Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myönnä! Oletko sellainen facebookin sporttikehuskelija?

Vierailija
15.03.2015 |

Tyyliin: "Tänään heräsin pirteänä kuin peipponen, juoksin puolen tunnin lenkin, sitten lapset tarhaan, töiden jälkeen salille ja vesijumppaan, illalla vielä joogahaaste ja kyykyt, nyt on rento olo ja sallin itselleni pullan TV:n ääressä. <3<3<3<3 "

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keskityn urheilemaan oikeasti, en Facebookissa.

Vierailija
22/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:48"]

Mua muutenkin ällöttää tää muotiurheilu, joka päivä pitää olla jotkut pirun trikoot päällä ja lenkkarit jalassa joka paikassa. Kaupassa trikoot päällä ostetaan kanaa raejuustoa rahkaa salaattia....plääh!!!!

[/quote]

Tää muoti on jotain niin järkkyä.
Ymmärrän että siellä salilla, juoksulenkillä tai tanssitunnilla ne tekniset vaatteet on just eikä melkeen passelit, mutta ei niillä tarvii lähteä kauppaan, töihin, kahville tai kouluun vaikka ne ois kuin kivat, mukavat ja muodikkaat päällä!

[/quote]

Pakko puolustaa, koska itse käyn usein kaupassa lenkkivaatteilla. Ei todellakaan jaksa käydä kotona vaihtamassa farkkuja jonkun Prisman takia, ajanhukkaa. Järkytän siis vastakin kanssa-asiakkaita juoksutrikoissani. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:06"]Jep. Olen syömishäiriöinen, mutta vaihdoin oksentamisen yms kuntoiluun.

Toisin facessa pyöristän alaspäin mun treenimääriä. Esim eilen väitin, että olin lenkillä klo.6, tein 15km lenkin, 2 500 vatsaa, selkää ja kyykkyä ja 5min hooveria. Oikeasti olin lenkillä klo.4, tein 30km lenkin, 5 000 kaikkia noita ja 2x 5min hooverin.

t. teini
[/quote]

Sairasta.
[/quote] Oletko oikeasti siis ihan oikeasti niin vajaa että et ymmärrä vitsiä?
[/quote]

Mitä vitsiä...?

t. teini

Vierailija
24/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:03"]

Mua muutenkin ällöttää tää muotiurheilu, joka päivä pitää olla jotkut pirun trikoot päällä ja lenkkarit jalassa joka paikassa. Kaupassa trikoot päällä ostetaan kanaa raejuustoa rahkaa salaattia....plääh!!!!

[/quote]

Ymmärrän että siellä salilla, juoksulenkillä tai tanssitunnilla ne tekniset vaatteet on just eikä melkeen passelit, mutta ei niillä tarvii lähteä kauppaan, töihin, kahville tai kouluun vaikka ne ois kuin kivat, mukavat ja muodikkaat päällä!

[/quote]

Pakko puolustaa, koska itse käyn usein kaupassa lenkkivaatteilla. Ei todellakaan jaksa käydä kotona vaihtamassa farkkuja jonkun Prisman takia, ajanhukkaa. Järkytän siis vastakin kanssa-asiakkaita juoksutrikoissani. :D
[/quote]
Mä taas usein teen kävelylenkin nimenomaan sinne kauppaan hyötyliikuntana, enkä aio vastakaan lenkkeillä farkuissa.

Vierailija
25/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Otatko mukaan myös sen merkkilaukun, kiskot takin/paidan tms. lantiolle että perse varmasti näkyy kunnola ja katsot että jalassa on nilkat paljaaksi jättävät sukat ;)
Tottakai viimeisen päälle meikattuna ja kammattuna?

