Häihin Malagaan toukokuun lopussa. Missä kohteessa yöpyisit?
Tarkoituksena olisi viettää tuolla viikon loma samalla. En ole ennen käynyt Espanjan aurinkorannikolla. Häät siis vietetään Malagassa (siellä ihan kaupungissa) mutta näin lomaa ajatellen mietin että olisiko ihan tyhmä idea ottaa hotelli vaikkapa jostain Fuengirolasta? Tuoltakin pääsee Malagaan ilmeisesti ihan kätevästi julkisilla tai taksilla.
Kommentit (10)
Minä varmaan ottaisin hotellin sieltä ihan Malagasta. Mukava kaupunki, hyviä ravintoloita, ja löytyy myös hiekkarantaa.
Ehdottomasti yöpyisin itse Malagassa. Olin siellä viikon viime kesänä ja ihana yhdistelmäloma rantailua ja kaupunkia. Fuengirolat ym. on suomalaisten eläkeläisten kansoittamia paikkoja.
Malagasta ottaisin hotellin, kuten tuossa edellä ehdotettiin. Jos haluaa sitten ihan rantakohteeseen, niin ottaisin suunnan Malagasta Itään, en länteen. Tai sitten menisin ohi Fuengirolan Marbellaan asti ainakin. Mutta kun häät Malagassa, niin menisin sinne. Rantaa löytyy Malagastakin, ja jos haluaa muille rannoille, niin junalle pääsee kätevästi päiväksi pois. Torremolinoksen rannat ovat aika kivat, vaikka itse kaupunki ei mikään kummoinen ole. Ja tuo on lähin Malagaa oleva rantakohde. Fuengirolasta pääsee kätevästi junalla, mutta kyllä tuo matka ainakin minulle olisi liian pitkä, jos haluaisin useamman kerran Malagassa käydä.
Mä en tykännyt itse Malagasta lasten kanssa, joten jos olette perhelomalla, yöpyisin jossain lähistöllä kivemmassa kohteessa. Tämä siis jos olette lasten kanssa liikkeellä, aikuisten kesken suosittelen toki Malagan kaupungin tarjontaa.
Jos tahdotte lapsiperheenlle sopivan kivan rauhallisen kohteen jossa ei ole liikaa suomalaisia, yöpykää Benalmadenassa. Vartin ajomatka Malagaan, julkisetkin kulkee hyvin.
Menkää häiden ajaksi Malagaan ja muutoin johonkin muualle, esim. Marbellaan. Ihana pieni kylä Mijas on käymisen arvoinen, mutta ei ole rannalla ja liian pieni viikoksi.
Nerja on muuten myös ihana kohde suht lähellä Malagaa, todella kaunis, siisti pienehkö kaupunki, jossa lapsiperheen kanssa on hyvä olla. Tiedän kun mieheni on sieltä kotoisin ja vietetään siellä joka kesä kuukauden verran :)
Perheen kanssa ollaan tosiaan menossa. Lapset 8v ja 13v. Jos olisin mieheni kanssa kahdestaanliikenteessä niin ei varmaan muuta mietittäisikään majoituskaupungiksi kuin Malagaa. -ap
Junalla pääsee keskustaan fuengirolasta.
Coste Del Sol Marketing