Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks kukaa nainen ei haluu seurustella?

Vierailija
17.03.2015 |

Kukaa nainen ei haluu seurustella mun kaa. Oon alkanu miettii et ehkä mus on joku vika esim. ulkonäkö ei oo klassisen komea ja sit mus kans on joku sellanen piirre mitä en aina ite huomaa. Esim. kuulostan ulkoapäin vähän tyhmältä "epäälykkäältä" joka ei sytytä naisia. se on sellane juttu jolle en mitää voi ku ei äänensävyy ja taajuutee voi loppuje lopuks paljoo mitää.. Nii voisko se johtuu geeneistä? Tiiän meinaa aika monta komeeta miestä joil pyörii tyttöi ympärillä vaik ne on hiljasii nii silti tytöt tykkää, ku riittää et on 99% paremmannäköne ku muut. Ulkonäkö on tärkeet.. Oon alkanu miettii myös sitä että ehkä naisten vaatimukset on noussu paljon.. Luin tossa joku aika sit sellasen uutisen et 10v sitten naiset oli joustavampii parisuhdekumppani ehdokasta kohtaan, mutta nyt sitte ollaa nirsompia ja vaatimukset on noussu.. http://www.hs.fi/ilta/05032015/a1305934620721?jako=4c37f4dee4a7e9132c010d9547670334&ref=fb-share Oisin kyl ihana kumppani ja sellanen rauhallinen, luotettava, hyvä kuuntelija ja uskollinen.. En ikinä pettäis ku mun suvussaki kaikki avioliitot on aina kestänyt ikuisesti, nii oisin ainaki lojaali.. Naiset ei kai sit enää arvosta miehen uskollisuutta, vaa täytys olla vähä jännä sun muuta extraa päälle kaikkien perus ominaisuuksien päälle? Ei jaksas aina olla ilma naista, mut ei kai täs muutkaa vaihtoehtoo oo.. Onko Thaimaa ainut pelastusvaihtoehto tälläselle epäsuositulle herrasmiehelle, katoin kerran aika hyvä leffan nii mun stoori saattais sit tälleen mennä, kannattaa tää leffa muute kattoaki! http://www.imdb.com/title/tt1729226/

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun kohalla käy aina niin että ne kenen kanssa synkkaa hyvin ja seksi luistaa niin eivät haluu sitoutua? Itse en koskaan kiinnostu ihmisestä ennenkuin tunnen tämän, joten tämäkin tuntuu haittaavan pariutumista. En itse pidä ulkonäköä erityisen tärkeänä, ainut mikä inhottaa ulkonäössä on olemattomat poskipäät ja jos tähän yhdistetään vielä pullaposket niin tulee hamsteri mieleen. Muuten riittää että on normi siisti.

N23

Vierailija
2/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kukaan ei halua seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka menee tuohon "kaikki naiset ovat tällaisia" tai "kaikki miehet ovat tällaisia" -ajatteluun. Ymmärrän, että se on helppo ajattelumalli, mutta jos ihan tosissasi olet sitä mieltä, että "naiset eivät enää arvosta uskollisuutta", niin parempi, että pysyttelet yksin.

Ihmiset ovat yksilöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:55"]

Miksi mun kohalla käy aina niin että ne kenen kanssa synkkaa hyvin ja seksi luistaa niin eivät haluu sitoutua? Itse en koskaan kiinnostu ihmisestä ennenkuin tunnen tämän, joten tämäkin tuntuu haittaavan pariutumista. En itse pidä ulkonäköä erityisen tärkeänä, ainut mikä inhottaa ulkonäössä on olemattomat poskipäät ja jos tähän yhdistetään vielä pullaposket niin tulee hamsteri mieleen. Muuten riittää että on normi siisti.

N23
[/quote]

Niin. Minulla on kyllä maskuliiniset ja leveät kasvot, mutta juuri pyöreät posket joihin en voi itse vaikuttaa. Naaman pitäisi olla kirveellä veistetty, vahva leuka, kapeat kasvot, jne. Kai se on sit just niin että just jotkut pienet asiat ulkonäössä karkottaa suurimman osan naispopulaatiosta pois. Että tällästen geenien ei oo tarkotuskaa päästä lisääntymää. :(((

Vierailija
4/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:55"]Miksi mun kohalla käy aina niin että ne kenen kanssa synkkaa hyvin ja seksi luistaa niin eivät haluu sitoutua? Itse en koskaan kiinnostu ihmisestä ennenkuin tunnen tämän, joten tämäkin tuntuu haittaavan pariutumista. En itse pidä ulkonäköä erityisen tärkeänä, ainut mikä inhottaa ulkonäössä on olemattomat poskipäät ja jos tähän yhdistetään vielä pullaposket niin tulee hamsteri mieleen. Muuten riittää että on normi siisti.

