Ovatko +40 v-miehet jo töllänneet ja häirinneet sinua?
On kevät, etenkin +40 vuotiaat käyvät taas "kuumina". Ovatko jo töllänneet sinua ja olleet häiriöksi?
Kommentit (13)
Moni meistä vanhemmista naisista ei panisi ollenkaan pahakseen moista käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:17"]Moni meistä vanhemmista naisista ei panisi ollenkaan pahakseen moista käytöstä.
[/quote]
Joo aika äkkiä se loppuu, ottakaa nyt ilolla se aika mikä sitä kestää. 40+ kun on itse niin eipä miehet enää kiusaksi asti katsele!
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:17"]
Moni meistä vanhemmista naisista ei panisi ollenkaan pahakseen moista käytöstä.
[/quote]
Ai jaa, olen 49-vuotias ja edelleen häiritsee, tarkoitan tällä sitä, että töllöttäminen, mitä miehet joskus tekee, ei vain ole kivaa. Olkoon minun ongelmani
Joo, oma +50 mies käy aina kuumana. :)
Juu. Vaikka oon 31 ja maha pystyssä!
Vanhat äijät pahimpia ja muutenki perverssejä. Tuijottavat jopa 12v pikkutyttöjä etenkin kesällä. Hyi olkoon, todellaki häiritsee vanhojen miesten tölläys.
Ikävä kyllä ei, kun en ole paljoa ihmisten ilmoilla liikkunut yhden projektikiireen takia.
Eräänä päivänä sen sijaan tein laineet pitkään blondiin tukkaan ja laitoin nahkatakin päälle ja kävelin koululle, niin kyllä jokainen vastaantuleva miesautoilija tsekkasi. :D
Saa minua katsella ja minä katselen varmasti takaisin. Tänäänkin sain hyvin monta nättiä hymyä ja katsetta +-40 vuotiailta miehiltä. Olen itse 40 vuotias ja koskaan minua ei ole näin hyvin huomattu kuin nyt tämän ikäisenä. :)
Yleisesti ottaen en pidä, että tuijottavat ja ikävä kyllä sivistynyt ja sympaattinen n 50-vuotias naapurini ei tätä harrasta N45
Joo, ei saa olla rauhassa esim. kaupan kassajonossa, kun aina joku ällötys on takana
Joo, oma 40-vuotias mies käy jatkuvasti kuumana ja töllää ihan häiriöksi asti, ei saa edes rauhassa kotitöitä tehdä.