Madonna fotoshoppasi itsensä tyttären kansikuvaan
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-10295355/Madonna-63-upsta…
Äiti siinä muistuttaa, että tytär ei ole mitään ilman häntä.
Kommentit (45)
Mauttomia kuvia. Yrittää ehkä ärsyttää äitiään. Tai sitten ei. Madonnalla tuntuu olevan yhtä mauttomia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa, onko tuo Lourdes nykyään? Mitä on tapahtunut?
Eikö olekin kauheaa.
On kyllä todella hienostuneita ja arvokkaan oloisia neitoja molemmat 🤪
Ja kaikki tuo suorastaan huutaa ettå ”teemme tätä vain itsemme takia, miehille emme missään tapauksessa tyrkytä pillua”. 🤣
Olen nähnyt Napolin kujilla prostituoituja jotka poseeraavat hienostuneemmin.
Rahaa on mutta ei tyylitajua. Miksi Madonna ja hänen tyttärensä sortuvat tällaiseen. Jos itsellä olisi Madonnan mammonat, elelisin kivaa elämää, eikä tarvitsisi itseään esitellä halvoissa suttura vaatteissa, vaan elellä tyylikkäästi ja kauniisti pukeutuen. Mikä tota Madonnaa vaivaa nykyään, kyllä se taitaa olla narsisti ja paha sellainen, pelkääkö hän että hänet unohdetaan. Olen fanittanut Madonnaa 40 vuotta, mielestäni hänen edesottamukset menevät överiksi nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta noi on hyviä kuvia!
Oikeesti.
Kerro lisää tatskoistasi!
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa, onko tuo Lourdes nykyään? Mitä on tapahtunut?
Jonkun lehden kuvaaja ottanut hänestä provokatiivisia kuvia, ei sen kummempaa.
Kyllähän noilla kuvilla huomiota saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa, onko tuo Lourdes nykyään? Mitä on tapahtunut?
Jonkun lehden kuvaaja ottanut hänestä provokatiivisia kuvia, ei sen kummempaa.
Kyllähän noilla kuvilla huomiota saa.
Madonna ei muuten näytä pätkääkään samalta, mitä kuvissaan. Satuin näkemään hänet tosi läheltä joitakin aikoja sitten, kun olin työmatkalla Lontoossa. Mun sikäläinen työkaveri nyki mua hihasta, että "Katso, Madonna!!!". Olin, että "What? Missä?". Siis todellisuudessa hänen ulkonäkönsä on ihan 60+ naisen.
En oikein osaa päättää kumpi noista hulluista on hulluin.