Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla syytä pelätä tätä ihmistä?

Vierailija
09.12.2021 |

Olen keskustellut nettifoorumeilla erään henkilön kanssa joka vihaa minua ja kantaa minulle kaunaa. Tämä ihminen on nettihäirikkö, ja syyt miksi hän vihaa minua ovat siinä, että olen kirjoittanut vähän liian nasevia vastineita hänen vihapuheeseensa. Tiedän, että se on minultakin harkitsemattomasti tehty, koska olen tällä tavalla saanut tämän tyypin ärsytettyä niin, ettei hän todennäköisesti ikinä aio jättää asiaa taakseen. Olen itse aina kirjoittanut asiallisella tyylillä, toisin kuin tämä ihminen, mutta olen ilmeisesti osunut hänelle liian kiusallisiin asioihin ja häntä myös raivostuttaa paljon enemmän se, että hänelle vastaa asiallisella kielellä mutta ivallisesti kuin se, että vastaisi yhtä törkeällä kielellä kuin hän itse kirjoittaa.

Sama henkilö vihaa monia muitakin, mutta nyt hän on vakuuttunut, että minä olen eräs toinen henkilö jonka kanssa hän on aikoinaan tapellut. Hän on myös useaan otteeseen väittänyt, että minä olisin lähettänyt hänelle uhkauksia mikä ei todellakaan ole totta. En tiedä onko joku oikeasti lähettänyt hänelle niitä vai onko hän keksinyt koko jutun, mutta hän väittää, että se olen minä. Kyseessä on sen tyyppinen ihminen, että jos hänellä ei ole todisteita jostakin, hän vaikka keksii ne itse. Hän on myös puhunut oikeusjutusta jonka hän joskus aikoo nostaa.

Pitäisiköhän minun pelätä tätä ihmistä? En ole vähään aikaan edes keskustellut hänen kanssaan vaikka hän kirjoittaa edelleen aktiivisesti ja samat jutut toistuvat kirjoituksissa. Mitään fyysistä väkivaltaa en pelkää vaikka uskonkin, että äärimmilleen ärsytettynä tämä mies siihenkin voisi pystyä. Mutta voisiko hän aiheuttaa jotain muuta ongelmaa? Sen tiedän, että hän ei koskaan unohda eikä koskaan anna anteeksi minkäänlaista itseensä kohdistuvaa kritiikkiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö hän, kuka olet, siis ihan oikeasti. En tarkoita nettinimimerkkiä vaan sellaista oikean elämän nimeä.

Vierailija
2/10 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän tuosta pääset kun et pidä yhteyttä estät yhteyden pidon kaikessa. Taidat itse haluta myös provosoida kyseistä henkilöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään on syytä suojella sekopäiltä myös netissä. Ei kai oikea henkilöllisyytesi ole tuon henkilön tiedossa sentään?

Vierailija
4/10 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ainoastaan sen henkilön pitäisi olla huolissaan joksi hän sinua luulee. Ja sinun ei ole mikään pakko tyrkyttää itseäsi sekopään näkökenttään.

Vierailija
5/10 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuvittelit saavuttavasi vääntämällä jonkun sekopään kanssa netissä?

Vierailija
6/10 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillähän tuosta pääset kun et pidä yhteyttä estät yhteyden pidon kaikessa. Taidat itse haluta myös provosoida kyseistä henkilöä.

En ole koskaan pitänyt tuon kanssa mitään henkilökohtaista viestien vaihtoa vaan se on tapahtunut yleisessä keskustelussa. Sen myönnän kyllä, että kirjoituksensa ovat suututtaneet ja loukanneet niin paljon, että olen vastannut hänelle tavalla jonka tiedän saavan hänet raivoihinsa, mikä on typerää, koska tämän edustama ihmistyyppi ei koskaan jätä sellaista taakseen (esimerkkejä on tämän henkilön toimintatavasta muidenkin kuin minun kohdaltani).

En ole hänen kirjoituksiinsa enää vastannutkaan, mutta sehän ei tarkoita, että hän olisi unohtanut asian.

Vierailija
7/10 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on tuo somesotureiden ongelma. uskon että ap on trolli mutta siksi yhteiskunta niin jakautunut kun tuollaiset koulukiusaajaidiootit alkavat nettikiusaajiksi. Kuten tässä, ehkä puolin ja toisin mutta ap myöntää olevansa nettikiusaaja ja pelkää nyt seuraamuksia.

On aika pelätä seuraamuksia. Kannattaa nostaa katse siitä omasta kivasta pikku kiusaajaruudusta ja vilkaista yhteiskuntaan. Siellä näkyvät tuon nettikiusaamisen jäljet. Kadut ja kapakat tyhjinä kun ihmiset suoltaa kiusaamista ja vihaa nettiin koko ajan, pelkkää netissä roikkumista tuon kummallisen kiusaamispelin merkeissä.

Se viha jakaa yhteiskunnan, sellaista vihaa ei kannattaisi yhtään lietsoa. Kuten ap.n trollauksessa, se on liian helppoa netissä eikä vaikutusta koko tosielämään haluta nähdä.

Jos ap et ole trolli niin tässä neuvo: Pyydä anteeksi. Ei ole kovin vaikeaa ja on ihan sama oletko oikeassa vai väärässä mutta järkevä ihminen pyytää anteeksi jos loukkaa toista, kannattaa, se purkaa vihan.

Vierailija
8/10 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla rakastunut häneen. Rakkaudesta se hevonenkin potkii❣️😍

Vierailija
9/10 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tiedä kuka olet oikeasti, ei tarvitse pelätä. Id iootti olet, jos jatkat provosoimista. Vaikka ei tietäisi henkilöllisyyttäsi niin hulluista on viisainta pysyä kaukana, aina ja kaikkialla. Jos tietää oikean identiteettisi, estot päälle ja rukoile.

Vierailija
10/10 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi, kun kukaan ei vastailisi tuollaiselle nettihäirikölle mitään. Trollin ruokkiminen on tyhmää eikä siitä hyödy kukaan muu kuin trollaamisesta kiksinsä saava häirikkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme