Olen zombi. Haluatko kysyä jotain?
Vähän perustietoa: olen 19 v kolli ja pirun hyvännäköinen. Zombiksi. Iho on vähän harmaa, mutta muuten mua on tituleerattu helvetin seksikkääksi.
Kommentit (65)
Miksi olet täällä? Meno täysin aivotonta.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:28"]
Miten tykkäät laittaa aivot? Ihan vaan raakana suoraan kallosta, vai kokkaatko jotenkin?
[/quote]
Harvemmin noita tulee syötyä, mut sit ku tulee, nii raakana kallosta.
ap
Mä oon bambi.
[/quote]
Aww :3
ap
Miksi olet täällä? Meno täysin aivotonta.
[/quote]
On tylsää, siks.
ap
kysykää ny jotain. oon kauheen yksinäinen
ap
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:37"]
Mikä sun nimi on?
[/quote]
Kaverit sanoo Kalreyksi, en kyl muista mistä se on tullu :P oikee nimi on päässy unohtumaan...
Missä vaiheessa huomasit olevasi zombi?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:40"]
Laitakko kuvaa? c:
[/quote]
laittaisin jos voisin. eläessäni olin vähä tän näköne, mut ilman viiksiä ja rintakarvoja: http://www.fanpop.com/clubs/petros-mpousoulopoulos/images/23313215/title/sexy-guy-photo
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:40"]
Missä vaiheessa huomasit olevasi zombi?
[/quote]
kuoleman jälkeen :D siis varmaan jotai kaks kuuta sitten? emt, ajantaju hämärtyy ku ei oo selkeetä päivärytmii
ap
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:42"]
Pelkäätkö Alicea?
[/quote]
en tunne ketää Alicea
ap
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:28"]
Miten tykkäät laittaa aivot? Ihan vaan raakana suoraan kallosta, vai kokkaatko jotenkin?
[/quote]
Harvemmin noita tulee syötyä, mut sit ku tulee, nii raakana kallosta.
ap
[/quote]
Miten niin harvemmin? Eikö aivot ole zombien perushimo, niitä pitää saada eikä muuta ole mielessä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:28"] Miten tykkäät laittaa aivot? Ihan vaan raakana suoraan kallosta, vai kokkaatko jotenkin? [/quote] Harvemmin noita tulee syötyä, mut sit ku tulee, nii raakana kallosta. ap [/quote] Miten niin harvemmin? Eikö aivot ole zombien perushimo, niitä pitää saada eikä muuta ole mielessä.
[/quote]
läheppä tonne puskaan asumaan frendien kans ja yritä metsästää koirankusettajia ilman aseita :D ei oo helppoa, ei. eikä vaellus kiinnosta ketää meistä. digataan vaa olla mokissä ja pitää bileitä
ap
oon viel linjoilla jos jotakuta kiinnostaa. ap
Aijaa mä oon 19 vuotias zombi-tyttö. Kiva et on muitaki zombeja liikkeellä täällä