N23
[/quote]

Mitä jos mulla on kapeet kasvot ja korkeat poskipäät? Ni oisko ne naisten mieleen? En oo ap

Vierailija
5/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vooi eeeiiiii nyyyh kyynel :(( eix kukaa ala olee sun kaa??? 

Vierailija
6/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään varmaan yleensäkin ihmisillä, varsinkin naisilla, on korkeampi kynnys pariutua. Enää kun ei ole sellaista sosiaalisen paineen aiheuttamaa pakkoa tietyssä iässä pariutua ja hankkia perhe. Moni sitten valitsee olla pariutumatta ollenkaan jos ei todella jalat alta vievää ihastusta tule, tai alkaa miettiä pariutumista vasta biologisen kellon alkaessa 30-35 vuoden iässä tikittää. 

Vierailija
7/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se kaikista tärkein asia naisille, käykö töissä, oletko rikas?

Vierailija
8/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:11"]Mites se kaikista tärkein asia naisille, käykö töissä, oletko rikas?
[/quote]

Ja iso vehje.

Vierailija
9/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja... Ihmiset on erilaisia!! Suurin osa parisuhteessa olevista ihmisistä on ihan tavallisen näköisiä tallaajia. Katselkaa vaikka ympärillenne kaupungilla. Onko kaikki parisuhteessa olevat jotain superkaunottaria tai adoniksia?

Vierailija
10/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:04"]Juuri kukaan ei halua seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka menee tuohon "kaikki naiset ovat tällaisia" tai "kaikki miehet ovat tällaisia" -ajatteluun. Ymmärrän, että se on helppo ajattelumalli, mutta jos ihan tosissasi olet sitä mieltä, että "naiset eivät enää arvosta uskollisuutta", niin parempi, että pysyttelet yksin.

Ihmiset ovat yksilöitä.
[/quote]

Olin juuri kirjoittamassa jotain samankaltaista :) Eiköhän yksi suurimmista ongelmista ole juuri se, että aika harvaa kiinnostaa ihminen, joka kuvittelee toiselle ajatukset. Esimerkiksi kun mies yrittää tutustua johonkin naiseen eikä ole valmis huomaamaan minkälainen ihminen on kyseessä, vaan olettaa toisen ajattelevan tietyllä tavalla sukupuolensa vuoksi. Ja sitten vastapuolella voi tulla aika nopeasti sellainen olo, ettei me koskaan tulla tajuamaan toisiamme. Ja että toinen haluaa seuraksi jonkin naisen, ei se minusta ole oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
11/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla turhan kiltti. Ei nuoria naisia kunnolliset miehet kiinnosta.

Vierailija
12/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:43"]Kukaa nainen ei haluu seurustella mun kaa. Oon alkanu miettii et ehkä mus on joku vika esim. ulkonäkö ei oo klassisen komea ja sit mus kans on joku sellanen piirre mitä en aina ite huomaa. Esim. kuulostan ulkoapäin vähän tyhmältä "epäälykkäältä" joka ei sytytä naisia. se on sellane juttu jolle en mitää voi ku ei äänensävyy ja taajuutee voi loppuje lopuks paljoo mitää.. Nii voisko se johtuu geeneistä? Tiiän meinaa aika monta komeeta miestä joil pyörii tyttöi ympärillä vaik ne on hiljasii nii silti tytöt tykkää, ku riittää et on 99% paremmannäköne ku muut. Ulkonäkö on tärkeet.. Oon alkanu miettii myös sitä että ehkä naisten vaatimukset on noussu paljon.. Luin tossa joku aika sit sellasen uutisen et 10v sitten naiset oli joustavampii parisuhdekumppani ehdokasta kohtaan, mutta nyt sitte ollaa nirsompia ja vaatimukset on noussu.. http://www.hs.fi/ilta/05032015/a1305934620721?jako=4c37f4dee4a7e9132c010d9547670334&ref=fb-share Oisin kyl ihana kumppani ja sellanen rauhallinen, luotettava, hyvä kuuntelija ja uskollinen.. En ikinä pettäis ku mun suvussaki kaikki avioliitot on aina kestänyt ikuisesti, nii oisin ainaki lojaali.. Naiset ei kai sit enää arvosta miehen uskollisuutta, vaa täytys olla vähä jännä sun muuta extraa päälle kaikkien perus ominaisuuksien päälle? Ei jaksas aina olla ilma naista, mut ei kai täs muutkaa vaihtoehtoo oo.. Onko Thaimaa ainut pelastusvaihtoehto tälläselle epäsuositulle herrasmiehelle, katoin kerran aika hyvä leffan nii mun stoori saattais sit tälleen mennä, kannattaa tää leffa muute kattoaki! http://www.imdb.com/title/tt1729226/
[/quote]

Monta samaa paskaa sisältävää aloitusta sä väännät viikossa? Etsä oppinut eilisestä mitään? Et ja siksi sä oot ilman, ikuisesti.

