Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinua jätetty tai petetty?

Vierailija
16.03.2015 |

miten selvisit?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetty koska petin. Tai no tiesin, että niin tulee käymään sillä itsekin haluisin erota. Ja seuraavaksi joku tulee kysymään miksi en ottanut eroa ennen kuin menen vieraisiin, niin syyni oli hyvä ja aiheellinen.

Vierailija
2/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ole petetty, koska olen aika hyvä sängyssä ;) Yhden kerran kävi kävi sinkkuna niin, että kundi jota tapailin alkoi pitää etäisyyttä, koska pelkäsi pilaavansa elämäni. Hänellä oli pahoja ongelmia. Muuten ei ole koskaan jätetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetty on. Olihan se surullista, selvisin kuitenkin.

Vierailija
4/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On molemmat. Ei siis seksuaalista pettämistä mutta luottamuksen mies petti. Lupaili, että ollaan yhdessä ikuisesti ja muuta paskaa. Heti kun tuli ongelmia niin poika juoksi karkuun.

En ole vielä selvinnyt, mutta olen päättänyt selvitä. Pakko keskittyä ajattelemaan positiivisia asioita, asioita joista pidät, mitä se sitten ikinä onkaan, tanssi, formulat, puutarhan hoito yms

Aika parantaa haavat.

Vierailija
5/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo paljon vaihtoehtoja kuin selvitä. En pysty tappamaan itseänikään, vaikka ois tehnyt mieli kuolla pois viime kerralla.

Vierailija
6/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:42"]Ei koskaan ole petetty, koska olen aika hyvä sängyssä ;) Yhden kerran kävi kävi sinkkuna niin, että kundi jota tapailin alkoi pitää etäisyyttä, koska pelkäsi pilaavansa elämäni. Hänellä oli pahoja ongelmia. Muuten ei ole koskaan jätetty.

[/quote] Miksi alapeukutit? Perustele!

Vierailija
7/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 20 vuoden jälkeen. Selvisin lopulta hyvin, mutta kyllä toipumiseen 2-3 vuotta meni. 

Vierailija
8/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuorena jätetty seurustelusuhteesta, mutta olen itsekin jättänyt. Aviomies on pettänyt.

Miten selvinnyt? Nuo nuoruuden kokemukset nyt vaan kuuluvat elämään. Mieheen en luota lainkaan.

Vierailija
9/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minä olen aina ollut se, joka on jättänyt.

Vierailija
10/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jätetty kaksi kertaa ja petetty kaksi kertaa. Elämä on ja selvitty on. Tehnyt vaan vahvaksi, pärjään omillani. Ts en tarvi miestä jotta olisin onnellinen.

Vierailija
11/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:40"]Jätetty koska petin. Tai no tiesin, että niin tulee käymään sillä itsekin haluisin erota. Ja seuraavaksi joku tulee kysymään miksi en ottanut eroa ennen kuin menen vieraisiin, niin syyni oli hyvä ja aiheellinen.
[/quote]

Petetyt alapeukuttaa, voi voi teitä

Vierailija
12/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetty on. Koville ottaa.

Vierailija
13/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:40"]Jätetty koska petin. Tai no tiesin, että niin tulee käymään sillä itsekin haluisin erota. Ja seuraavaksi joku tulee kysymään miksi en ottanut eroa ennen kuin menen vieraisiin, niin syyni oli hyvä ja aiheellinen.
[/quote] Mulle tuli nyt paha olo alapeukuista. Ymmärrän nyt että voestini loukkasi petettyjä. Itselläni on ollut kolme pitkää suhdetta eikä ainakaan niissä ole petetty. Tosin minä en ole sellainen ihminen, joka jäisi suhteeseen, jossa luottamusta ei olisi. Minulle on joskus astrolohi Seppo Tanhua sanonut, että karttani mukaan olen ihminen, jota ei ole helppo pettää. En myöskään seurustele pelureiden kanssa. Suhteissani on ollut ongelmiakin, mutta ne eivät ole koskaan liittyneet seksiin.

Vierailija
14/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:40"]Jätetty koska petin. Tai no tiesin, että niin tulee käymään sillä itsekin haluisin erota. Ja seuraavaksi joku tulee kysymään miksi en ottanut eroa ennen kuin menen vieraisiin, niin syyni oli hyvä ja aiheellinen.
[/quote] Mulle tuli nyt paha olo alapeukuista. Ymmärrän nyt että voestini loukkasi petettyjä. Itselläni on ollut kolme pitkää suhdetta eikä ainakaan niissä ole petetty. Tosin minä en ole sellainen ihminen, joka jäisi suhteeseen, jossa luottamusta ei olisi. Minulle on joskus astrolohi Seppo Tanhua sanonut, että karttani mukaan olen ihminen, jota ei ole helppo pettää. En myöskään seurustele pelureiden kanssa. Suhteissani on ollut ongelmiakin, mutta ne eivät ole koskaan liittyneet seksiin.
[/quote] Anteeksi kirjoitushäröt kun näppäilen kännyä peiton alla.

