Lidlin kuivatut luumut
Kertokaa, missä päin Suomea on Lidlissä niitä hyviä kuivattuja luumuja juuri nyt myytävänä. Siis sellainen pyöreä pahvipurkki. Alesto -merkkinen.
Kolmessa Lidlissä olen lähiaikoina käynyt, eri paikkakunnilla, ja joka paikassa on vain tyhjä hyllypaikka, missä niitä kuuluisi olla.
Kommentit (4)
Kävin tänään Espoon Niittykummun Lidlissä, enkä muuten tietäisi luumuista mitään - mutta toinen asiakas sattui minun kuulteni kysymään vieressäni hyllyttävältä myyjältä juuri samaa tuotetta, mitä sinä ap nyt. Myyjä ohjasi ilahtuneen asiakkaan luumupurkkien äärelle. :) Eli Niittykummusta ainakin löytyi vielä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Joulun alla tietyt tuotteet myy loppuun nopeasti, kannattaa aina kysyä myymälästä onko niitä varastossa.
Kysytty on. Ei ole varastossakaan. Eikä ole ensimmäinen joulunalus, kun ne ovat lopussa.
Täytyykin ensi syksynä hamstrata niitä hyvissä ajoin varastot täyteen, että pääsee joulun yli. Meillä nimittäin sekä puolisoni, että teini-ikäinen lapseni kärsivät ummetuksesta, ja nuo luumut ovat kuulemma ihan paras lääke siihen. Muut kuivatut luumut eivät ole yhtä hyviä, maultaan ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään Espoon Niittykummun Lidlissä, enkä muuten tietäisi luumuista mitään - mutta toinen asiakas sattui minun kuulteni kysymään vieressäni hyllyttävältä myyjältä juuri samaa tuotetta, mitä sinä ap nyt. Myyjä ohjasi ilahtuneen asiakkaan luumupurkkien äärelle. :) Eli Niittykummusta ainakin löytyi vielä tänään.
Espoo liian kaukana. Jyväskylä - Kuopio akselilta jos löytyisi.
Joulun alla tietyt tuotteet myy loppuun nopeasti, kannattaa aina kysyä myymälästä onko niitä varastossa.