Jos minusta kiinnostuvat hyvännäköiset, kivat ja fiksut miehet, tarkoittaako se
että olen itse hyvännäköinen, kiva ja fiksu? Vai tarkoittaako se, että olen säälittävän suloinen?
Tämä on askarruttanut jo vuosia.
Kommentit (26)
Ei tarkoita mitään. Myös juntit kiinnostuvat valuonaisista.
Luultavasti olet ns vaimomateriaalia, etkä semmoinen yhden yön bimbo. M21
Voi voi. Toivon jotenkin, että hyvännäköiset miehet kiinnostuisivat vaan hyvännäköisistä naisista, mutta niinhän se onkin, että miehelle kelpaa nainen kuin nainen. Tuo on tähän asti ollut ainoa ulkonäköni mitta, nyt ei ole enää sitäkään.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:18"]
[/quote]
Äh, mitäs tämä nyt sitten on? Olen sellainen kiltti peräseinän hissukka, enkä seksi tihkuva pommi? Sekin vielä...
ap
Riippuu vähän asutko Helsingissä vai et
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:18"]
[/quote]
Äh, mitäs tämä nyt sitten on? Olen sellainen kiltti peräseinän hissukka, enkä seksi tihkuva pommi? Sekin vielä...
ap
[/quote]
Ei välttämättä. Esimerkiksi naapurini on todella seksikäs ja ihana nainen, joka sattuu myös olemaan hyvää vaimomateriaalia. Raja ei mene niinkään seksikkyydessä, siinä on jokin muu asia taustalla, jonka mies vaistoaa kumppania etsiessä. M21
Huh, no jotain toivoa sentään. Kiitos.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:46"]
Huh, no jotain toivoa sentään. Kiitos.
ap
[/quote]
Eikö sinusta kiinnostu juuri ne parempitasoiset miehet? Vai oletko toisenlaisten kundien perään? M21
Olen ap pohtinut ihan samaa! :D Kaveritkin aina ihmettelevät, että miten minua lähestyvät aina ns. tasokkaat miehet. Olen ottanut sen ihmettelyn vähän loukkauksena: miksi eivät lähestyisi?
Joo siis ei miehissä ole mitään vikaa, päinvastoin! Etsin vaan itsestä jotain hyvää.
ap
Niin. Minua ei ikinä ole lähestyneet kivat ja fiksut eikä hyvännäköiset miehet. Eikä hirveän paljoa ne muutkaan.
Siksi olenkin hautautunut tänne neljän seinän sisälle yksin häpeämään, ja kaupassakin käyn vain harvoin pimeän aikaan.
Hirvittää kun kohta on taas valoisaa.
En ole pitänyt ikinä itseäni mitenkään erikoisena, vaan minulla on päinvastoin ollut pitkään tosi huono itsetunto. Aikaisemman, pitkän suhteen löysin netin kautta. Tuon suhteen päätyttyä minulla ei alkuun ollut mitään erityisiä kriteereitä miesten suhteen, mutta yllätyksekseni huomasinkin "saavani" erittäin tasokkaita miehiä. Nykyään seurustelen suunnilleen täydellisen miehen kanssa, enkä ole meinannut uskoa, mitä hän näkee minussa. Vielä yllättyneempi olin, kun hän taannoin avautui siitä, että hän kokee minun olevan liian hyvä itselleen. Mitä ihmettä, eikö se ollutkaan toisin päin? :D
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:58"]
Joo siis ei miehissä ole mitään vikaa, päinvastoin! Etsin vaan itsestä jotain hyvää.
ap
[/quote]
Sinussa on varmaan todella paljon hyvää, jos vain tasokkaat miehet lähestyvät.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:20"]Äh, mitäs tämä nyt sitten on? Olen sellainen kiltti peräseinän hissukka, enkä seksi tihkuva pommi? Sekin vielä...
ap[/quote]
Se juuri on sitä vaimo-ominaisuutta. Useimmat vakavasti pariutuvat ihmiset hakevat suhteiltaan ennen kaikkea helppoutta.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:20"]Äh, mitäs tämä nyt sitten on? Olen sellainen kiltti peräseinän hissukka, enkä seksi tihkuva pommi? Sekin vielä...
ap[/quote]
Se juuri on sitä vaimo-ominaisuutta. Useimmat vakavasti pariutuvat ihmiset hakevat suhteiltaan ennen kaikkea helppoutta.
[/quote]
Joo, siis en ollut tarpeeksi selvä. Kysyin siis, tarkoittaako tuo viamo-ominaisuus väistämättä sitä, että olen sellainen. En sanonut, että olen sellainen. Olisin mielelläni seksiä tihkuva pommi vaimo-ominaisuuksilla ;)
ap
Ota nyt vaan joku fiksu, kiva ja hyvännäköinen sieltä jonosta :D
Mistä hitosta me se voidaan tietää? Laita vaikka kuvaa itsestäsi tai kuvaile ulkonäköäsi.