Kännykän säteily 5g
Mua on alkanu huolestuttamaan säteilyasia. Mulla uus 5g puhelin. Nykyisin nukahdan aina puhelin tyynyn vieressä kun kuuntelen äänikirjaa ja nukahdan siihen. Verkko on 5g. Olisiko mahdollinen säteily vähäisempää jos pakottaisin pelkälle 3g verkolle. Meillä 5g verkko heikko eli hakee käytännössä koko ajan parempaa yhteyttä ja vaihtelee 5g ja 4g välillä. Ennen en edes nukkunut kännykän kanssa samassa huoneessa mutta nykyään en osaa nukahtaa ilman äänikirjaa...
Kommentit (9)
5g on pienempitehoinen kuin 3g. Lisäksi 3g taajuus on sama kuin mikroaaltouunissa joten se lämmittää vesipitoisia kudoksia. 5g on paljon korkeammalla taajuusalueella. Joten 5g on turvallisempi
Vierailija kirjoitti:
5g on pienempitehoinen kuin 3g. Lisäksi 3g taajuus on sama kuin mikroaaltouunissa joten se lämmittää vesipitoisia kudoksia. 5g on paljon korkeammalla taajuusalueella. Joten 5g on turvallisempi
Kiitos! En ole foliohattu, kunhan aihe askarrutti. Kiitos asiallisesta vastauksesta.
Ap
Saatko sen kirjan kuulumaan offlinenä? Jos kuuntelu ei vaadi nettiyhteyttä, niin puhelin lentotilaan, jos huolettaa.
Tiesitkö että 5g toimii samalla taajuudella kuin mikroaaltouuni.
Mites jos on näppäinpuhelin niin onko siinä viisigeetä?
Vierailija kirjoitti:
Saatko sen kirjan kuulumaan offlinenä? Jos kuuntelu ei vaadi nettiyhteyttä, niin puhelin lentotilaan, jos huolettaa.
Toi olikin hyvä idea, kiitos!! Saan ladattua ja sit lentokonetilaan. En tajunnu🙈
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että 5g toimii samalla taajuudella kuin mikroaaltouuni.
En tienny. Mut mulla ei mikro hurise koskaan korvan juuressa koko yötä....
EI TAAS NÄITÄ foliohattuja. Pitäiskö mennä polttamaan joku 5g masto.