Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten eroon ex-miehen aiheuttamista traumoista?

Vierailija
15.03.2015 |

Yhdessä oltiin yli 20v ja nyt bukkailee kotini lähistöllä toisen naisen kanssa. En voi sietää, että hakkas ja petti mua ja sitten tää uus nainen nauraa mulle ja koko kaveripiirinsä ei tiedä, miten kohteli koko perhettä.

Miehen väkivalta, pettämiset ja jopa rikollinen käytös aiheuttivat mulle kauheat traumat, jotka kummittelevat mielessäni päivittäin. Miehen auton näkeminen toisen naisen asunnon edessä nostavat kyllä tunteet pintaan.

En voi muuttaa minnekkään, koska työ ja kaikki lähellä. Muuten olisin kyllä lähtenyt nin kauas kuin voisi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaa. Oletko varma etten voi vaihtaa töitä? Oikeasti sellainenkin on mahdollista nykyään.

Lue vaikka paranemisen avaimet kirja. Siitä on apua, jos jaksaa tehdä ne jutut.

Vierailija
2/6 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kito ekalle vastaajalle. Paranemisen avaimet? Etin kirjan.

Vierailija
4/6 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaamisen ja pettämiset...mieti, olet onnekas kun pääsit eroon. Jos tämä uusi nainen nauraa sulle(etkä vaan kuvittele) niin siinä on kyllä valka kantensa löytänyt. Oikeastaan voisit sääliä tätä uutta naista. Kyllä se totuus vielä hänellekin valkenee...

Vierailija
5/6 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vitonen ja näin on. Uusi nainen on täysin tietämätön siitä, mitä mies teki koko perheelle ( 3 lasta).

Näin tämän uuden naisen ja kuulemma nolasin itseni kun kerroin, millaisen miehen sai.

Ja toivon ihan hirveesti, että tää uus nainen saisi joskus tuta sen kaiken.

Ex ei maksa lapselleen edes elareita tai pidä mitään yhteyttä. Vaikka halusi nuorimmankin kanssani, mutta toisen ollessa 13v lähti vaan. Oon kyllä ajatellut, ettei kestänyt itseään? Helpostihan sitä joku moraaliton paska aloittaa sitten suhteen jonkun kanssa, joka ei tiedä, millainen mies on ollut. ap.

Vierailija
6/6 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle parasta terapiaa olisi tieto siitä, että kyseinen saasta on nyt saastuttamassa jonkun muun elämää kuin mun. Eläisin ylpeästi omaa elämääni vapaana ja onnellisena.