Vierailija
15/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minua ei ole koskaan kelpuutettu edes.

Vierailija
16/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:40"]Jätetty koska petin. Tai no tiesin, että niin tulee käymään sillä itsekin haluisin erota. Ja seuraavaksi joku tulee kysymään miksi en ottanut eroa ennen kuin menen vieraisiin, niin syyni oli hyvä ja aiheellinen.
[/quote]

[/quote]

Ja pettäjät yläpeukuttaa, voi voi voi voi teitä reppanoita :'(

Vierailija
17/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:40"]Jätetty koska petin. Tai no tiesin, että niin tulee käymään sillä itsekin haluisin erota. Ja seuraavaksi joku tulee kysymään miksi en ottanut eroa ennen kuin menen vieraisiin, niin syyni oli hyvä ja aiheellinen. [/quote] Mulle tuli nyt paha olo alapeukuista. Ymmärrän nyt että voestini loukkasi petettyjä. Itselläni on ollut kolme pitkää suhdetta eikä ainakaan niissä ole petetty. Tosin minä en ole sellainen ihminen, joka jäisi suhteeseen, jossa luottamusta ei olisi. Minulle on joskus astrolohi Seppo Tanhua sanonut, että karttani mukaan olen ihminen, jota ei ole helppo pettää. En myöskään seurustele pelureiden kanssa. Suhteissani on ollut ongelmiakin, mutta ne eivät ole koskaan liittyneet seksiin.

[/quote]

kannattaako ryhtyä ihmissuhteisiin ilman astrologiaa?

Vierailija
18/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:40"]Jätetty koska petin. Tai no tiesin, että niin tulee käymään sillä itsekin haluisin erota. Ja seuraavaksi joku tulee kysymään miksi en ottanut eroa ennen kuin menen vieraisiin, niin syyni oli hyvä ja aiheellinen.
[/quote]

[/quote]

Ja pettäjät yläpeukuttaa, voi voi voi voi teitä reppanoita :'(
[/quote] Minä en ole koskaan pettänyt eikä minua ole petetty, mutta en siltikään sano, että se olisi tehnyt elämästäni paremman.

Vierailija
19/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:40"]Jätetty koska petin. Tai no tiesin, että niin tulee käymään sillä itsekin haluisin erota. Ja seuraavaksi joku tulee kysymään miksi en ottanut eroa ennen kuin menen vieraisiin, niin syyni oli hyvä ja aiheellinen. [/quote] Mulle tuli nyt paha olo alapeukuista. Ymmärrän nyt että voestini loukkasi petettyjä. Itselläni on ollut kolme pitkää suhdetta eikä ainakaan niissä ole petetty. Tosin minä en ole sellainen ihminen, joka jäisi suhteeseen, jossa luottamusta ei olisi. Minulle on joskus astrolohi Seppo Tanhua sanonut, että karttani mukaan olen ihminen, jota ei ole helppo pettää. En myöskään seurustele pelureiden kanssa. Suhteissani on ollut ongelmiakin, mutta ne eivät ole koskaan liittyneet seksiin.

[/quote]

kannattaako ryhtyä ihmissuhteisiin ilman astrologiaa?
[/quote] Olen aina rakastanut ensin persoonaan. Horoskooppimerkin olen kysynyt myöhemmin. Ja kartankin olen tilannut vain huvinvuoksi silloin, kun kärsin eksistentiaalisesta kriisistä kokeillen kaikkea vyöhyketerapiasta, joogaan ja shiatsuun. Tähän mennessä karttani on ollut hyvin uskottava. Minä olen kuulemma ihminrn joka saattaa alkaa menestymään myöhemmin kuikn muut, mutta sitten menestynkin ihan täydellisesti. Mitä se voi olla, siyä en vielä tiedä. Astrologin mukaan olen ihminen jonka elämä ei ole sina reilua, mutta kiitos on tulossa. Sitä odotellessa.

Vierailija
20/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuti viikko sitten jätettiin. Sattuu kovasti ja ikävä on suuri :( .. mutta kai tämä tästä. Ei pohjalta ole suunta kuin ylöspäin!