Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän seurustelukumppani suhtautuu kun ootte kipeenä?

Vierailija
10.12.2021 |

Pari viikkoa sitten poikaystävälläni oli flunssa ja olin tottakai huolissani että eihän vaan ole koronaa. Patistin testeihin, kyselin vointia, annoin lääkettä ja hoivasin. Nyt sitten olen itse kipeänä ja poikaystävä ei ole kertaakaan kysynyt vointiani. Itseasiassa hän ei ole edes jutellut minulle sen jälkeen kun sai tietää että mulla on flunssa. En toki odota mitään paapomista, mutta jotenkin satuttaa tuo että toista ei yhtään kiinnosta ja on niin etäinen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hoivaa ja paapoo, miehet murahtelee ja juoksee metsässä kauriiden perässä. Tai nykyään videopelien.

Vierailija
2/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset hoivaa ja paapoo, miehet murahtelee ja juoksee metsässä kauriiden perässä. Tai nykyään videopelien.

😂 ihana kommentti mutta näin se taitaa olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastavuoroisesti huolehtii. Tietenkin.

Vierailija
4/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

Jätä se sika!!

Vierailija
5/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut toisen heikkous saa jostakin syystä vihaiseksi.

Vierailija
6/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat niitä pitkällä tähtäimellä ratkaisevia asioita, joihin kannattaa kiinnittää huomiota. Siis kun on mahdollisesti elämän kestävää parisuhdetta miettimässä. Ei sitten tarvitse 20 vuoden kuluttua riutua surussaan, kun ei toinen välitä eikä ole kiinnostunut sinun hyvin voinnistasi.

Vierailija
7/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa valittaa jotain omaa vaivaansa. Yhtäkkiä onkin itsekin kipeänä.

Vierailija
8/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee rakastaa, mutta ei saa vastarakkautta. Nyt hänen pitäisi vielä sisäistää tämä tosiseikka ja tehdä johtopäätökset. Älä jatka suhteessa, jossa sinusta ei välitetä, jos kaipaat sellaista suhdetta, jossa sinusta välitetään.

Silmät auki, ap.

Vierailija
9/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan ENTINEN poikaystävä väitti etten voi olla sairas siksi entinen.Nykyinen mieheni kyllä huolehtii minusta ja minä hänestä.

Vierailija
10/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa valittaa jotain omaa vaivaansa. Yhtäkkiä onkin itsekin kipeänä.

Eksäni myös, olikin heti muka paljon sairaampi kuin mitä. Oi voi voi voi... siis mikä tää juttu on? :D

Vierailija
11/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapee rakastaa, mutta ei saa vastarakkautta. Nyt hänen pitäisi vielä sisäistää tämä tosiseikka ja tehdä johtopäätökset. Älä jatka suhteessa, jossa sinusta ei välitetä, jos kaipaat sellaista suhdetta, jossa sinusta välitetään.

Silmät auki, ap.

Hän kyllä aina osottaa rakkautensa hyvin selkeästi noin muuten, joten en siitä ole yhtään huolissani etteikö rakastaisi ja on yleisesti tosi huomaavainen ja huolehtivainen. Ehkä siksi juuri oletinkin että hän kysyisi vointiani. 

Vierailija
12/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen miesystävä kuvitteli, että minä haluaisin seksiä 39 asteen kuumeessa. Oli hyvin hämmästynyt, kun suutuin lähentelystä. Hän kuulemma halusi vain helliä ja hoitaa sairasta.

Vierailija
13/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivaa ja huolehtii, on siinä parempi kuin minä. Arvostan suuresti.

Vierailija
14/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:n kannattaisi vähän vähentää tuota hoivaamista. Kuulostaa aika liioittelulta. Vähän niin kuin olisit miehen äiti. Kokisiko mies samoin ja siksi ottaa etäisyyttä kun sinä olet kipeä? Koska toivoisi, että sinä pitäisit enemmän etäisyyttä ja luottaisit hänen kykyynsä selviytyä flunssasta kuin mies? 

Jos taas nauttii hoivasta niin arvaan, että kyseessä on ei-niin-miehekäs mies, joka muutenkin etsii hoivaviettistä naista huolehtimaan hänestä. 

Vierailija
15/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hoivaa ja nalkuttaa kun mies on kipee ja kun nainen on kipee se nalkuttaa ja kiukuttelee miehelle asioista jolle se ei mitään voi

Vierailija
16/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmät auki, ap.

Hän kyllä aina osottaa rakkautensa hyvin selkeästi noin muuten, joten en siitä ole yhtään huolissani etteikö rakastaisi ja on yleisesti tosi huomaavainen ja huolehtivainen. Ehkä siksi juuri oletinkin että hän kysyisi vointiani. 

Toivottavasti et petä itseäsi. Muista että teot ratkaisee, ei sanat. Joskus me naiset ollaan hyviä uskottelemaan itsellemme että mies rakastaa, vaikka kaikille muille on selvää että näin ei ole. 

Vierailija
17/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtii, hellii ja tukee. Mieheni on aivan ihana<3

Vierailija
18/18 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolehtii, hellii ja tukee. Mieheni on aivan ihana<3

Jä pettää selkäsi takana. "Ihana" mies ei tyydy av-mammaan