Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

American Horror Story

Vierailija
16.03.2015 |

Heippa mammat! Poikani teki rinnakkaiskäyttäjän minulle netflixiinsä. Näin american horroe storyn mainoksen ja kutkuttava kiinnostus heräsi. Uskaltaako tuota kyseistä sarjaa katsoa? Eli onko kuinka pelottava. Nuorempana kauhujuttuja paljon katselinkin, mutten ole vuosiin katsellut, etten sitten tiedä onko nämä nykyiset kauhuteemat jotenkin pelottavampia :D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3. kausi on katsomatta, mutta 1. ja 2. eivät olleet mielestäni kovin pelottavia. Ihan hyviä kyllä, ja tuon sarjan myötä minusta tuli Jessica Langen harras fani. Loistava näyttelijä! Kolmas kausi vaikuttaa trailerin perusteella tosi hyvältä! Taidan pistää heti illalla ekan jakson pyörimään.

Vanha ketju, mutta rupesin juuri seuraamaan ja jessica lange fani tuli minustakin! Niin hyvä näyttelijä ja todella seksikäs ikäisekseen!

Minusta sarja on paikoin hyvinkin pelottava! Olen nyt 2 kauden 8 jaksossa. Ykkönen ei ollut niin pelottava kun tämä kakkos kausi.

Todella taitavaa näyttelijä työtä kaikilta!!

Vierailija
22/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin mistä mahtaa tulla Netflixissä näkyvä ikäraja 18? Onko niin kauheaa väkivaltaa? Vai tuleeko se tunnelmasta? Tunnelman kestän, mitään hirveitä väkivaltakohtauksia en halua nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin ensimmäisen kauden kesken, kun siinä oli niiin hirveää lapsiin kohdistuvaa kohtelua. 

Vierailija
24/24 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä kommentteja että miksi noin korkea ikäraja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan