Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmentävä papereiden kysyminen lähikaupassa.

Vierailija
10.12.2021 |

Puolisen vuotta sitten 50-vuotias tuttavamies julkaisi facebuukissaan että häneltä oli kysytty siideriostoksilla paperit. Olen monet kerrat yrittänyt katsella häntä sen jälkeen, että näyttääkö hän muka oikeasti nuorelta mieheltä. Enkä kyllä mitenkään koe hänen näyttävän miltään nuorukaiselta.

Bongasin tämän miehen yhdestä lähikaupasta pari päivää sitten. Taitaa olla hänen lähikauppa. Tänään menin samaan kauppaan uudestaan ja nyt minulta kysyttiin paperit. Näin ei ole käynyt yli kymmeneen vuoteen. Ja juuri yhdestä valokuvasta katselin itseäni huolestuneena, että alanko jo näyttää keski-ikäiseltä. Ravintoloissa missä kesällä tuli tutustuttua naisiin, niin viesti oli harvinaisen selvästi se että kuulun johonkin pappakastiin. Että muuten ok, mutta ikää liikaa.

Mikä juttu tässä on taustalla? Aidosti luulin olevani jossain piilokamerassa ja tuli sellainen olo että mua yritetään nyt jotenkin nöyryyttää. Nuori kassaneiti käyttäytyi aivan kuin se olisi itsestäänselvää että ikä todistetaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassaneiti halusi ilahduttaa asiakasta.

Vierailija
2/6 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nyt vain kävi. Seuraava asia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne pitää kysyä kaikilta jotka näyttää alle 30 vuotiaita ja jos on maski niin se vaikeuttaa iän arvioimista.

Vierailija
4/6 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna 38 täytrttyäni kysyttiin paperit saunakaljaa ostaessa. Näytän oikeasti ikäistäni vanhemmalta. Viime kerrasta olikin se 10v. Kieltämättä yllätyin.

Vierailija
5/6 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän papermaksi. Olin itsekin tukehtua naurun ,hyvä ettei sydis. Pipo silmillä maski naamassa ja paljoa ei ihoa näkynyt, vain Rillit ja silmät. S- market ostin nikotini sumute,ymm ravintoa..Uusi kassa topakasti: Henkilö paperit, maski pois naamasta. Satun täytää pian 69v. Kylää kaikilla oli kassa jonossa hauskaa.Kun itse oli Jees! Jess kerrankin papereita kysytään. Mutkin jonossa nauroivat,kun huomasivat riemuni ja taputtivat käsiään. Paras aamuni kaupalla!

Vierailija
6/6 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan validi pohdiskelunaihe että jos ei oikeasti yli kymmeneen vuoteen kukaan kysy koskaan missään ja sitten yhtäkkiä, niin sitä alkaa miettimään että mistä se voi johtua.