Vierailija
26/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se niin ole että tyhjät tynnyrit kolisee eniten.. Ainakin mulla on kavereita, jotka aloittaa liikunnan tms kovalla metelillä, pari viikkoa jaksetaan olla fitness ja sit siinä se onkin. En kyllä ymmärrä miksi, joka ikinen liikunta pitää ilmoittaa ja kehua. Kyl mäkin itse joskus päivitän, kuuluuhan toi salitouhu ja liikunta niin tiiviisti omaan elään, joten väkisinkin tulee jotain kirjoiteltua. Mut hullunahan ne pitäis jos joka treenin ilmoittaisin, sen verran pajon tulee liikuttua :D

Vierailija
27/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Otatko mukaan myös sen merkkilaukun, kiskot takin/paidan tms. lantiolle että perse varmasti näkyy kunnola ja katsot että jalassa on nilkat paljaaksi jättävät sukat ;)
Tottakai viimeisen päälle meikattuna ja kammattuna?

[/quote]

Lähinnä yritän peitellä mun leveetä ahteria mahdollisuuksien mukaan sekä näyttää vähemmän hikiseltä keitetyltä ravulta...

Vierailija
28/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan noin ylilyövästi, mutta kyllä joskus "kehun" saavutuksillani. En retostele kuitenkaan. Ja treenaan 8X vko, en tod jokaista suoritusta jaa facessa, enkä muussakaan somessa. Mitä pahaa siinä on jos on kävellyt 17km lenkin ja ylpeä itsestään?

Vierailija
29/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:27"]En. Mutta nyt kun kysyt, niin sanon, että tuo oman sporttisuuden korostaminen on lisääntynyt facebookissa! Varsinkin se, että halutaan korostaa, että lähdetään lenkille ennen työpäivän alkamista, klo 5-7 aikoihin.. Kevyt tunnin lenkki, juoksin 10 km. Työpäivä kutsuu! Pursuen energiaa! Illalla vielä yksi päivitys: imuroin koko talon, pesin kaksi koneellista pyykkiä, keitin lohisopan lapsille, ja nyt vielä yksi reipas lenkki illalla! Ihan kuin sen ihmisen elämässä ei ole muuta kuin ylireipastelu joka-ikisen-päivän lenkkeileinyyn ja siivouksineen. Pahimmat silti on ne bodaajat. Niiden elämä pyörii vain salillakäymisen ja rasvattoman&sokerittoman ruuan ympärillä ja maailma kaatuu jos ruokaa ei saa neljän tunnin välein.
[/quote]

No tuota... Minä saan kyllä ihan oikeasti energiaa ennen töihinlähtöä urheilemisesta. En kyllä siitä FB:ssä kerro, mutta ei se välttämättä mitään brassailua ole, jos joku noin tekee.

Vierailija
30/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:55"]Kiinnostaako ketään edes oikeasti toisten monta kertaa viikossa tapahtuvat lenkki yms päivitykset? Tajuan jos on joku tapahtuma, kisat, vertailujuttu (tyyliin 6 kk sitten näin ja nyt noin) mutta ne perustreenit, monta kertaa viikossa?
[/quote]

MINUA! Itse tykkään muiden liikuntapäivityksistä! Samoin keskustelu pihasta tai mistä vaan on kivempaa kuin olla jakamatta mitään ja haukkua muita.

Itse laitan päivityksiä liikkumisestani. Ymmärrän että joku siitä saa kilarit. Hommaa joku elämä vaikka? Se että liikkuminen on itselleen kurjaa ei tarkoita että se on sitä kaikille.

Vierailija
31/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:55"]Kiinnostaako ketään edes oikeasti toisten monta kertaa viikossa tapahtuvat lenkki yms päivitykset? Tajuan jos on joku tapahtuma, kisat, vertailujuttu (tyyliin 6 kk sitten näin ja nyt noin) mutta ne perustreenit, monta kertaa viikossa?
[/quote]

MINUA! Itse tykkään muiden liikuntapäivityksistä! Samoin keskustelu pihasta tai mistä vaan on kivempaa kuin olla jakamatta mitään ja haukkua muita.

Itse laitan päivityksiä liikkumisestani. Ymmärrän että joku siitä saa kilarit. Hommaa joku elämä vaikka? Se että liikkuminen on itselleen kurjaa ei tarkoita että se on sitä kaikille.

[/quote]

Lisään: Jaatteko te Facessa erilaisia kiusaamisaiheisia juttuja? Ennenkuin vastaat, pyydän että pohdit asiaa.