Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alavatsalla oikealla puolella patti

Vierailija
23.01.2015 |

Elikkäs mua on nyt vaivannut Alavatsalla oikealla puolella patti.. En ole varma onko se ollut siinä aina vai kuinka kauan. Se on pitkulainen ja aika iso, lähtee lonkkaluun tienoilta. Osaako kukaan sanoa mikä se voisi olla? Imusolmuke, suoli..??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisätäkseen olen synnyttänyt 6kk sitten, mutta en usko sen liittyvän tähän!

Vierailija
2/8 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko se on ollut siellä? Siis huomasitko vasta tänään, vai onko se ollut siellä toistuvasti?

Itse löysin juurikin oikealta alavatsalta möykyn, ja säikähdin kuollakseni. Ei vatsassa kuulu olla mitään kovaa, kiinteää ylimääräistä. Olin varma että mulla on munasarjassa kasvain. Paniikissa varasin ajan gynelle heti seuraavalle päivälle. Siellä lääkäri ultrasi ja totesi ettei mahassa ole mitään ylimääräistä. Se oli ollut vain kiinteää ulostetta jossain suolenmutkassa, hoikka kun olin (vaan en enää) niin tuntui hyvin selvästi pattina.

Mutta sinuna hakeutuisin pikimiten lääkäriin jos se patti siellä on jo pidempään tuntunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla uloste saattaa tuntua suolessa tommosena möykkynä :(.

Vierailija
4/8 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi olla rasvapatti myöskin,itselläni on sellainen käsivarressa.Tuntuu kovalta,ja tuntee kun se liikkuu ihon alla jos kokeilee.Työterveyslääkäri kertoi,että sellainen voi olla jollakulla muullakin perheejäsenellä voi siis periytyä.Siskoltani on poistettu tälläinen rasvapatti aikoinaan.

Vierailija
5/8 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis löysin tän viikko sitten, mutta en tiedä miten pitkään olisi ollut.. Neuvolassa kysyin, mutta ei se ees kokeillut ja sanoi vaan että on normaali :D taidanpa varata yksityiselle ajan

Vierailija
6/8 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin myös vatsassa kiinteän pallon joka vaihto paikkaakin. Vatsa ultrattiin muttei löydetty mitään. Viipalekuvauksessa löytyi munasarjassa kiinni oleva dermoidikystä joka poistettiin leikkauksessa. Se oli siis vaaraton mutta iso ja ylimääräinen.

Vierailija
7/8 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipoomat eivät periydy. Lääkäri puhunut ihan puppua

Vierailija
8/8 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan muuten suunnilleen maksaa kun varaa yksityiselle esim Mehiläiseen gynekologin ajan ja ultraavat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän