Mikä on kaikkien aikojen suosikkipoliisisarjasi?
Kommentit (544)
Miami Vice ja Ehdoton 1 Taistelupari - syy juur se kun kahden näyttelijän jotka kuulemma alkuun eivät voineet sietää toisiaan ( ilm vain hetken ;) ) kemia oli selvää sarjan jatkuessa ja tuli parikin jo jopa v :86 eli tähän päiv ovat olleet yhdessä ja 80 luvun lopulta naimisissakin ..1 poika. Muutenkin sarja vaan oli HYVÄ !!
Vaikea laittaa mhinkään järjestykseen, mutta parhampia ovat olleet:
- Hill Street Blues
-Langalla, the Wire
- Silta, Bron
Morse
Kyllä taisteluparikin on hyvä, samoin Matula
Eli englantilaiset ja saksalaiset ovat hyviä tekemään poliisisarjoja
-Petri kirjoitti:
Vaikea laittaa mhinkään järjestykseen, mutta parhampia ovat olleet:
- Hill Street Blues
-Langalla, the Wire
- Silta, Bron
Ja pakko tähän on lisätä myös Beckit
Korjaten vielä eli myöskin Hill Street Blues ja entinen vanha Kettu ja myös Derrick ( Saksalaisia nuo jälkimm siis ) olivat Hyviä sarjoja . Nimim se joka kirj että Taistelupari nro 1 , minun mielipide siis
Yorkshiren etsivät. Oli myynnissä dvd-boxinakin. Pääosassa keski-ikäinen ärjy poliisi ja apurina sivistynyt nuori heppu. Huumoria piisasi.
Tosi hyviä sarjoja lueteltu. Lisään vielä Midsomerin murhat.
Matlock
Matlock sai mutkin tykkäämään hodareista kun ne oli sen suurta herkkua, tykkäsin sarjasta niin paljon et nykyään hodarit on munkin suurta herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tykännyt Line Of Dutystä. Sisäinen tutkinta on uusi näkökulma ja tuo on tehty niin hyvin, että toimii vielä useammankin tuotantokauden jälkeen.
Sinulla on kuninkaallinen maku. Kuningatar Elisabeth fanitti tätä sarjaa. Hänelle toimitettiin aina ennen kesälomaa koko edellisen vuoden tuotanto levykkeinä, ja hän nautiskeli niistä kesälomallaan.
Vierailija kirjoitti:
Monk
Ehdottomasti hyvä!
Yksi suosikkisarjoisani on Donna Leon, jota on esitetty vuosi Saksassa hitaaseen tahttin. Sarjan nimi on todellakin kirjailijan nimi, eikä sen päähenkilönä olevan komissaarion. Sitä on ihana katsella, koska se on kuvattu Venetsiassa (jota rakastan), ja yleensä rikos tapahtuu heti alussa ja siinä se, loppu on rauhanomaista tutkimusta.
Kutsukaa McCall oli kans hyvä. Se tunnari
2 Parasta
Hädän hetkellä (engl. Third Watch)
Chicago P.D.
Se taisteluparin mimmi oli tosi kuuma :)