feikki tuotteiden myynti aitona huuto.net
Olen selaillut merkkituotteita illan kuluksi huuto.netistä ja alkaa ihmetyttää kun samalla myyjällä on uusia kymmeniä Michael Kors, Burberry jne. tuotteita myynnissä todella edullisesti. Myyjä vakuuttelee tuotteiden aitoutta mutta epäilyttää kyllä suuresti, onko tämä edes laillista myydä kopioita.
Kommentit (20)
Feikkejä tai ei, mutta noi voisi käräyttää jo veronkierrostakin. Ei näytä yritystunnuksia olevan yhdelläkään.
olis LV lompakko virheetön hieno leimattu ovh.900$
Taitaa olla meidän kylän vanha white trash Tarja siellä taas kaupittelemassa ukkonsa kanssa?
Kyllä ne o pienet piirit täällä keittiöllä, kun juorut kulkee ihanasti.
Sanokaa nimimerkkejä! Sverin ainakin! Ostin aitona Kors iphone lompakon. Ei ollut aito!
Onko Tarja kissaihmisiä ja musta kananpersetukka?
Minnana esiintyy yksi, väärällä nimellä kuitenkin. Miehensä myy myös väärällä nimellä.
Myi minulle väärennetyn ja väitti aidoksi!
No vinkkinä et jos uutena ja aitona kaupataan merkkituotteita edullisesti niin ne on sata prossan varmuudella feikkejä. Kyllä sen sit viimeistään huomaa ja haistaa kun paketti saapuu postissa. Kukaan ei kauppaa aitoja huomattavan halvalla paitsi jos ovat käytössä jo aika kuluneita.
Aidon merkkilaukun mukana saa aina ns. takuutodistuksen, jossa on laukun sarjanumero. Merkin liikeestä voi tarkistaa onko laukku aito. aidon laukun myyjä toimittaa tällaisen aitoustodistuksen ostettaessa mukana. Samoin aito laukku tulee laukkupussissa, feikki on saatettu pakata vaikka muovipussiin. Vaatteissa kannatta käydä katsomassa aidon vaatteen logo kaupassa tai nettikaupassa, matchaako yhtään siihen logoon mikä huuto.netin tuotteessa. Jos ei niin feikki. Siis se tuoteselostelappu esim. vaatteen sisäpuolella.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:22"]
Sanokaa nimimerkkejä! Sverin ainakin! Ostin aitona Kors iphone lompakon. Ei ollut aito!
[/quote]
Miten se saa pyörittää vielä tuota toimintaa??
Huutonet puuttuu kyllä. Poistaa kaikki feikkikohteet.
Kyllä feikeissäkin saa todistuksia ja sarjanumeroita. Nytko vasta huomasitte, että kiina on olemassa? Osa feikeistä on kylläkin niin hyviä, että ei niitä edes erota oikeista, ilman asiantuntemusta. Silloinhan sillä ei ole mulle väliä,jos saa ihan aitoa vastaavan tuotteen pilkkahinnalla.
[/quote]Ja mikä oli sinun palautteesi myyjälle?
[/quote]
Totta! Tuotteet tulevat Kiinasta. Kauppojen perusteella (paljon negaa ja neutraalia) antaa aina kostopalautteen asiallisestakin palautteesta. Tuoteväärennösten myynti on LAITONTA.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:27"]
No vinkkinä et jos uutena ja aitona kaupataan merkkituotteita edullisesti niin ne on sata prossan varmuudella feikkejä. Kyllä sen sit viimeistään huomaa ja haistaa kun paketti saapuu postissa. Kukaan ei kauppaa aitoja huomattavan halvalla paitsi jos ovat käytössä jo aika kuluneita.
[/quote]
Sitten kannattaa tehdä rikosilmoitus petoksesta.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:43"]
Kyllä feikeissäkin saa todistuksia ja sarjanumeroita. Nytko vasta huomasitte, että kiina on olemassa? Osa feikeistä on kylläkin niin hyviä, että ei niitä edes erota oikeista, ilman asiantuntemusta. Silloinhan sillä ei ole mulle väliä,jos saa ihan aitoa vastaavan tuotteen pilkkahinnalla.
[/quote]
Joo, mut et voi koskaan myydä feikkiäsi eteenpäin paitsi toiselle feikkiuskolliselle, joka ei aitoutta tarkasta tai siitä välitä. Feikin arvo ei myöskään nouse, toisin kuin merkkilaukun saattaa nousta vuosien saatossa. Ja usko pois, kyllä sen feikin tunnistaa :)
Huuto.netin keskustelupalstalta olen lukenut, että jotkut myyjät jopa lahjovat tai uhkailvat ostajia antamaan positiivisen palautteen kaupoista.
Facebookin kirppiryhmissä myös näkee kopioita myytävän. Joskus myyjä saattaa jopa itse todeta, että kyseessä on feikkituote.