Kuinkahan minun käy
Vuosien ja vuosien kohtuullisen syrjäytyneenä elämisen jälkeen olen pikkuhiljaa ollut pääsemässä kiinni normaalielämään ja ollut matkalla tuottavaksi yhteiskunnan jäseneksi, kunnes tulee tämä koronapassi pakkorokotuksineen. Keskeytän lähihoitajaopintoni, sillä pakkorokotusta en voi hyväksyä. En voi hyväksyä sitä, että minut painostetaan ja ahdistetaan piikille. Mitään toista ammatillista koulutusta mulla ei ole taustalla.
Myös harrastusten aloittamisen, ja sitä myötä ihmisiin tutustumisen, josta olen haaveillut mielenterveyteni parannuttua, voi unohtaa tänä koronapassirotuerottelun aikana. Jään yksin kotiin, yhteiskunnan elätettäväksi. Koko elämä tuhottu, koska en halua minua pakkorokotettavan.
Kommentit (6)
Mieti vielä päätöstäsi. Käy koulu loppuun, on ainakin jokin tutkinto takataskussa, vaikka et menisi töihin. Ei se rokotus niin kauhea ole. Ter: Entinen rokotevastainen.
Pandemian aika on vähän tällästä.
Käy koulu loppuun, katsotaan mihin maailma menee.
Kunnioitettavaa, että vielä löytyy ihmisiä, jotka ovat valmiita tekemään tälläisiä päätöksiä. Ei varmasti ole ollut helppoa tehdä noin merkittäviä päätöksiä, kun niillä on lähinnä negatiivisia vaikutuksia.
Toivon, että löydät vielä jossain kohtaa uuden polun, jota lähteä seuraamaan. Rohkeutesi seistä päätöksiesi takana on voima, joka varmasti tulevaisuudessa kantaa enemmän kuin vielä ymmärrätkään.
Tarkoitushan varmasti onkin pakkorokotuksilla ja koronapasseilla ajaa ihmiset mielenterveydelliseen ja sosiaaliseen ahdinkoon, jopa itsemurhiin. Kiitos päättäjät!
Syitä ja seurauksia Ja sitä rataa sitten.