Kuka sytyttää eniten Inception leffassa?
Pääosaesittäjät:
Ken Watanabe
Joseph Gordon-Levitt
Marion Cotillard
Ellen Page
Tom Hardy
Cillian Murphy
Dileep Rao
Tom Berenger
Michael Caine
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:42"]
JGL ja Tom Hardy
[/quote]Tulee tuosta JGL:stä mieleen aina se kolmas kivi auringosta, pikkupoika siinä. Näen sen vieläkin ihan lapsena. -ap
Irlannin lahja maailmalle Cillian Murphy ja brittien särmäjätkä, Tom Hardy, tuleva Mad Max muuten, uusintaversiossa. Toivottavasti on nahkaa päällä.
Mun mielestä tuo Hardy ei ole kovin kuuma. Jokin siinä mättää :D -ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:47"]
JGL ja Tom Hardy
[/quote]Tulee tuosta JGL:stä mieleen aina se kolmas kivi auringosta, pikkupoika siinä. Näen sen vieläkin ihan lapsena. -ap
[/quote]
Mulla ei oo tota ongelmaa, kun se on mua vanhempi kuiteski :D vaikka kyllä katsoin tuotakin sarjaa pienenä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:47"]
JGL ja Tom Hardy
[/quote]
Mulla ei oo tota ongelmaa, kun se on mua vanhempi kuiteski :D vaikka kyllä katsoin tuotakin sarjaa pienenä.
[/quote]On se minuakin vanhempi:D silti. -ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:56"]
[/quote]Jep, ei ole Tomppa tavanomainen, ja se siinä sitten loppujen lopuksi koukuttaakin. Hardyn voi helposti kuvitella sekä pahikseksi että hyvikseksi. Samaa outoutta on mielestäni juuri Cillian Murphyssa ja tietty Benedict Cumberbatchissa. Eivät ole niin ilmeisiä, mutta kun koukkuun jäät, paluuta ei ole DDDD.
Tom Hardy on muuten pirun hyvä Stuartin takaperoisessa elämässä, ja niin on hänen vastanäyttelijänsäkin kovaa kaliiberia, nimittäin Benedict. Kundien haastattelu on muuten yksi hauskimmista näyttelijöiden haastatteluista ikinä: Tom Hardy kertoo joutuneensa bismarckaamaan Benin ja ynnä muuta seksitörkyä DDDD. No, brittiläiset näyttelijät eivät ole niin arkoja ja kontrolloituja esiintymisissään. Voivat photobombata vaikka uukakkosen.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:56"]
[/quote]Jep, ei ole Tomppa tavanomainen, ja se siinä sitten loppujen lopuksi koukuttaakin. Hardyn voi helposti kuvitella sekä pahikseksi että hyvikseksi. Samaa outoutta on mielestäni juuri Cillian Murphyssa ja tietty Benedict Cumberbatchissa. Eivät ole niin ilmeisiä, mutta kun koukkuun jäät, paluuta ei ole DDDD.
Tom Hardy on muuten pirun hyvä Stuartin takaperoisessa elämässä, ja niin on hänen vastanäyttelijänsäkin kovaa kaliiberia, nimittäin Benedict. Kundien haastattelu on muuten yksi hauskimmista näyttelijöiden haastatteluista ikinä: Tom Hardy kertoo joutuneensa bismarckaamaan Benin ja ynnä muuta seksitörkyä DDDD. No, brittiläiset näyttelijät eivät ole niin arkoja ja kontrolloituja esiintymisissään. Voivat photobombata vaikka uukakkosen.
[/quote]Pitää ehkä vilkaista joskus tuokin leffa- ap
Jgl. Mun mielestä se on niin hot kun tottunut näkeen pikkupoikana, yhtäkkiä kasvanutkin isoksi ja komeaksi. Mut vaan tossa leffassa se sytyttää.
Hardy. Käytännössä tosin kaikki paitsi DiCaprio. Äijässä on jotain vikaa. Teknisesti hyvä näyttelijä mutta jotenkin kaikki sen aikuisena tehdyt roolit on kylmiä.
Gordon-levitt tietty, se on mun kuumimpien miehien toi 3:ssa ollut jo vuosia :)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:47"]Gordon-levitt tietty, se on mun kuumimpien miehien toi 3:ssa ollut jo vuosia :)
[/quote] top 3:ssa siis
Hardy on kyllä niiin kuuma, ja ylivoimaisesti paras näyttelijänsuoritus tässä leffassa.
Selittäkää Inceptionin loppu. Oliko se unta vai ei?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 18:38"]
[/quote]Se jäi ikuiseksi mysteeriksi, kun ei näytetty pysähtyikö hyrrä -ap
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 18:38"]
[/quote]
Se ei ollut unta. Jos katsot leffan tosi tarkkaan, niin huomaat :)
Itsellä ehkä tuo Cillian Murphy. Myös DiCaprio ihan jees. -ap