Katselin naisia: suhtautumisessa on eroja
Näin tänään kolme massasta erottuvaa naista ja ihastelin heitä varsin avoimesti.
Yksi oli yhtä hymyä ja kyyläsi takaisin tosi maireana. Toinen oli vähän ujon oloinen, mutta katsahti arasti ja hymyili jatkaessaan eteenpäin vaikka koittikin pitää naamansa peruslukemilla. Kolmas näytti vihaiselta.
Kaikki kolme olivat minusta nättejä, mutta ykkönen oli ehkä kaunein.
Näin isoja eroja löytyy naisista!
Kommentit (12)
Olen huomannut, että naisten suhtautuminen katseluun saattaa vaihdella myös päivän mukaan. Ehkä silloin jos nainen tuntee itsensä kauniiksi ja hänellä on hyvä päivä, hän on avoimempi. Esim. yleensä juhlissa naiset tuntuvat tykkäävän huomiosta (ehkä koska ovat laittautuneet huolella ja ovat itsevarmempia).
Voin kuvitella ap:n avoimesti ihastelemassa "oi hellanlettas onpas siinä kauniit silmät! Aivan ihastuttavaa!"
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:58"]
"Ihastelin heitä avoimesti?"
[/quote]
Niin siis katselin kunnolla enkä vaivihkaa vilkuilemalla ja hain aktiivisesti katsekontaktia.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:58"]
[/quote]
Niin siis katselin kunnolla enkä vaivihkaa vilkuilemalla ja hain aktiivisesti katsekontaktia.
[/quote]
Oliko puolikova kullisi varmasti piilossa eikä kurkistellut housun sepaluksesta?
Kuulostaa kyllä varsinaiselta välkyltä - siis mitä, naisissako on eroja! Ihmeellistä! Patentoi keksintösi!
Häirikkö. Anna ihmisten olla rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:04"]
Häirikkö. Anna ihmisten olla rauhassa.
[/quote]
2/3 tykkäsi.
Mistä voin muka tietää kuka ei tykkää?
Juu, naiset ovat varmaan erilaisia, hyvä huomio. Mä en halua ikinä, että joku mies "ihastelee minua avoimesti".
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:06"]
Juu, naiset ovat varmaan erilaisia, hyvä huomio. Mä en halua ikinä, että joku mies "ihastelee minua avoimesti".
[/quote]
Siitä tuskin on pelkoa :D
tänään aamulla kahvi roiskui housuille, töihin mennessä bussi oli myöhässä ja joku pässi hujautti minua laukulla päähän. pomo oli pahalla päällä ja purki sen kaikkiin ja olin unohtanut lounaani kotiin. kotimatkalla sitten huomasin unohtaneeni työkännyni pöydälleni ja piti tapella päästäkseni takaisin sisään sitä hakemaan. jokin satunnainen "avoin ihailu" ei olisi houkutellut minusta hymyä. et ole maailmani napa. sori vaan.
Vähän riippuu ihastelijasta. Mietipä suhtautumistasi seuraavissa tilanteissa:
a) Kaunis, nuori, hoikka, hyvinpukeutunut neitonen ihastelee sinua avoimesti
b) Karupiirteinen, vanhahko, harteikas, syylänenäinen nainen ihastelee sinua avoimesti
Molemmille yhtä ilahtunut vastahymy?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:52"]
Näin tänään kolme massasta erottuvaa naista ja ihastelin heitä varsin avoimesti.
Yksi oli yhtä hymyä ja kyyläsi takaisin tosi maireana. Toinen oli vähän ujon oloinen, mutta katsahti arasti ja hymyili jatkaessaan eteenpäin vaikka koittikin pitää naamansa peruslukemilla. Kolmas näytti vihaiselta.
Kaikki kolme olivat minusta nättejä, mutta ykkönen oli ehkä kaunein.
Näin isoja eroja löytyy naisista!
[/quote]