Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES HUUSI JA HAUKKUI LASTAMME!!

Vierailija
16.03.2015 |

1,5v tyttäremme itki ja itki eikä mikään auttanut. Mieheni hermostui ja huusi: hiljaa saatanan apina!!!!!!!!!!!! Olen aivan raivona. Otin tytön ja vaihdoin huonetta. Ylireagoinko? Minusta oli todella törkeetä sanoa vielä se lapselle, joka ei onneksi ymmärrä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:48"]Mies on itse apina. Normaali aikuinen ihminen pystyy käsittelemään hermostumisensa eikä pura sitä lapseen. Lapsi ei itke ilman syytä ja se syy on selvitettävä, ei siinä mikään oma raivokohtaus auta.
[/quote]
Tyttö itkenyt pienestä pitäen ja paljon. Tietenkin väsyneitä ollaan välillä mutten ikinä haukkuisi lastamme. Ei ollut muuten ensimäinen kerta. Kerran kesken seksin tyttö alkoi itkemään, jolloin mies sanoi minulle tytön olevan terroristi. Ap
[/quote]
Taidatte olla aika nuoria...
[/quote]
Olen 25 ja mies 34.

Vierailija
22/22 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:48"]Mies on itse apina. Normaali aikuinen ihminen pystyy käsittelemään hermostumisensa eikä pura sitä lapseen. Lapsi ei itke ilman syytä ja se syy on selvitettävä, ei siinä mikään oma raivokohtaus auta.
[/quote]
Tyttö itkenyt pienestä pitäen ja paljon. Tietenkin väsyneitä ollaan välillä mutten ikinä haukkuisi lastamme. Ei ollut muuten ensimäinen kerta. Kerran kesken seksin tyttö alkoi itkemään, jolloin mies sanoi minulle tytön olevan terroristi. Ap
[/quote]
Taidatte olla aika nuoria...
[/quote]
Olen 25 ja mies 34.
[/quote]
No mies on kyllä sitten aika itsekeskeinen. Sääli lasta. Sulla on kova homma edessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi