Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myönnä! Oletko sellainen facebookin sporttikehuskelija?

Vierailija
15.03.2015 |

Tyyliin: "Tänään heräsin pirteänä kuin peipponen, juoksin puolen tunnin lenkin, sitten lapset tarhaan, töiden jälkeen salille ja vesijumppaan, illalla vielä joogahaaste ja kyykyt, nyt on rento olo ja sallin itselleni pullan TV:n ääressä. <3<3<3<3 "

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kukaan ei myönnä. Itselläni on ainakin 10 tällaista Facebook-kaveria ja määrä vain kasvaa, mitä lähemmäs kesää tullaan.

Vierailija
2/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta nyt kun kysyt, niin sanon, että tuo oman sporttisuuden korostaminen on lisääntynyt facebookissa! Varsinkin se, että halutaan korostaa, että lähdetään lenkille ennen työpäivän alkamista, klo 5-7 aikoihin.. Kevyt tunnin lenkki, juoksin 10 km. Työpäivä kutsuu! Pursuen energiaa! Illalla vielä yksi päivitys: imuroin koko talon, pesin kaksi koneellista pyykkiä, keitin lohisopan lapsille, ja nyt vielä yksi reipas lenkki illalla! Ihan kuin sen ihmisen elämässä ei ole muuta kuin ylireipastelu joka-ikisen-päivän lenkkeileinyyn ja siivouksineen. Pahimmat silti on ne bodaajat. Niiden elämä pyörii vain salillakäymisen ja rasvattoman&sokerittoman ruuan ympärillä ja maailma kaatuu jos ruokaa ei saa neljän tunnin välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty tekemään tuollaisia päivityksiä, kun en ole mikään sporttihirmu. Joskus käyn hölkkäämäsdä, mutta sekin tuntuu lähinnä nololta verratessa soorttisiin suorittajaihmisiin.

Vierailija
4/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta näitä löytyy kyllä kavereista ja monta!

Pahin ehkä yks salimimmi joka oikeesti on tehnyt kyllä hyvää työtä, ei sillä. Mutta jos koko elämä on salia, treeniä, ruokaa niin ei sit oikein pitäis olla enää pokkaa itkeä ettei kehtaa mennä uimaan kun on niin läski...

tai ylipainoinen joka hehkuttaa jokaista kävelylenkkiä, hienoo sulle että liikut mutta kun sit näkis niitä tuloksiakin.

Tai superäiti. Lenkille, lapset tarhaan ja vähän pumppia niin taas jaksaa tätä lapsiperheen arkea.

Bonuksena kotirouva. Ihana rento aamu koiran kanssa, pitkä lenkki, salaattilounas, kahvittelut ihanan ystävän vapaapäivän kunniaksi. Vielä vesijuoksut ja salille tekeen treeni.

Nyt ansaitusti pitkän päivän jälkeen sohvalla ja muru tekee ruokaa...

Vierailija
5/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että ne entiset sohvaperunatkin ovat yhdessä yössä muuttuneet pakkomielteisiksi urheilusuorittajiksi. Luulisi, että tuolla menolla tulee jo vammoja! Hienoa tietysti, jos ehtii ja jaksaa urheilla tajuttomia määriä ja samalla hoitaa kaiken muunkin. Omiin korviini kuulostaa vain siltä, että jotkut eivät vain saa motivaatiota pysymään yllä millään ja sitten on keksitty tuo Facebook-itsetsemppaus ns. pakko jaksaa tai muuten Fabo-kamut luulevat, että olet plösö ja luovuttanut. 

Vierailija
6/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole Facebookissa.

Vierailija
7/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit kuolisivat nauruun jos tuollaista menisin kirjoittamaan.

T: sipsiä mussuttava av-lahna

Vierailija
8/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tottakai!

"Tänään päivä aloitettu aamuaerobisella klo 5.15, 35 km juosten sekä kerien! Päivällä Body Pumppiin ja illalla sitten enää pieni palauttava 20 km lenkki sekä body balaaaans."

Vierailija
9/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua muutenkin ällöttää tää muotiurheilu, joka päivä pitää olla jotkut pirun trikoot päällä ja lenkkarit jalassa joka paikassa. Kaupassa trikoot päällä ostetaan kanaa raejuustoa rahkaa salaattia....plääh!!!!

