Jos Hunks miesten näköiset yrittäisi iskeä sinua
Kommentit (28)
En. varmasti ne joidenkin mielestä on namuja koska niille on kysyntää, mutta minusta ovat vaan jotenkin... Ei vaan iske.
En, koska eivät ole miehiä mun makuuni.
Hei pojat, lopettakaa näitten katkerien avausten laittaminen. Naiset täällä tietysti kieltää kiinnostuksensa jottei tulisi av-pojuille paha mieli :) Totuus on että naisen ainakin pitäisi osata arvostaa hyvää kroppaa yli kaiken. Äly ja rikkaus on tietysti plussaa. Mutta joo, alkakaa pojat treenaamaan niin kyllä saattaa tämäkin mamma hypätä syliin samantien.
En. Veikkaan että ei olisi heille kuitenkaan hirveän kova isku.
En pidä iskuyrityksistä. Miehen olisi osoitettava luotettavuutensa, hyväsydämisyytensä ja älyllisyytensä ennenkuin kiinnostuisin hunks-kroppaisesta miehestä. Tatuoinnit ovat miinusta ja niitä taitaa olla monella heistäkin?
En. Kierrän kaukaa "kauneuden ammattilaiset" tai lihaksen kiillottajat. Pinnallisuus ei kiinnosta minua vaan haluaisin löytää miehistä uskollisuutta ja syvyyttä. :)
Lähtisin, jos vaikuttaisi mukavalta. Jos tässä nyt oli tarkoitus valita treffikumppani pelkän ulkonäön perusteella, niin silloin en lähtisi.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:36"]
Hei pojat, lopettakaa näitten katkerien avausten laittaminen. Naiset täällä tietysti kieltää kiinnostuksensa jottei tulisi av-pojuille paha mieli :) Totuus on että naisen ainakin pitäisi osata arvostaa hyvää kroppaa yli kaiken. Äly ja rikkaus on tietysti plussaa. Mutta joo, alkakaa pojat treenaamaan niin kyllä saattaa tämäkin mamma hypätä syliin samantien.
[/quote]
Arvostan hyvää kroppaa, mutten yli kaiken (sairas ajatus), enkä pidä Hunks-kroppaa hyvänä. Tykkään sirommista miehistä, toki lihaksia on kiva olla hiukan.
Hunkseihin liitän myös ruiskurusketuksen ja tietyntyyppisen tyylin. Se ei ole minun makuuni, joten jos vain ulkonäön perusteella pitäisi valita (Tinder ym.) niin en menisi. Jos tämä Hunksi olisi mukavan oloinen tyyppi niin sitten menisin , vaikkei ulkonäkö iskisi.
En pidä yhtään Hunksien habituksesta eikä heidän liikkuminen/tanssiminen/eleensä saa minua kiinnostumaan heistä seksuaalisessakaan mielessä. Se heidän juttunsa on jotenkin liian ilmeistä, halpaa, puunattua, alleviivaavaa.. vaikea selittää. Tulee mieleen jotkut lomakohteiden öljytyt gigolot, joita en myöskään voi sietää.
Pojat on ihan komeita mutta niiden hius- ja vaatetyylit, tatuoinneista puhumattakaan on niin noloja, että repeäisin varmaan nauruun jos joku niistä tulisi flirttailemaan minulle. Terveisin jakkupukunainen.
Enn. Ne vaikuttaa niiin limasilta ja tyrkyiltä että ei kiitos :D paljon paremmannäkösiä miehiä löytyy ihan kadultaki
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:48"]En pidä yhtään Hunksien habituksesta eikä heidän liikkuminen/tanssiminen/eleensä saa minua kiinnostumaan heistä seksuaalisessakaan mielessä. Se heidän juttunsa on jotenkin liian ilmeistä, halpaa, puunattua, alleviivaavaa.. vaikea selittää. Tulee mieleen jotkut lomakohteiden öljytyt gigolot, joita en myöskään voi sietää.
[/quote]
Sama. En voi ymmärtää, miten jonkun mielestä Hunksien esitykset ovat kiihottavia. Minua lähinnä naurattaa. Miehen seksuaalinen vetovoima syntyy minusta hillitystä ja itsevarmasta käytöksestä, intensiivisestä katseesta, voimakkaista liikkeistä ja hyvästä tuoksusta eikä suihkurusketuksesta ja nolosta tanssista.
[/quote]
Eikös olekin jännä juttu kun naisillakin on erilaisia miesmakuja?
Itseäni lihaksikas mies ei sytytä sitten millään tavoin. Tykkään enemmän vatsakkaista, ylipainoisista (10-30kg) miehistä, joilla on sellainen metsuriparta. Eli Hunks-tyyppien vastakohdasta.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:52"]
Pojat on ihan komeita mutta niiden hius- ja vaatetyylit, tatuoinneista puhumattakaan on niin noloja, että repeäisin varmaan nauruun jos joku niistä tulisi flirttailemaan minulle. Terveisin jakkupukunainen.
[/quote]
Ei ne täysikäsistä vissiin oo kiinnostuneitakaan. Yks kävi tykkäämässä instassa mun 15-vuotiaasta lapsesta! YÖK!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:36"]
[/quote]
Itseäni lihaksikas mies ei sytytä sitten millään tavoin. Tykkään enemmän vatsakkaista, ylipainoisista (10-30kg) miehistä, joilla on sellainen metsuriparta. Eli Hunks-tyyppien vastakohdasta.
[/quote]
Ei todellakaan lihaksikas mies ole sama asia kuin hunksit! :D oma ihannemieheni on iso ja lihaksikas mutta ei todellakaan nylkyttäisi lavalla ketään tai tatuoisi itseensä teinitribaaleja
En. Lähtisin mielummin Mark Zuckerberg tyyppisen miehen kanssa tai vaikka Bottaksen kanssa. Tai ihan jonkun prins William tyyppisen miehen kanssa. Hunks tyypeiltä puuttuu jotenkin vaan tyylitaju, lahjakkuus tai älykkyys
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:56"]
[/quote]
[/quote]
Ei sun tarvii sitä myöntää, käy se ilmi muutenkin sun tekstistä. Ei kukaan täysjärkinen nainen halua ylipainoista miestä, ellei se satu olemaan rikas/julkkis.
En.