Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsetteko lastenhoitajaa kesäksi tai nyt jo?:)

Vierailija
16.03.2015 |

Eli siis, olen 18 vuotias tyttö eikä kesätöitä tunnu löytyvän mistään. Hakemuksia olen lähettänyt kymmeniä ja lähetän koko ajan edelleen lisää, mutta edes vastauksia ei ole lähetetty. Täten nyt epätoivoisesti kysyn täältäkin, että tarvitseeko täällä joku kesäksi tai vaikka nyt jo lapsilleen hoitajaa?:) Asun itse Vantaalla, eli Helsinki, Vantaa ja Espoo ovat okei, mahdollisesti myös kauempana olevat paikat koska kesällä pitäisi olla ainakin ajokortti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tietää ettet ole pedofiili?

Vierailija
2/6 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Ainakaan aktiivisuudesta ei voi moittia:) ps. jos laitat tähän tuntitaksasi ja spostin nii tärppää vielä paremmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:14"]

Tsemppiä! Ainakaan aktiivisuudesta ei voi moittia:) ps. jos laitat tähän tuntitaksasi ja spostin nii tärppää vielä paremmin

[/quote]

No sepäs tässä onkin, kun en oikein tiedä paljonko voisi lasten vahtimisesta pyytää?:) 

Ja joo ajattelin juuri, että voisin luoda uuden sähköpostin tätä varten.

Vierailija
4/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10€/h

Vierailija
5/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mll:n kurssitettujen, vakuutettujen ja seurattujen hoitajien tuntipalkka 8,2€. Harva maksaa enempää.

Vierailija
6/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:14"]

[/quote]

No sepäs tässä onkin, kun en oikein tiedä paljonko voisi lasten vahtimisesta pyytää?:) 

Ja joo ajattelin juuri, että voisin luoda uuden sähköpostin tätä varten.
[/quote]
Mä pyydän 15 euroa ekasta ja seuraavalta alkavalta tunnilta 8 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän