Kauniit naiset tykkäävät, "tavalliset" eivät?
Osaatteko naisina valottaa, että mistähän johtuu jos "tavalliset naiset" eivät pidä minusta, mutta muutama kauniiksi luokiteltava on ollut kiinnostunut? Siis oikeasti mainstream-kaunis. Tiedättehän sen blondi-tyypin.
Juu, ei johdu siitä, että olisin itse poikkeuksellisen komea - ei tarvitse olla huolissaan! Toki 'katseenkestävä'.
Tässä on niin selkeä pitkän aikavälin jatkumo, että kyseessä ei voi enää olla sattuma. Olen 26v joten joitain vuosia olen tätä havainnoinut.
Mikä (huom, tavallisessa!) miehessä voi ärsyttää tai ei-kiinnostaa "tavallista naista" jos kuitenkin "kauniille naiselle" kelpaisi? Ylimielinen vaikutelma (en kyllä ole), liian hyvä pukeutuminen (tähän panostan jonkin verran)?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:31"]Kuvailemasi kauniit naiset varmaan juttelevat sinulle siksi, että ajattelevat sinun olevan harmiton harmaavarpunen, jolle on turvallista jutella. Eli siis ajattelevat sinun tajuavan itse että olet ihan eri sarjaa heidän kanssaan, etkä siksi yritä iskeä. Tavalliset naiset eivät sinusta kiinnostu, koska vaikutat todella typerältä ja itsekeskeiseltä joka pitää itseään saaliina "kun kauniit naiset juttelee mulle".
[/quote]
Juuri näin. Ovat sinulle mukavia, koska ajattelevat, että ymmärrät, ettei sinulla ole mitään saumoja - kanssakäynti turvallisempaa, kun ei ole "samantasoisten" seksuaalista jännitettä. Mutta et ymmärräkään.
Niin ja siis ongelmaksi tämän tekee se, että olisin itse muutamaankin otteeseen ollut kiinnostunut "tavallisesta naisesta". Minun mielestäni juuri sillä hetkellä maailman haluttavimpia, mutta rationaalisesti ymmärrän, että jos heidät laitettaisiin vierekkäin näiden "kauniiden naisten" kanssa niin enemmistö peukuttaisi jälkimmäisiä.
Jaa-a, olet luontaisen karismaattinen?
Millanen pukeutumistyyli sulla on? Jostain syystä usein näkee näitä missityyppejä jonkun ylikasvaneen bling-räppärin kainalossa. Minä tavallisena persjalkasena harmaavarpusena kierrän ne kaukaa.
Kauniit naiset arvostavat hyvää luonnettasi. Valitsevat miehiä eri kriteerein kuin tavikset.
Voi jeesus. Jotkut kiinnostuvat ja jotkut eivät. Itse olet nyt vain luokitellut nämä ulkonäön perusteella, vaikka voisit vaikka yrittää samaa mielummin luonteen perusteella, siitä se heidän kiinnostuksensa kuitenkin johtunee.
N22
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:44"]
Millanen pukeutumistyyli sulla on? Jostain syystä usein näkee näitä missityyppejä jonkun ylikasvaneen bling-räppärin kainalossa. Minä tavallisena persjalkasena harmaavarpusena kierrän ne kaukaa.
[/quote]
Luonnehtisin tyyliäni lähinnä klassiseksi. Räppäri-tyylistä se on vähintäänkin kaukana.
AP
Sun koulutustausta? Entäs niiden naisten?
Uskon, että tarkoitat pissismäisesti pukeutuvia ja ylimeikattuja, muovisesta tyylistä tykkääviä naisia "kauniilla".
Varmasti johtuu siitä, että arvostavat tietynlaisia ominaisuuksia, joita tavallisemman habituksen omaavat eivät. Kuten sitä, että olet amis-tyyppinen ulkoisesti, tiedättehän sen Tauski-tyypin. Vs. autokauppias, bodari tms. tai muuten pinnallinen, naistennaurattaja, suuripuheinen jne.
Esimerkiksi tällaiset tuli mieleen. Koska oikeasti kaunis nainen ei mene kuvauksen "tiedättehän sen blondityypin" alle, eikä oikeasti kauniilla naisilla ole yhteneväistä miesmakua.
ehkä näytät rikkaalta. pinnalliset naiset tarttee ensisijaisesti rikkaan miehen kodka pinnan ylläpito maksaa paljon
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:51"]
Sun koulutustausta? Entäs niiden naisten?
[/quote]
Itselläni korkeakoulututkinto - tai noh, 'viittä vaille'.
Naiset saattavat olla mitä tahansa ammatiltaan ja/tai koulutustaustaltaan. Kaupan kassasta samaa alaa opiskelleeseen työkaveriin.
AP
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:31"]
Kuvailemasi kauniit naiset varmaan juttelevat sinulle siksi, että ajattelevat sinun olevan harmiton harmaavarpunen, jolle on turvallista jutella. Eli siis ajattelevat sinun tajuavan itse että olet ihan eri sarjaa heidän kanssaan, etkä siksi yritä iskeä. Tavalliset naiset eivät sinusta kiinnostu, koska vaikutat todella typerältä ja itsekeskeiseltä joka pitää itseään saaliina "kun kauniit naiset juttelee mulle".
[/quote]
Oho, olet ymmärtänyt jotakin väärin. En ole väittänyt olevani saalis.
Ja havaintoni kyllä perustuvat ns. syvällisempään kanssakäymiseen kuin pelkkään jutteluun.
AP