Mitä tekisit, jos...
1. Olisit yksin kotona ja yöllä joku tiirikoisi lukkoasi. Kännykästä akku täysin loppu.
2. Eksyisit metsään. Ei kenttää.
3. Olisit ihastunut palavasti henkilöön x, ja joku todella kaunis/komea ja uskomattoman mukava ihminen tulisi iskemään sinua.
Kommentit (6)
1. Kävelisin ovelle ja kysyisin että mitä se amatööri sitä lukkoa siellä noin vaivalloisesti rapistelee
2. En tajua mitä minä siellä metsässä alunperinkään tekisin, mutta joka tapauksessa koittaisin suunnistaa johonkin suuntaan ja löytää jotain merkkejä asutuksesta/ihmisistä
3. Riippuu kiinnostuisinko siitä mukavasta ja kauniista komistuksesta
1. Huutaisin apua facebookissa
2. Sytyttäisin metsäpalon
3. Leikkisin vaikeastitavoiteltavaa ja lähtisin mukaan vasta toisella yrityksellä
1. Tervehtisin. Paistinpannulla.
2. Huutaisin apua kai
3. Lähtisin mukaan
1. Pyytäisin Facebookin kautta apua. Vahtikoira hoitaisi loput.
2. Jos oon itse kävellyt metsään, osaan sieltä myös takaisin. Mut jos ois vaikka silmät kiinni jostain helikopterista laskettu, niin suuntaisin luultavasti etelään ja etsisin merkkejä asutuksesta. Mulla on aika hyvä suuntavaisto.
3. Mulle on itse asiassa käynyt. Annoin pakit komealle ja mukavalle miehelle ja jatkoin ihastukseni valloittamista. Onnistuin ja nyt olemme olleet naimisissa 9 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:26"]1. Pyytäisin Facebookin kautta apua. Vahtikoira hoitaisi loput.
2. Jos oon itse kävellyt metsään, osaan sieltä myös takaisin. Mut jos ois vaikka silmät kiinni jostain helikopterista laskettu, niin suuntaisin luultavasti etelään ja etsisin merkkejä asutuksesta. Mulla on aika hyvä suuntavaisto.
3. Mulle on itse asiassa käynyt. Annoin pakit komealle ja mukavalle miehelle ja jatkoin ihastukseni valloittamista. Onnistuin ja nyt olemme olleet naimisissa 9 vuotta.
[/quote]
Ihana tuo kolmas :)
Ap
1. Raapisin ovea ja tekisin jotakin pelottavia ääniä. Lähtisi pois aika äkkiä.
2. Kuolisin sinne.
3. Lähtisin komistuksen matkaan!