Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis WAU, mikä ehdokas. Saara Lång!

Vierailija
16.03.2015 |

En ole koskaan kuullutkaan tyypistä, kunnes nyt törmäsin täällä palstalla suositukseen. Voisinpa äänestää Uudellamaalla!

Filosofian tohtori, ammatiltaan rikoskemisti.

Kannattaa mm. kovempia rangaistuksia seksuaalirikoksiin ja tiukempaa maahanmuuttopolitiikkaa.

Toivottavasti menee läpi!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamupaskaa? Just joo.

Vierailija
2/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:54"]

Mä en jaksa tätä persujen vaalikampanjaa keskustelupalstoilla. Tällaiset avaukset ovat poikkeuksetta persujen tekemiä.

[/quote]

Itse äänestän kyllä kokoomusta ja ehdokaskin on jo valittu, mutta silti fiksut ja asialliset ehdokkaat kaikista puolueista tekevät minuun vaikutuksen. 

[/quote]

Paitsi että ahdokasaloituksia ei oikein ole muista kuin persuista, jotka käyvät tätä laajamittaista somesotaansa.

[/quote]

Voi, kyllä on :)

http://www.vauva.fi/keskustelu/4418388/ketju/onko_vihreissa_ketaan_maahanmuuttovastaista_ehdokasta

http://www.vauva.fi/keskustelu/4396580/ketju/millaista_vakea_av_lla_tee_hs_n_vaalitesti_ja_jaa_tulos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko hän nyt Helsingin vai Uudenmaan ehdokas? Teki minuunkin vaikutuksen. 

Vierailija
4/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aloitusta meinasit tehdä aiheesta?

Vierailija
5/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:32"]

[/quote]

Uudellamaalla

Ja kolmoselle: ihan ensimmäinen aloitukseni aiheesta on :D

ap

Vierailija
6/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut merkille että rikosten kanssa käytännössä työskennelleillä poliitikoilla tuppaa olemaan hyvin kielteinen suhde maahanmuuttoon. Todella vaikea löytää pitkän linjan käräjätuomaria, poliisia tai rikostutkijaa joka suhtautuisi kovin myönteisesti jatkuvaan uusien pakolaisten ottamiseen. Niin myös tällä ehdokkaalla. Mutta tosiaan fiksun oloinen ehdokas. Lisää tällaisia.

Vierailija
7/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:45"]

Olen pannut merkille että rikosten kanssa käytännössä työskennelleillä poliitikoilla tuppaa olemaan hyvin kielteinen suhde maahanmuuttoon. Todella vaikea löytää pitkän linjan käräjätuomaria, poliisia tai rikostutkijaa joka suhtautuisi kovin myönteisesti jatkuvaan uusien pakolaisten ottamiseen. Niin myös tällä ehdokkaalla. Mutta tosiaan fiksun oloinen ehdokas. Lisää tällaisia.

[/quote]

Näinpä. Mahtava asiantuntija ja lisäksi videollaan miellyttävän mallinen :)

Vierailija
8/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä puolueen listoilla?

Vierailija
9/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:51"]

[/quote]

Perussuomalaiset

Vaalisivut tosiaan täällä: http://www.saaralang.fi/

Vierailija
10/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa tätä persujen vaalikampanjaa keskustelupalstoilla. Tällaiset avaukset ovat poikkeuksetta persujen tekemiä.

Vierailija
11/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:32"]

[/quote]

Uudellamaalla

Ja kolmoselle: ihan ensimmäinen aloitukseni aiheesta on :D

ap

[/quote] Okei, kiitos tiedosta, toivottavasti menee sitten Uudellamaalla läpi.

Nyt vielä Helsingistä vastaavanlainen ehdokas hakusessa.

Vierailija
12/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivois että tällaisia ehdokkaita olis enemmänkin. Mut ei kai sinne kovin moni fiksu halua muiden vatipäitten kanssa riitelemään, jos on muutenkin jo hyvä palkka?!!! Rahan ja julkisuuden perässä suurin osa.

Vierailija
13/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:51"]

[/quote]

perussuomalaisten.

http://loviisa.perussuomalaiset.fi/saara-lang-eduskuntaan-2015/

Ainut mikä eduskuntavaaleissa on ikävää, on se että eivät ole henkilövaalit vaan paino on selkeästi puolueella. Toivon todella että tämä fiksu ehdokas menisi läpi, mutta usein läpi menee fiksujen siivellä myös hakkaraisia. Silti on virkistävää huomata että myös perussuomalaisissa on näin korkeatasoisia ehdokkaita. Ja tuo seksuaalirikostuomioiden koventaminen on surullisen ajankohtainen teema...

Vierailija
14/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista jos kansainvälisen uran tehnyt ja ulkomailla opiskellut ihminen on EU-vastainen. Tai ainakin olen käsittänyt että kaikki persut haluavat lähtökohtaisesti eroa EU:sta.

Vierailija
15/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Itse äänestän kyllä kokoomusta ja ehdokaskin on jo valittu, mutta silti fiksut ja asialliset ehdokkaat kaikista puolueista tekevät minuun vaikutuksen. 

Vierailija
16/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:57"]

Toivois että tällaisia ehdokkaita olis enemmänkin. Mut ei kai sinne kovin moni fiksu halua muiden vatipäitten kanssa riitelemään, jos on muutenkin jo hyvä palkka?!!! Rahan ja julkisuuden perässä suurin osa.

[/quote]

Jep, missiä ja mäkihyppääjää on eduskuntaan jonossa, kokeneet, fiksut ja korkeasti koulutetut vähissä. Sääli.

Vierailija
17/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:02"]

Aika erikoista jos kansainvälisen uran tehnyt ja ulkomailla opiskellut ihminen on EU-vastainen. Tai ainakin olen käsittänyt että kaikki persut haluavat lähtökohtaisesti eroa EU:sta.

[/quote]

Vaikuttaa lähinnä LIITTOVALTIOvastaiselta? :) ensi näkemältä.

Olen itsekin ulkosuomalainen ja kriittinen paisuvasta EU:sta.

Vierailija
18/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:02"]

[/quote]

On eri asia vastustaa EU:n liittovaltiokehitystä kuin vaatia täyttä eroa EU:sta. EU:n pitäisi pysyä taloudellisena yhteistyöverkostona kuten on alunperin ollut tarkoitus. 

Vierailija
19/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottuu ainakin persuista ehdottomasti edukseen ;-)

Vierailija
20/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:03"]

[/quote]

[/quote]

Paitsi että ahdokasaloituksia ei oikein ole muista kuin persuista, jotka käyvät tätä laajamittaista somesotaansa.