Kysy 14-vuotiaalta pojalta mitä haluat.
Niin. Ja kun joku kuitenkin valittaa niin ei, ei ole pakko kysyä, vaikka otsikko onkin imperatiivimuodossa.
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:52"]Ai ohjelmoit, kuinka noin nuori osaa ja jaksaa ohjelmoida? Lisäksi haluaisin kysyä kiinnostaako tuon ikäistä vanhempi nainen, siis esim kakskymppinen vai herättääkö oman ikäiset enemmän viboja?(en kysy pedofiilimielessä)
[/quote]Olin aika yksinäinen ala-asteella ja silloin opettelin. Javaa, C#, C, C++, Python ja sitten toki nettiin HTML, CSS, PHP, JavaScript ja tietokantoja. Samalla tuli opeteltua muun muassa piin desimaaleja ja Pythagoraan lausetta yms. :D
Ja eipä kyllä itselläni paljon "viboja" aiheuta esim. kaksikymppinen. Oman ikäisiä tulee enemmän katseltua ja paljon enemmän "viboja" he herättävät. AP
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:52"]Ai ohjelmoit, kuinka noin nuori osaa ja jaksaa ohjelmoida? Lisäksi haluaisin kysyä kiinnostaako tuon ikäistä vanhempi nainen, siis esim kakskymppinen vai herättääkö oman ikäiset enemmän viboja?(en kysy pedofiilimielessä)
[/quote]Olin aika yksinäinen ala-asteella ja silloin opettelin. Javaa, C#, C, C++, Python ja sitten toki nettiin HTML, CSS, PHP, JavaScript ja tietokantoja. Samalla tuli opeteltua muun muassa piin desimaaleja ja Pythagoraan lausetta yms. :D
Ja eipä kyllä itselläni paljon "viboja" aiheuta esim. kaksikymppinen. Oman ikäisiä tulee enemmän katseltua ja paljon enemmän "viboja" he herättävät. AP
[/quote]
Ihanko totta? Mä itse nimittäin opiskelen alaa ja vaikka aasta ööhön opetellaan koodausta ei meinaa ottaa tuulta siipien alle. Millaista koodia sä sitten olet tehnyt? Ja mistä niin hyvät ohjeet?
Onko kortsun käyttö hallussa, jotta osaat sitten tositilanteessa käyttää?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:52"]Ai ohjelmoit, kuinka noin nuori osaa ja jaksaa ohjelmoida? Lisäksi haluaisin kysyä kiinnostaako tuon ikäistä vanhempi nainen, siis esim kakskymppinen vai herättääkö oman ikäiset enemmän viboja?(en kysy pedofiilimielessä)
[/quote]
Ihanko totta? Mä itse nimittäin opiskelen alaa ja vaikka aasta ööhön opetellaan koodausta ei meinaa ottaa tuulta siipien alle. Millaista koodia sä sitten olet tehnyt? Ja mistä niin hyvät ohjeet?
[/quote]Aluksi tein toki perus Hello World -ohjelmia ja siitä sitten ohjelmia, jotka osaavat kysyä käyttäjän syötettä. Komentoriviohjelmia ensin ja siitä sitten ikkunallisiakin ohjelmia. Opettelin muuttujat, listat, ehtolauseet yms. ja lopulta suuntasin peliohjelmointiin, yksinkertaisia 2D-pelejä. Nyt työn alla 3D-peli,saa nähdä, mitä tästä tulee :D
Nettiohjelmoinnin opettelu oli toki helpompaa. W3 Schools -sivu oli suuri apu. Lisäksi PHP:lla todella hyvä dokumentaatio.
Sekavahko selitys, mutta pääpointti se, että runsaasti vain googlettelin ja kokeilin, miten mikäkin toimii. Siitä se sitten lähti. AP
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 00:04"]Onko kortsun käyttö hallussa, jotta osaat sitten tositilanteessa käyttää?
[/quote]On, itseasiassa vasta tuli harjoiteltua terveystiedon tunnilla. AP
Äsken olit vielä 13v! Ps. Miten osaat kirjoittaa oikein väliviivalla "14-vuotiaalta", kun ei täällä monet aikuisetkaan osaa kirjoittaa edes tollasia yksinkertaisuuksia oikein?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 00:09"]Äsken olit vielä 13v! Ps. Miten osaat kirjoittaa oikein väliviivalla "14-vuotiaalta", kun ei täällä monet aikuisetkaan osaa kirjoittaa edes tollasia yksinkertaisuuksia oikein?
[/quote]Luin kyseisen ketjun, mutta en ole sama tyyppi. Ja varmaan siksi, että olen kuunnellut äidinkielen tunneilla, eikä niistä ole niin pitkä aika kuin monella aikuisella :D AP
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 00:01"]Mikä o pii? T. Amis
[/quote]Vakiona pii on yhden määritelmän mukaan ympyrän kehän suhde halkaisijaan. AP
Mikä o joku vitu Puthagoris laue?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 00:09"]
Äsken olit vielä 13v! Ps. Miten osaat kirjoittaa oikein väliviivalla "14-vuotiaalta", kun ei täällä monet aikuisetkaan osaa kirjoittaa edes tollasia yksinkertaisuuksia oikein?
[/quote]
Koska älykkyysosamäärä ei ole iästä kiinni.
T. Ei-ap
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 00:15"]Mikä o joku vitu Puthagoris laue?
[/quote]Pythagoraan lause on lause, jonka mukaan suorakulmaisen kolmion kateettien neliöiden summa on yhtä suuri kuin hypotenuusan neliö. Eli: a toiseen + b toiseen = c toiseen AP
Ethän sä edes tiedä mitä ÄO-testissä mitataan. Ihmettelin vain positiivisessa valossa pojan kykyä, täällä kun te keski-ikäiset kanat usein ette osaa alkeellisimpiakaan oikeinkirjoituksen sääntöjä.
T. Alkuperäinen kysyjä
Paljonko maksaisi, jos suostuisit opettamaan koodaamista muille?
Haaveiletko seksistä tyttöjen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 00:21"]Paljonko maksaisi, jos suostuisit opettamaan koodaamista muille?
[/quote]En minä maksua ottaisi, mutta epäilenpä, että aika ja kärsivällisyys eivät riittäisi :D AP
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 00:23"]Haaveiletko seksistä tyttöjen kanssa?
[/quote]Kyllä. AP
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 00:21"]Paljonko maksaisi, jos suostuisit opettamaan koodaamista muille?
[/quote]En minä maksua ottaisi, mutta epäilenpä, että aika ja kärsivällisyys eivät riittäisi :D AP
[/quote]
Sinun vai oppijan?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 00:21"]Paljonko maksaisi, jos suostuisit opettamaan koodaamista muille?
[/quote]
Sinun vai oppijan?
[/quote]Minun. Mutta saattaa olla, että ei se oppijankaan kärsivällisyys kestäisi, sillä en voi sanoa olevani kovin hyvä opettamaan asioita. AP
;)