Vierailija
13/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kukaa mies ei haluu seurustella?

No ok, en ole se kaunein enkä rikkain mutta varmasti huomioimista ja rakkautta piisaa. Kun ihastun/rakastun niin teen sen täysillä. En niinkään suurieleiseen tyyliin vaan lähinnä syvästi ja vakaasti. En ole takertuvaa sorttia enkä huolisi jokaista munakasta joka vähänkin osoittaa kiinnostusta.

Ja tiedän... olen ronkeli vaikkei olisi varaa...

Vierailija
14/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:14"]Ap taitaa olla turhan kiltti. Ei nuoria naisia kunnolliset miehet kiinnosta.
[/quote]

Esimerkki henkilöstä, joka ei ole valmis näkemään ihmisiä, kuten nuoria naisia hyvin kirjavana joukkona erilaisina ihmisinä erilaisine mielipiteineen:)

Vierailija
15/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen aloittaja olet? Oletko sellainen, jonka kanssa itse haluaisit seurustella - siis muutenkin kuin säälistä? Tai sen takia, että olet perushyvä jamppa, ja se nyt vaan kuuluu asiaan, että pitää olla jonkun kanssa.

Vierailija
16/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:55"]Miksi mun kohalla käy aina niin että ne kenen kanssa synkkaa hyvin ja seksi luistaa niin eivät haluu sitoutua?

Siksi, että sinun mieltymykset ovat kovin samanlaiset kuin suurella osalla naisia. Miehiä, jotka ovat itsevarmoja ja joilla on hyvät sosiaaliset taidot, joilla saa naisen tuntemaan synkkaamista ja seksuaalista halua, on vähän. Niinpä jokaisella tuollaisella miehellä on valtavasti valinnanmahdollisuuksia erilaisista naisista, jotka kilpailevat miestä miellyttämällä tämän huomiosta. Siinä on aika vähän motivaatiotia sitoutua ja ottaa kannettavaksi myös vastuu ja ikävät puolet suhteesta.

Itse en koskaan kiinnostu ihmisestä ennenkuin tunnen tämän, joten tämäkin tuntuu haittaavan pariutumista. En itse pidä ulkonäköä erityisen tärkeänä, ainut mikä inhottaa ulkonäössä on olemattomat poskipäät ja jos tähän yhdistetään vielä pullaposket niin tulee hamsteri mieleen. Muuten riittää että on normi siisti.

Riittääkö se, että mies on epävarma ja hiljainen? Sellaisilla miehillä on yleensä (ei tietenkään aina) motivaatio sitoutua ja kunnioittaa naista.

Vierailija
17/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pyhä kolminaisuutesi kunnossa, eli:

1. lompakko

2. pituus

3. kullin koko

?

Vierailija
18/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aihe on mielenkiintoinen ap:stä riippumatta. Sillä kaikkein kököin olo tulee juuri niistä nuorista miehistä, jotka lausuvat jotain sellaista kuin oho, tyttö joka tietää mikä on red allert-peli, tai hienoa kun joku tyttö tajuaa jotain fysiikasta tai niinhän te naiset aina tykkäätte käsitöistä jne. Esimerkkejä omasta elämästä. Tällaisten kommenttien jälkeen mielessä on vain käynyt: Ettekö te oikeasti tajua, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia, haloo!!!.
.
.
Varmasti oletatte sitten minun pitävän ruuanlaitosta, ihailevan jääkiekkoilijoita, pelkäävän hämähäkkejä, rakastavan suklaata, tykkäävän kotitöistä, lukevan rakkausromaaneja jne. Kunnes asia tulee puheeksi ja selvästi ilmaisen, että ne eivät pidä paikkaansa. Sen sijaan vaatteista pidän ja megazone on hauskaa. Jos huomaan, että mies on valmis olettamaan minusta vaikka mitä sukupuolen perusteella edes kyseenalaistamatta stereotypioitaan niin ei kiinnosta. Tällaisia miehiä kyllä löytyy.

Vierailija
19/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:43"]Kukaa nainen ei haluu seurustella mun kaa. Oon alkanu miettii et ehkä mus on joku vika esim. ulkonäkö ei oo klassisen komea ja sit mus kans on joku sellanen piirre mitä en aina ite huomaa.

Olet ujo ja epävarma. Se tuntuu avoimen ja sosiaalisen naisen mielestä tylsältä. Saat naisen sitten, kun sinunlaisesi naiset alkavat haluta lasta. Vauvakuume on epävarmoille naisille se vahva voima, joka pakottaa ottamaan torjutuksi tulemisen ja epäonnistuneen suhteen riskit. Seksihalu, joka pakottaa ujot nuoret miehet epätoivoisiin iskuyrityksiin, ei riitä siihen.

