myös vapailla ja olen yrittänyt jutella puistoissa ja lapsikahviloissa muiden kanssa mutta ei oikein ole mitään puhuttavaa, lopulta istun lasten kanssa koko ajan leikkimässä...
Kyllä vaimo kovasti kehui kun on aina juttukavereita ja seuraa löytyy. Pieleen meni.
Piti vaan valittaa kun ei jaksa enää.
Kommentit (3)
Kuin minun kirjoitukseni. Sillä erolla että olen totaali yh.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:20"]Kuin minun kirjoitukseni. Sillä erolla että olen yh. Mene yhtenä päivänä uimaan, toisena päivänä leivotte, kolmantenä päivänä kylään jollekin eläkkeellä olevalle sukulaiselle? Turhaa sinne lapsikahviloihin on mennä jos tuntuu ettei niistä saa mitään.
[/quote]
Kyllä minä lasten kanssa tekemistä keksin, ja meillä on aina hauskaa. Ehkä tässä vaan ahdistaa se että minulla ei juuri ole aikuisia kontakteja eikä vaimonkaan kanssa juuri tule puhuttua tai tehtyä juuri mitään. Hän käy vaan töissä ja leikkii lasten kanssa sitten käy nukkumaan.
Ei oikein ole tuttuja tai sukulaisia keiden luona käydä.
Ap
Kuin minun kirjoitukseni. Sillä erolla että olen yh. Mene yhtenä päivänä uimaan, toisena päivänä leivotte, kolmantenä päivänä kylään jollekin eläkkeellä olevalle sukulaiselle? Turhaa sinne lapsikahviloihin on mennä jos tuntuu ettei niistä saa mitään.