Vierailija
10/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako ketään edes oikeasti toisten monta kertaa viikossa tapahtuvat lenkki yms päivitykset? Tajuan jos on joku tapahtuma, kisat, vertailujuttu (tyyliin 6 kk sitten näin ja nyt noin) mutta ne perustreenit, monta kertaa viikossa?

Vierailija
11/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:48"]

Mua muutenkin ällöttää tää muotiurheilu, joka päivä pitää olla jotkut pirun trikoot päällä ja lenkkarit jalassa joka paikassa. Kaupassa trikoot päällä ostetaan kanaa raejuustoa rahkaa salaattia....plääh!!!!

[/quote]

Tää muoti on jotain niin järkkyä.
Ymmärrän että siellä salilla, juoksulenkillä tai tanssitunnilla ne tekniset vaatteet on just eikä melkeen passelit, mutta ei niillä tarvii lähteä kauppaan, töihin, kahville tai kouluun vaikka ne ois kuin kivat, mukavat ja muodikkaat päällä!

Vierailija
12/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään on some, niin ei tarvitse tuhlata arvokasta urheiluaikaansa ystävien tapaamiseen. Voi kertoa faktat yksipuolisesta elämästään päivittäin facebookissa. Sitten, jos elämässä tapahtuu jokin mullistus voi siitä facebook-päivityksessä vihjaista esim. "kauhea päivä tänään kyllä, että pistää vihaksi ja surettaa jotkin asiat :(", niin ehkä joku niistä true-some-ystävistä laittaa yksärin ja kysyy tarkemmin. Edelleenkään ei tarvitse siis tuhlata kallista sporttijumppa-aikaansa ystäville soitteluun ja tapailuun kahvilla. Lol

Vierailija
13/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olen syömishäiriöinen, mutta vaihdoin oksentamisen yms kuntoiluun.

Toisin facessa pyöristän alaspäin mun treenimääriä. Esim eilen väitin, että olin lenkillä klo.6, tein 15km lenkin, 2 500 vatsaa, selkää ja kyykkyä ja 5min hooveria. Oikeasti olin lenkillä klo.4, tein 30km lenkin, 5 000 kaikkia noita ja 2x 5min hooverin.

t. teini

Vierailija
14/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:06"]Jep. Olen syömishäiriöinen, mutta vaihdoin oksentamisen yms kuntoiluun.

Toisin facessa pyöristän alaspäin mun treenimääriä. Esim eilen väitin, että olin lenkillä klo.6, tein 15km lenkin, 2 500 vatsaa, selkää ja kyykkyä ja 5min hooveria. Oikeasti olin lenkillä klo.4, tein 30km lenkin, 5 000 kaikkia noita ja 2x 5min hooverin.

t. teini
[/quote]

Sairasta.

Vierailija
15/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahh! Just ton vuoksi mua fb naurattaakin. Olen timmi mutten käytä aikaani päivittääksi muille jokaisen treenini.

Vierailija
16/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:06"]Jep. Olen syömishäiriöinen, mutta vaihdoin oksentamisen yms kuntoiluun.

t. teini
[/quote]

Sairasta.
[/quote] Oletko oikeasti siis ihan oikeasti niin vajaa että et ymmärrä vitsiä?

Vierailija
17/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En ole Facebookissa. Kotona kyllä kerron päivittäin urheilusuorituksistani, jotka ei ole ihan vaatimattomia.

Vierailija
18/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taas kuntosalilla. Aiku ihanaa. Olin kyllä väsynyt mutta minä tyttö menin. Että minä oon niin hyvä.

Vierailija
19/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:48"]Mua muutenkin ällöttää tää muotiurheilu, joka päivä pitää olla jotkut pirun trikoot päällä ja lenkkarit jalassa joka paikassa. Kaupassa trikoot päällä ostetaan kanaa raejuustoa rahkaa salaattia....plääh!!!!
[/quote]

Valitan. Oon tehny sitä 20 vuotta ja en aio muuttua oli se muotia tai ei.

Vierailija
20/31 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, ettei kukaan sporttipäivittäjä ole kehdannut vielä tulla tänne myöntämään asiaa. Toivon sydämestäni, että edes joku niistä lopettaisi sen jatkuvan sporttijauhamisen... Nimittäin kohta voi olla, että estolistalle joutuu joitakin parhaita ystäviäkin.