Tässä vaiheessa ainoa mitä voit tehdä on järjestää elämäsi siihen kuntoon, että olet kiinnostava isä ja elämänkumppaniehdokas aikuiselle naiselle. Eli opiskelet ammatin ja yrität saada työuran hyvälle mallille. Torju masennus ja katkeroituminen harrastamalla jotain ja olemalla sosiaalinen kaverien kanssa.

Tiiän meinaa aika monta komeeta miestä joil pyörii tyttöi ympärillä vaik ne on hiljasii nii silti tytöt tykkää, ku riittää et on 99% paremmannäköne ku muut.

Tuo on havaintoharha. Komea mies raakataan rupusakkiin helposti, jos ei supliikki pelaa. Toisaalta supliikkimies saa olla millainen uunoturhapuro tahansa ja flaksi käy. Supliikki ei aina näy päälle äänekkäänä mekastamisena, vaan se voi tulla esiin itsevarmuutena kahdenkeskeisessä keskustelussa. Ulkonäkö on miehellä käytännössä merkityksetön, jos ei mies erityisesti tavoittele kaikkein ulkonäkökeskeisimpiä naisia (mitä useimmat seksuaalisesti aktiiviset nuoret naiset valitettavasti ovat). En näe miehenä yhtään syytä, miksi sellaisten ongelmatapausten kanssa pitäisi olla missään tekemisessä.

Oisin kyl ihana kumppani ja sellanen rauhallinen, luotettava, hyvä kuuntelija ja uskollinen.. En ikinä pettäis ku mun suvussaki kaikki avioliitot on aina kestänyt ikuisesti, nii oisin ainaki lojaali.. Naiset ei kai sit enää arvosta miehen uskollisuutta, vaa täytys olla vähä jännä sun muuta extraa päälle kaikkien perus ominaisuuksien päälle?

Älä uhoa asioilla, joista et tiedä mitään. Kyllä se suhde muuttuu sinullekin tylsän arkiseksi pakkopullaksi. Nainen osaa olla uskomattoman ärsyttävä ja kohtuuton vaatimuksissaan ja vieraat näyttävät kovin viekoittelevilta. Vain kokemus näyttää mikä pari hio toistensa särmät hiuksenhienon tasapainon säilyttäen ja omaa tarpeeksi halua ja mielenlujuutta välttää pettämiset.

Ja kyllä, aikuiset naiset todella arvostavat elämänkumppaninsa uskollisuutta. Mutta se tapahtuu jälkeenpäin kokemuksen kautta. Joka jätkä sanoo olevansa ihanan kiltti ja ikuisesti uskollinen. Puhe on halpaa.

Onko Thaimaa ainut pelastusvaihtoehto tälläselle epäsuositulle herrasmiehelle,

Ei ole. Thaimaalaiset naiset ovat perusluonteeltaan samanlaisia ihmisiä kuin kaikki muutkin. Jos haluat toimivan suhteen thaimaalaisen kanssa, sinun pitää rakastaa ja kunnioittaa häntä ihmisenä ja olla rakastettava ja teidän luonteiden pitää olla ihan yhtä erityisellä tavalla yhteensopivat kuin kellä tahansa. Sinun on äärettömän vaikea asennoitua oikein, jos lähtökohta on se, että "ostat" naisen koska et supliikillasi saa. Suhteen vaikeutta lisää vielä kulttuurierot ja yhteisen kielen vajavaisuus. Ne, joilla on vaikeuksia hurmata suomalaisia naisia, eivät varmasi tarvitse tuollaista lisähaastetta. Niitä surullisia sankareita on tässä maassa paljon, jotka ovat kuvitelleet ostavansa naisen ja olevansa kukkona tunkiolla, mutta joiden naiset ovat lähteneet mukavampien miesten matkaan rahat mukanaan heti, kun ovat asuneet niin kauan, että ovat saaneet pysyvän oleskeluluvan.

Vierailija
20/20 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:55"]Miksi mun kohalla käy aina niin että ne kenen kanssa synkkaa hyvin ja seksi luistaa niin eivät haluu sitoutua? Itse en koskaan kiinnostu ihmisestä ennenkuin tunnen tämän, joten tämäkin tuntuu haittaavan pariutumista. En itse pidä ulkonäköä erityisen tärkeänä, ainut mikä inhottaa ulkonäössä on olemattomat poskipäät ja jos tähän yhdistetään vielä pullaposket niin tulee hamsteri mieleen. Muuten riittää että on normi siisti.   N23 [/quote] Mitä jos mulla on kapeet kasvot ja korkeat poskipäät? Ni oisko ne naisten mieleen? En oo ap

[/quote]

Kuhan naama ei oo pupilleista leukaan ihan littanaa (eikä pullaposket)

T. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi