Käsien jatkuva kova vapina
Nyt kolmas päivä menossa , kroppa ja keho tärisee kuin viimeistä päivää.Kirjottamisesta ei tule mitään.Sydän hakkaa ja kokoajan elohiiri silmässä.En juo kahvia enkä käytä alkoholia.Näitä jaksoja tulee vähänväliä.Jatkuu levossa ja jatkuu kokopäivän.Olen nuori ihminen ja en saanut lääkärille aikaa.Ihan kotonakin tapahtuu tätä.Syön beetasalpaajaa tarvittaessa ei auta.Ei liity sosiaalisiin tilanteisiin.Mikä ihme?
Kommentit (13)
Minulla teki kova ahdistus ja väsymys tuota. Oli hurjaa.
Olen nukkunut hyvin ja ollut rauhallinen koti viikonloppu.Silti tärinä alkaa aamulla voimakkaasti ja lievenee iltaa kohden.
Ootko ahdistunut tai stressaantunut?
No stressiä kai vähän kun tiukka jakso nyt koulussa meneillään.Saan kumminkin unta riittävästi, syön terveellisesti ja liikun.
Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, GAD?
Voi sua :(
*virtuaalihalaus*
Stressi ja jännitys purkautuu tärinänä.
Tod näk diapamilla saisit tärinät pois.
No olen sh-opiskelija ja pelottaa mennä lääkäriin jos se on joku psyykkinen ongelma.
Beetasalpaaja, esim. Propral 40 mg minulle on määrätty käsien vapinaan. Kokeile käydä saunassa tai kuumassa suihkussa, jos helpottaisi.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:47"]No olen sh-opiskelija ja pelottaa mennä lääkäriin jos se on joku psyykkinen ongelma.
[/quote]
Jos kerran olet sh opiskelija niin kannattaisi sitä suuremmalla syyllä mennä sinne lekuriin. Yrität nyt diagnosoida itse itseäsi ja huonostihan siinä käy. Pahennat oireita pelkäämällä psyykkisiä ongelmia ja kohta pelkäät neurologisia ongelmia.
Mene nyt vaan sinne lekuriin ja pyydä sieltä apua.
Mulla vapina ja tykyttely liittyivät kilpirauhasen liikatoimintaan. Mars lääkäriin ja verikokeisiin!
Joku neurologinen häikkä?