Millaisten ihmisten kanssa haluat ystävystyä?
Olen naimisissa ja kolmen lapsen äiti. Uusien ystävien saaminen on aikuisena yllättävän haastavaa, kun kaikilla tuntuu olevan omat kiireensä ja huolensa. Mielenkiinnosta perustan kyselyn tänne:
Millaisten ihmisten kanssa haluat ystävystyä?
Mitkä ovat mielestäsi tärkeimmät ominaisuudet ystävässä?
Ja mitkä ominaisuudet ovat sellainen nou nou, että jätät mielummin tutustumatta?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen ja ujo.
Miksi?
Koska olen itsekkin.
En pysty sietämään sosiaalisia ihmisiä. Etenkään puheliaita naisia.
Hiljainen ja ujo. Vain ne asiat, eikö mitään muuta? Kuulostaa todella tyhjältä, tylsältä ja mitäänsanomattomalta. Siinä sitten ne kaksi ujoa ja hiljaistaa istuvat, sanaakaan ei sanota ettei toinen luule puheliaaksi ja katsetta ei kohoteta, koska ollaan niin ujoja. Ainakin toisen sietokyky ja erilasuuden ymmärtäminen on hyvin vajavaista ja hän on valmis teilaamaan toisen samantien, jos toinen osoittautuu toiveiden vastaiseksi.
Et sinä tarvitse muuta kuin peilin eteesi, sillä sieltä katsoo se itseäsi miellyttävä tyyppi.
Hyväkäytöksinen ja hyväsydäminen. Kaikenlaisia pomottajia, naljailijoita ja maailmannapoja on tullut tähän mennessä nähtyä.
Aito ihminen jonka kanssa voi puhua kaikenlaisista asioista. Tykkään syvällisistä keskusteluista mutta arvostan valoisaa elämänasennetta. Sukulaisissa on niitä ruikuttajia jo ihan tarpeeksi.
Ehkä myös yhteisiä kiinnostuksenkohteita niin tulee juttua luontevammin. Toki se on aina aika mystinen kemiajuttu kenen kanssa ystävyys alkaa.
Älykkäiden ja sellaisten, jotka ovat epäitsekkäitä. Tyhmiä, itsekkäitä kuspäitä en voi sietää.
Kotona viihtyvien äitien joiden kanssa on mukava kyläillä puolin ja toisin. Kahvitellaan ja puuhataan lasten kanssa.
Myönteinen asenne elämään ja toisiin. Ilman teeskentelyä ja kaksinaamaisuutta. Pidän spontaaneista ihmisistä, jotka eivät valita pikkuasioista. Parhaat ystäväni ovat niitä, joiden kanssa voi tehdä monenlaisia asioita, pitää hauskaa ja keskustella syvällisiä.
Juoruilu saa minut nostamaan kytkintä. Sellainen että yritetään kaveerata minun kanssani juoruilemalla toisista. Hauskanpito toisten kustannuksella on vastenmielinen piirre.
Sellaisten, joilla on positiivinen energia ja ihan hyvä huumorintaju. Ei tehdä juttuja jonkun kaavan kautta. Tajusin nyt kun kirjoitan tätä että aloin kuvailla veljiäni... Antaa olla.
Hiljainen ja ujo.
Miksi?
Koska olen itsekkin.
En pysty sietämään sosiaalisia ihmisiä. Etenkään puheliaita naisia.